Over opleidingen&Beroepen enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 04 nov 2002 14:49

tja, het is niet te ontkennen (dus doe ik dat ook niet) dat het percentage kakkers in leiden bij alle studies hoger is dan in andere steden. het is aan jezelf om uit te maken of het buitensporig hoog is. ik heb er zelf geen problemen mee.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

liesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor liesje » 04 nov 2002 21:32

na mijn mavo diploma behaald te hebben. ben ik de opleiding onderwijsassistente gaan volgen ( na eerst op het punt te staan om iets in die richting van styliste te gaan doen) maar nu zit ik in het tweede jaar van mijn opleiding. en dat is een heel jaar stage. ik ben nu op de helft van mij eerste stage. die doe ik op een SBO school in groep 5/6 Echt geweldig tof. net heb ik mn solicitatiebrief zitten tikken voor mn volgende stage op het BO. heb ik ook veel zin in.. ik weet zeker dat ik straks door gaat naar de pabo. voor welk soort onderwijs ik ga kiezen zou ik echt nog niet weten. SBO is een geweldige uitdaging maar wel zwaar. en je moet een zeer positief karakter hebben. en al helemaal geen minderwaardige gevoelens over jezelf hebben. anders is het een drama. want die kinderen zeggen echt alles. als ze een driftbui hebben schelden ze je uit voor alles wat mooi en lelijk is. en ja dat moet je dan niet op jezelf toe passen wat dan denk je echt. shit ben ik zo'n rotjuf dan?? maar de volgende dag komt het driftharsesje als een een lief jongetje vragen juf mag ik bij jou op schoot.... als je ze eenmaal voor je heb gewonnen krijg je een berg liefde terug. al moet je daar soms lang voor werken. en denk je op een gegeven moment zal ik dan nooit contact met hem of haar krijgen??? maar volhouden!

(mensen mensen wat een verhaal zeg voor mij doen ;-) )

Terug naar “Archief”