Moderator: Moderafo's
@mic schreef:Ik heb nooit formulier ingevuld, maar m'nouder weten dat ik donor wil zijn.
Nooit formulier gezien, als ze er gebrek hebben sturen ze maar papiertejhijwel schreef:@mic schreef:Ik heb nooit formulier ingevuld, maar m'nouder weten dat ik donor wil zijn.
volgens mij moet je dan toch het forumlier invullen. Want pas als je dat forumulier invult met de keuze er op: ik laat mijn familie kiezen. Mag jij een donor zijn.
@mic schreef:Nooit formulier gezien, als ze er gebrek hebben sturen ze maar papiertejhijwel schreef:@mic schreef:Ik heb nooit formulier ingevuld, maar m'nouder weten dat ik donor wil zijn.
volgens mij moet je dan toch het forumlier invullen. Want pas als je dat forumulier invult met de keuze er op: ik laat mijn familie kiezen. Mag jij een donor zijn.
trijntjejohanna schreef:ik ben 20 en een half en heb ook nog noooooit een gehad
ahuibers schreef:In nederland moet je opgeven als je donor wilt zijn, er bestaan noch steeds tekorten in donors.
in sommige landen is het andersom, je moet aangeven als je het niet wilt.
is dit goed? of juist verkeerd?
Ik denk dat het verkeerd is. de overheid moet zich niet als eigenaar van ons lichaam gaan stellen.
ahuibers schreef:ja dat is wel zo, maar toch vindt ik het een stap verder.
als je rookt dan heb je meer kans op longkanker, als je rookt wordt je als laatste geholpen. dat zegt de overheid.
wordt het eind dan niet zoek?
de overheid keurt het ook al goed dat bijv. mensen met exceem zoals ik meer zelf moet betalen omdat het risico dat ik opgenomen moet worden veel groter is en meer medicijnen nodig hebt en zo,
ik zie het gewoon als een stap verder.
ahuibers schreef:Er zijn minder donors in Nederland omdat het aantal verkeersdoden veel lager ligt als in die andere landen dus ze kunnen het niet makkelijk onderzoeken.
toch schijnt er een groot tekort te zijn aan donors.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten