Genegenheid laten merken aan vrienden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 25 jul 2005 21:35

Raido schreef:Dat klopt zeker, maar ik hoop toch echt niet dat jij je tong naar binnen laat glijden omdat je je vriendinnen zo aardig vind.. *me is baaie preuts :P*

dan is me het ook :)

martin29
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

knuffie

Berichtdoor martin29 » 26 jul 2005 00:57

ik ben eigenlijk nooit echt een knuffeldier geweest :mrgreen: maar sinds kort heb ik een SUPER GOEIE vriendin die echt bijna alles van me weet en in het begin waren niet echt heel klose op het lichamelijke vlak maar tegenwoordig....oellala! 8) nee hoor we geven elkaar een heerlijke hug als we lekaar gesproken hebben en het gekke is dat ik me daar heel prettig bij voel en zij ook denk ik anders zou ze het niet doen ,terwijl we in het begn veel minder deden op dat gebied maar het voelt wel ok .
zij is dan ook de enigste van mijn vrienden bij wie ik dat doe! vrij logisch want ze is mijn enigste echte vriendin/vriend naast mijn bestaande relatie
ze is gewoon super

joos
Mineur
Mineur

Re: knuffie

Berichtdoor joos » 26 jul 2005 13:26

martin29 schreef:ik ben eigenlijk nooit echt een knuffeldier geweest :mrgreen: maar sinds kort heb ik een SUPER GOEIE vriendin die echt bijna alles van me weet en in het begin waren niet echt heel klose op het lichamelijke vlak maar tegenwoordig....oellala! 8) nee hoor we geven elkaar een heerlijke hug als we lekaar gesproken hebben en het gekke is dat ik me daar heel prettig bij voel en zij ook denk ik anders zou ze het niet doen ,terwijl we in het begn veel minder deden op dat gebied maar het voelt wel ok .
zij is dan ook de enigste van mijn vrienden bij wie ik dat doe! vrij logisch want ze is mijn enigste echte vriendin/vriend naast mijn bestaande relatie
ze is gewoon super

En wat vindt je 'bestaande relatie' (ik lees: vriendin of vrouw) daar dan van??

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 26 jul 2005 13:38

Raido schreef:Dat klopt zeker, maar ik hoop toch echt niet dat jij je tong naar binnen laat glijden omdat je je vriendinnen zo aardig vind.. *me is baaie preuts :P*

Hehehe duh!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 26 jul 2005 13:59

Was het maar zo duh...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 jul 2005 20:05

Raido schreef:Was het maar zo duh...

't Zit je wel hoog hè :wink:

Maar ik snap je wel hoor, ben zelf ook niet zo 'zoenerig', af en toe de beroemde 3 maar verder niet! (Met vriendinnen bedoel ik dan 8) )
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

martin29
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: knuffie

Berichtdoor martin29 » 26 jul 2005 23:05

joos schreef:
martin29 schreef:ik ben eigenlijk nooit echt een knuffeldier geweest :mrgreen: maar sinds kort heb ik een SUPER GOEIE vriendin die echt bijna alles van me weet en in het begin waren niet echt heel klose op het lichamelijke vlak maar tegenwoordig....oellala! 8) nee hoor we geven elkaar een heerlijke hug als we lekaar gesproken hebben en het gekke is dat ik me daar heel prettig bij voel en zij ook denk ik anders zou ze het niet doen ,terwijl we in het begn veel minder deden op dat gebied maar het voelt wel ok .
ze is gewoon super

En wat vindt je 'bestaande relatie' (ik lees: vriendin of vrouw) daar dan van??

je hebt inderdaad goed gelezen mijn vrouw is mijn bestaande relatie.
in het begin heeft ze er moeite mee gehad maar nu steeds minder omdat ik heel open ben naar mijn vrouw toe hoe ik omga met vriendin .
daarbij komt denk ik ook een stukje vertrouwen om de hoek kijken ,ik bedoel dat als je goede vrienden ben van elkaar waarom zou je elkaar dan niet een knuf mogen geven ?of is dat alleen als het een vriendschap tussen man en vrouw betrefd?
ben benieuwd naar je antwoord op laatste vraag ..

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 jul 2005 23:13

Als ik jouw vrouw zou zijn zou ik minder 'bang' zijn voor de knuffels dan wel voor het risico dat je je diepste zieleroerselen eerst met iemand anders dan met haar deelt. Een soort emotioneel vreemdgaan zegmaar. :)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 26 jul 2005 23:46

heeft het ook niet iets te maken met wat gewoon is en niet? een kusje is eigenlijk al heel gewoon... omdat het bij heel veel gelegenheden wordt gebruikt. Daarom geef ik mensen waar ik om geef toch eerder een knuffel.. dat heeft volgens mij veel meer waarde dan 3 zoenen bij het afscheid of zo.... Maar ja, verschillen blijven. De een vindt het redelijk intiem, de ander vindt het een fijne manier om vriendschap te benadrukken. Ik weet niet of wat ik probeer uit te leggen (want als ik de eerste post van het topic open ga ik me bijna schuldig voelen Mes :D) een beetje overkomt...
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

martin29
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor martin29 » 27 jul 2005 02:35

Aragorn schreef:Als ik jouw vrouw zou zijn zou ik minder 'bang' zijn voor de knuffels dan wel voor het risico dat je je diepste zieleroerselen eerst met iemand anders dan met haar deelt. Een soort emotioneel vreemdgaan zegmaar. :)

is het niet zo dat je soms beter dingen met een ander kan delen dan met je eigen vrouw omdat het anders weleens heel pijnlijk kan zijn om bepaalde dingen te delen met je eigen vrouw voor haar en voor jezelf?
en naar mijn idee mag je best een stukje prive binnen je relatie hebben als het maar niet stiekum is want alles wat stiekum is is niet goed .
en de een kan dat emo vreemdgaan noemen de ander noemt dat dingen kunnen delen met een ander dan je partner .
I COULD BE YOU OR ANYONE...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 jul 2005 06:08

martin29 schreef:
Aragorn schreef:Als ik jouw vrouw zou zijn zou ik minder 'bang' zijn voor de knuffels dan wel voor het risico dat je je diepste zieleroerselen eerst met iemand anders dan met haar deelt. Een soort emotioneel vreemdgaan zegmaar. :)

is het niet zo dat je soms beter dingen met een ander kan delen dan met je eigen vrouw omdat het anders weleens heel pijnlijk kan zijn om bepaalde dingen te delen met je eigen vrouw voor haar en voor jezelf?

Dat kan idd voorkomen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het echt fijn is voor je vrouw om niet alles te delen. Tuurlijk zijn er dan weleens lastige dingen, maar door het dan maar niet te zeggen wordt het alleen maar pijnlijker.

en naar mijn idee mag je best een stukje prive binnen je relatie hebben als het maar niet stiekum is want alles wat stiekum is is niet goed .
en de een kan dat emo vreemdgaan noemen de ander noemt dat dingen kunnen delen met een ander dan je partner .

Hehe, zo kun je 'gewoon' vreemdgaan ook noemen natuurlijk. :P Maar ik zou er toch 'moeite' mee hebben als je partner daarin niet de eerste is. Want je voelt je vaak toch het meest op je gemak bij mensen met wie je alles kunt delen en dan heb ik liever dat dat m'n partner is dan een andere vriend(in).

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 27 jul 2005 10:35

Ik was gisteren bij m'n ex, dan is gevoelens laten merken bar lastig, net als knuffele....je gaat dan zooo snel verder...lastig want het andere- dus veel afstnd- werkt ook niet.

Verder heb ik vrienden bij wie ik altijd even knnuffel maar heb ook een goede vriend waar ik dat dus nooit bij doe...waar dat van af hangt...gevoelskwestie denk ik. Want wat is er soms lekkerder dan elkaar even lekker vasthouden!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 jul 2005 11:33

Hm Essie, zoals je in dit topic ziet ervaren mensen het verschillend, kijken ze er verschillend tegenaan... Ik denk dat het daar wel van afhangt. Er zijn mensen die knuffelen helemaal niet zo prettig vinden.... ik ken ook mensen waar ik niet mee knuffel (het zal sommigen misschien verbazen maar het is echt zo :D)... en bij jongens ligt het denk ik ook weer anders want jongens knuffelen geven elkaar niet snel een knuffel en meisjes zijn wat dat betreft ook weer anders. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Marnix op 27 jul 2005 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 27 jul 2005 13:40

Iszo Marnix.....soms zou ik het willen maar durf het ook niet altijd....daarom....niet doen...Ik denk inderdaad dat vrouwen eerder knuffelen met vrouw en man maar mannen minder vaak met mannen!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 jul 2005 17:09

Klopt. Er zijn weinig mannen die ik wel es een knuffel geef.

Terug naar “Archief”