Moderator: Moderafo's
Vin schreef:*sluit zich bij rosekapje aan*
*is een slappe vent volgens MM*
rosekapje schreef:Je zei zelf, de wil van de man is wet, dus de man is de baas, er is toch niemand de baas over iemand, tenminste zo zie ik het niet...
Als hij weet dat hij de baas toch is, dan is dat toch niet redelijk en zal hij echt niet naar argumenten van moederde vrouw gaan luisteren, want we doen toch wat hij wil....
Liefdevol kan ook betekenen dat hij je in die broek laat lopen...
rosekapje schreef:Je zei zelf, de wil van de man is wet, dus de man is de baas, er is toch niemand de baas over iemand, tenminste zo zie ik het niet...
Als hij weet dat hij de baas toch is, dan is dat toch niet redelijk en zal hij echt niet naar argumenten van moederde vrouw gaan luisteren, want we doen toch wat hij wil....
Mariamagdalena schreef:rosekapje schreef:Je zei zelf, de wil van de man is wet, dus de man is de baas, er is toch niemand de baas over iemand, tenminste zo zie ik het niet...
Je begrijpt het duidelijk niet.
Denk je nou echt dat hij niet van mij houdt?
Ichtus schreef: Ik vind ook dat de man en de vrouw gelijkwaardig zijn in het huwelijk. Wie haalt waar de onzin vandaan dat de man boven de vrouw zou staan in het huwelijk? Ze zijn allebei mens en allebei door God geschapen.
Ichtus schreef:Mariamagdalena schreef:rosekapje schreef:Je zei zelf, de wil van de man is wet, dus de man is de baas, er is toch niemand de baas over iemand, tenminste zo zie ik het niet...
Je begrijpt het duidelijk niet.
Denk je nou echt dat hij niet van mij houdt?
Hij kan wel van je houden maar ondertussen toch nog zijn eigen wil doorduwen.
John Knox schreef:Lees de verklaring van Matthew Henri op Deut 22:5, dat is een hele goeie verklaring.
Mariamagdalena schreef:John Knox schreef:Lees de verklaring van Matthew Henri op Deut 22:5, dat is een hele goeie verklaring.
Wie is Matthew Henri? Een gehersenspoelde feminist? Of wat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten