dat zeg ik jah. een strakke slip of een string, daar ga ik echt van over mijn nek. sorry.
die flodderboxen vind ik leuk, als je 16 bent. maar als je ouder bent, vind ik tniet leuk meer.
maarjah, zoals alle post hier, tis maar een mening
-Dagje skieen in snowworld vind ik ook hartstikke gaaf. Gaan jaco en ik vrijdag doen. Om er vast in te komen voor de wintersport, en om onze 1,5 jaar verkering te vieren. (Tip: eerst even sparen. Kvind t bestwel duur )
wat ook leuk is: uiteten in Groot Wuurde in Elst bij Nijmegen! Markie en ik zijn er inmiddels 2 x geweest. Check hier.
Dit kost 31 euro per persoon, exclusief drankjes. Het is een zevengangendiner, waar je zelf langs alle gangen kunt lopen. Nou ja, voor meer info kijk maar op de site... tIs iig een goeie aanrader!
Skaten in het Vondelpark met aansluitend een picknick? En dan echt zeer uitgebreid inclusief picknickmand met roodwitgeblokte servetten Mountainbiken in de duinen
peentje schreef:picknicken lijkt me wel wat, maar dan zonder dat skaten, (das zwaar saai) *rent weg* LIEZELLIEZELLIEZELLIEZELLIEZEL!!
nou zeg, wel een btje actief hoor
Tis ook wel lache om mee te doen aan zon vage workshop. Didgeridoo spelen oid In Amsterdam genoeg te vinden. Of een keer naar een Oosters badhuis...Of is dat meer iets voor vriendinnen?
In vervolg op het topic van: waarheen neem je je vriend(in) mee uit.
Erg slecht topic om te lezen als je verkering net uit is...
Maar goed, paar dingen waar ik erg van genoten heb is:
dagje Brussel.
Bioscoop.
Kleffen op een bankje in een park (op een bankje in het park begon onze verkering, en hij is er ook twee keer of zo bijna geeindigd (de echte doodssteek kwam op m'n kamer)
Samen roeien in een bootje op het meer.
Uitgaan. Vooral: dansen in een danscafé.