Nieuwe chatversie: problemen? Plaats ze hier.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Night
Moderator
Contacteer:

Re: Illegale versie en dan XP Service Pack 1 installerenmoge

Berichtdoor Night » 20 mei 2003 19:15

ikke3310 schreef:Hallo,

:!: Eerder zei iemand hiero dat het niet mogelijk is om service pack 1 te installeren in illegale versie van Windows XP. Op internet zijn tooltjes te vinden die je registratiecode kunnen veranderen zodat je een voor het service pack "legale :roll: " versie krijgt.

Mail maar ff voor dat tooltje naar ikke, die gebruikt het en het werkt perfect!

Ikke :mrgreen:

P.s. Niemand heeft natuurlijk illegale software? :lol: :lol: :lol: :lol:

Meneer ikke,

Diegene die dat zei was ik.
Onder XP illegaal is het niet mogelijk LEGAAL sp1 te downen en te installeren. Zoals voorheen voor de sp's wel mogelijk was.
Uiteraard hebben ze ondertussen allerlei fratsen uitgevonden om dat alsnog voor elkaar te krijgen. Dat weet echter iemand die zich daar normaliter niet mee bezig houdt niet. Vandaar mijn waarschuwing.

Snappu?!
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 21 mei 2003 00:19

Diegene die dat zei was ik.
Onder XP illegaal is het niet mogelijk LEGAAL sp1 te downen en te installeren. Zoals voorheen voor de sp's wel mogelijk was.
Uiteraard hebben ze ondertussen allerlei fratsen uitgevonden om dat alsnog voor elkaar te krijgen. Dat weet echter iemand die zich daar normaliter niet mee bezig houdt niet. Vandaar mijn waarschuwing.

Ik wou net zeggen, dat kan zeker wel ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 jun 2003 17:47

Zijn er weer problemen met de chat? ik kan er niet op komen.

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 17 jun 2003 18:09

Evelien schreef:Zijn er weer problemen met de chat? ik kan er niet op komen.

Hij lag er even uit idd, maar hijh doet het weer!
Onderschrift? Waaronder dan?

En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 28 feb 2004 13:10

Ik kick dit topic maar weer even omhoog, ik heb namelijk problemen met chatten via Linux. Normaal log ik in via root, maar als ik dan verbinding maakte met Chat Client(ksirc) gaf hij aan dat de user root niet bestond. Ik een gebruiker aangemaakt met de naam die ik op de chat gebruik, kwam ik er ook mooi niet in. Ik moest het wachtwoord invoeren. Ik doe /PASS (wachtwoord), verschijnt er de melding: Your'e not connected to a server. :( Maar er komt wel te staan dat ik mn wachtwoord binnen 60 seconden moet invoeren anders wordt ik eruit gegooid. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet oplossen? Is er een andere/betere IRC-client voor Linux?
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 01 mar 2004 10:32

HTS schreef:Ik kick dit topic maar weer even omhoog, ik heb namelijk problemen met chatten via Linux. Normaal log ik in via root, maar als ik dan verbinding maakte met Chat Client(ksirc) gaf hij aan dat de user root niet bestond. Ik een gebruiker aangemaakt met de naam die ik op de chat gebruik, kwam ik er ook mooi niet in. Ik moest het wachtwoord invoeren. Ik doe /PASS (wachtwoord), verschijnt er de melding: Your'e not connected to a server. :( Maar er komt wel te staan dat ik mn wachtwoord binnen 60 seconden moet invoeren anders wordt ik eruit gegooid. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet oplossen? Is er een andere/betere IRC-client voor Linux?

mail dit even naar vlieger@refoweb.nl...

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 aug 2004 08:05

Ik download mIRC, gaat allemaal vlekkeloos totdat ik me inlog: (naam) Nickname is already in use. Hoe komt dat?

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 12 aug 2004 08:10

Was je toevallig nog met Java ingelogd? Of niet op de juiste manier uitgelogd?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 aug 2004 08:15

BJ schreef:Was je toevallig nog met Java ingelogd? Of niet op de juiste manier uitgelogd?

ik ben dr al achter gekoomt. :oops: :oops: waar het probleempje zat.
Ik weet niet of het gebruikelijk is als je je computer na het downloaden opnieuw moet op starten? toen ik dat gedaan had kon ik er gewoon op komen.

:oops:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 12 aug 2004 08:17

Ach het kon in ieder geval geen kwaad. Mooi dat het is opgelost.

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 12 aug 2004 09:15

Zijn er weer problemen?
* Your nickname is now HtS
-
[10:15:16] * Connecting to chatsite.chatspace.com (7246)
-
Local host: henk (192.168.1.4)
-
[10:15:37] * Unable to connect (Connection timed out)
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 12 aug 2004 09:49

Als ik inlog moet ik als een gek gaan typen want anders vlieg ik eruit. Als ik een paar minuten nniets gezegd heb omdat ik op de wc zit ofzo dan kom ik terug en dan : disconnect. Hoogst irritant.!!!!

Enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 12 aug 2004 11:22

moppie schreef:Als ik inlog moet ik als een gek gaan typen want anders vlieg ik eruit. Als ik een paar minuten nniets gezegd heb omdat ik op de wc zit ofzo dan kom ik terug en dan : disconnect. Hoogst irritant.!!!!

het lijkt er op dat jou mirc geen PING verstuurd en dat daardoor de serer geen PONG terugstuurt. Probeer is een andere mIRC of installeer hem is opnieuw.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 12 aug 2004 11:44

lammetje schreef:
moppie schreef:Als ik inlog moet ik als een gek gaan typen want anders vlieg ik eruit. Als ik een paar minuten nniets gezegd heb omdat ik op de wc zit ofzo dan kom ik terug en dan : disconnect. Hoogst irritant.!!!!

het lijkt er op dat jou mirc geen PING verstuurd en dat daardoor de serer geen PONG terugstuurt. Probeer is een andere mIRC of installeer hem is opnieuw.

Ik heb al verscheidene versies geprobeerd. Die ik nu heb is de laatste refomirc versie.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 26 aug 2004 20:51

blijkbaar kan niemand me helpen

dan zal ik toch weer met dat pokkejava moeten gaan chatten of helemaal niet meer

Terug naar “Archief”