Waarom moet God aanbeden/geprezen worden?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Brion
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Brion » 28 dec 2003 19:43

essieee schreef:
joris schreef:ik vind psychiaters oke, als je maar ene psychiater uitkiest die God heeft aangenomen en die in Gods Koninkrijk wil werken. De wereld van de psychologie en alle therapieen is een heerlijk domein van satan.

Ben ik het absoluut niet mee eens. Vraag jij aan een chirurg die je aan je blindendarm opereert ook of hij gelooft????

Natuurlijk! Een tijdje geleden was mijn kraan kapot, en die is gerepareerd door een wedergeboren en bekeerde loodgieter.
Mijn kraan heeft het nog nooit zo goed gedaan!

Psychologen en therapeuten die Jezus niet hebben aangenomen, werken in het domein van de satan. Als je niet gelooft, kun je je beroep nu eenmaal nooit goed uitvoeren. Ongelovigen leveren dus rotzooi af, en gelovigen kwaliteit. Dat is vooral op dit forum goed te zien.
Kun je het nog een beetje volgen essieee? :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 dec 2003 20:36

ik ben juist een boekje aan het lezen nl 'Het vaste fundament' en dat gaat over o.a. werken, plezier hebben, wetenschap enz.
wat werk betreft, en daar hoort ook de psychiatrie bij, dat je altijd Jezus en Zijn Woord als fundament m oet hebben. bij alles in je leven natuurlijk maar zeker ook in je werk is dat heel belangrijk.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

joris

Berichtdoor joris » 28 dec 2003 22:51

brion
Psychologen en therapeuten die Jezus niet hebben aangenomen, werken in het domein van de satan. Als je niet gelooft, kun je je beroep nu eenmaal nooit goed uitvoeren. Ongelovigen leveren dus rotzooi af, en gelovigen kwaliteit. Dat is vooral op dit forum goed te zien.
Kun je het nog een beetje volgen essieee?
ik hou meer van de bijbelse waarheid: overwin het kwadedoor het goede.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 29 dec 2003 11:20

Brion schreef:
essieee schreef:
joris schreef:ik vind psychiaters oke, als je maar ene psychiater uitkiest die God heeft aangenomen en die in Gods Koninkrijk wil werken. De wereld van de psychologie en alle therapieen is een heerlijk domein van satan.

Ben ik het absoluut niet mee eens. Vraag jij aan een chirurg die je aan je blindendarm opereert ook of hij gelooft????

Natuurlijk! Een tijdje geleden was mijn kraan kapot, en die is gerepareerd door een wedergeboren en bekeerde loodgieter.
Mijn kraan heeft het nog nooit zo goed gedaan!

Kun je het nog een beetje volgen essieee? :D

Brion je bent heerlijk sarcastisch maar in een woord geweldig!!!

Terug naar “Archief”