Toch denk ik dat zo iemand niet bestaat

Moderator: Moderafo's
Jardena schreef:Essiee says: Die zijn er geloof ik bar weinig! Hallo word eens wakker het zit 'm niet in de buitenkant!
Hallo wakkere essieee, eerlijkheid, betrouwbaarheid, liefde, humor, een eigen mening, standvastigheid, discussietalent, positiviteit en behulpzaamheid zijn naar mijn idee niet echt kenmerken van de buitenkant, maar ik kan het mis hebben, als ik het mis heb ben ik wel benieuwd wat jij dan onder de binnenkant verstaat.
Verder moet ie ook nog attent zijn en avontuurlijk en verrassend ja ja dit is slechts een kleine greep uit mijn eisen. Ik wilde dat iedereen zo kritisch was, dan gingen er misschien veel minder huwelijken stuk!!! want met 'liefde' alleen red je het echt niet.
Joris je staat op nummer 1, zijn er nog meer kandidaten??
Jardena schreef:O Essieee,
Jij wilde zeggen dat uiterlijk voor jou totaal onbelangijk is? Ik begrijp ook wel dat uiterlijk alleen niet gelukkig maakt, maar mijn omschrijving bevat zowel innerlijke als uiterlijke dingen en ik denk dat ik daarin gewoon eerlijk ben, want je kan wel zeggen voor mij is alleen innerlijk belangrijk, maar als je spontaan verliefd wordt op iemand, zie je ook niet meteen alleen maar innerlijke dingen, want de echte innerlijke dingen leer je pas na verloop van tijd kennen, meestal als je al een relatie heb. Dus vandaar dat ik er ook even bij gemeld heb welke uiterlijke eisen ik stel.
Als het goed is moet je er je hele leven mee doen, lijkt me niet zo leuk om je elke ochtend rot te schrikken als je wakker wordt omdat je naast iemand wakker wordt met een tegek innerlijk maar met een uiterlijk waar jij totaal niet warm voor loopt. (ik zeg niet lelijk, want de uitstraling waar jij misschien niet warm voor loopt, kan voor iemand anders weer een hemel op aarde zijn).
Als jij puur voor het innerlijk gaat, ben jij waarschijnlijk de enige.
liefs Jar
Jardena schreef:Durf je niet naar uiterlijk te kijken. En wat is er mis met verzorgingsproducten of zoals jij het noemt cosmetica? Niet dat ik een voorstander ben van geplemuurde gezichten maar om het nu meteen helemaal af te kraken, het kan een prettige aanvulling zijn.
Dus jij wordt net als Essieee meteen helemaal verliefd op iemands innerlijk, dan krijg je waarschijnlijk alleen een relatie met iemand die je al heeeeeeeeeel lang kent, want ik ken niet veel mensen die meteen heel hun innerlijk tonen bij de eerste ontmoeting. Laten we gewoon eerlijk zijn. Er zijn heus meiden/jongens die jij niet wil leren kennen omdat je ze niet aantrekkelijk vind, terwijl ze misschien best aardig zijn, en dan ga jij heus niet denken, o dat meisje/die jongen is voor mij niet aantrekkelijk maar omdat ik voor het innerlijk ga zal ik toch maar eens nader kennis maken. Sorry maar ik geloof gewoon niet dat het zo werkt. Zeker niet in al die uitgaansgelegenheden waar ''als ik ze zo mag noemen'
refo's zich ophouden, daar draait het 9 van de 10 keer ook om uiterlijk, als je aantrekkelijk ben wordt je tot vervelens toe nagekeken en nageroepen, nou dat doet men echt niet om het innerlijk hoor![]()
Maar goed als jullie tevreden zijn met een perfect innerlijk wens ik jullie daar succes mee, das ook moeilijk te vinden hoor
Ik hou ervan om spontaan verliefd te worden, gewoon liefde op het eerste gezicht, en niet eerst helemaal leren kennen en pas een relatie aangaan als je al zowat aan trouwen toe ben.
Markie schreef:K vind het gewoon onzin om voorwaarden te stellen waaraan iemand moet voldoen.qua uiterlijk dan.T is wel iets waar je als eerste op af gaat idd.
Ze hebben t hier welles over dat er refocafe's zijn die op veemarkten lijken.
Dit komt er aardig in de buurt zo, als je zulke dingen gaat stellen en eisen.
T gaat niet alleen om uiterlijk neej, eerlijkheid en trouw enzo dat zouden voor mij belangrijkere dingen zijn.
Wat als je iemand hebt die er leuk uitziet maar waar je niks van op aan kunt en die je niet kan vertrouwen??
Neej, dan heb ik mn keuze snel gemaakt.
joris schreef:ha Jardena, sta ik nog steeds op nummer 1? toppie hoor.
Je valt blijkbaar alleen op tekst en niet op buiten of binnenkant,w want je hebt me nog nooit gezienzelfs geen echte foto van mij, ( ja ik weet het, jammer he)
Er staan bij mij altijd wel een bepaald soort meisjes voorgesorteerd hoor om aantrekkelijk door mij gevonden te worden: donker, klein, vrouwelijk met stoere kanten.
maar echte liefde komt pas als ik die ander ken ja. Soms zijn de eerste drie woorden al genoeg: laat maar.
De grapjes die iemand maakt vindti k altijd erg veelzeggend, daar haal ik in ieder geval de '' volwassenheid'' uit en de zelfkennis. Erg belangrijk.
Verder vindt doen haar schoenen altijd mee in de tweede selectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten