Raido schreef:Dat klopt zeker, maar ik hoop toch echt niet dat jij je tong naar binnen laat glijden omdat je je vriendinnen zo aardig vind.. *me is baaie preuts*
dan is me het ook

Moderator: Moderafo's
martin29 schreef:ik ben eigenlijk nooit echt een knuffeldier geweestmaar sinds kort heb ik een SUPER GOEIE vriendin die echt bijna alles van me weet en in het begin waren niet echt heel klose op het lichamelijke vlak maar tegenwoordig....oellala!
nee hoor we geven elkaar een heerlijke hug als we lekaar gesproken hebben en het gekke is dat ik me daar heel prettig bij voel en zij ook denk ik anders zou ze het niet doen ,terwijl we in het begn veel minder deden op dat gebied maar het voelt wel ok .
zij is dan ook de enigste van mijn vrienden bij wie ik dat doe! vrij logisch want ze is mijn enigste echte vriendin/vriend naast mijn bestaande relatie
ze is gewoon super
joos schreef:martin29 schreef:ik ben eigenlijk nooit echt een knuffeldier geweestmaar sinds kort heb ik een SUPER GOEIE vriendin die echt bijna alles van me weet en in het begin waren niet echt heel klose op het lichamelijke vlak maar tegenwoordig....oellala!
nee hoor we geven elkaar een heerlijke hug als we lekaar gesproken hebben en het gekke is dat ik me daar heel prettig bij voel en zij ook denk ik anders zou ze het niet doen ,terwijl we in het begn veel minder deden op dat gebied maar het voelt wel ok .
zij is dan ook de enigste van mijn vrienden bij wie ik dat doe! vrij logisch want ze is mijn enigste echte vriendin/vriend naast mijn bestaande relatie
ze is gewoon super
En wat vindt je 'bestaande relatie' (ik lees: vriendin of vrouw) daar dan van??
Aragorn schreef:Als ik jouw vrouw zou zijn zou ik minder 'bang' zijn voor de knuffels dan wel voor het risico dat je je diepste zieleroerselen eerst met iemand anders dan met haar deelt. Een soort emotioneel vreemdgaan zegmaar.
martin29 schreef:Aragorn schreef:Als ik jouw vrouw zou zijn zou ik minder 'bang' zijn voor de knuffels dan wel voor het risico dat je je diepste zieleroerselen eerst met iemand anders dan met haar deelt. Een soort emotioneel vreemdgaan zegmaar.
is het niet zo dat je soms beter dingen met een ander kan delen dan met je eigen vrouw omdat het anders weleens heel pijnlijk kan zijn om bepaalde dingen te delen met je eigen vrouw voor haar en voor jezelf?
en naar mijn idee mag je best een stukje prive binnen je relatie hebben als het maar niet stiekum is want alles wat stiekum is is niet goed .
en de een kan dat emo vreemdgaan noemen de ander noemt dat dingen kunnen delen met een ander dan je partner .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten