Niet bestrelen dus?Elkaar niet bestrelen op plekken waar je sexueel opgewonden raakt.

Moderator: Moderafo's
Ik wel (vlees en bloed). Dat bedoelde ik. Dus dat zou een vreemde grens zijn, want van bestreling raak je nou eenmaal opgewonden.Mariamagdalena schreef:Vin schreef:Niet bestrelen dus?Elkaar niet bestrelen op plekken waar je sexueel opgewonden raakt.
Hoe hou je dat vol? Je bent toch van vlees en bloed?
joepie schreef:Wij zijn dus wel erg ouderwets denk ik. Maar er gaan geen stelletjes samen op vakantie en ook komen ze niet een weekend bij elkaar zonder dat er ouders bij zijn.
Dus in jou geval lalage zou dat betekenen dat je gewoon elk weekend naar jou of zijn ouders zult moeten.
En ja, dan weet ik dat er heus nog wel voldoende mogelijkheid en gelegenheid is om met elkaar naar bed te gaan. Tuurlijk.
Maar waar mogelijk zullen wij de stelletjes helpen om dat niet te doen door te dienen als een soort controle.
Want het is niet dat wij ze niet vertrouwen. Dat verwijt hebben wij heus al eens gekregen, wij weten best dat er niet de intentie is om met elkaar naar bed te gaan. Maar als je de gelegenheid schept waadat wel gemakkelijk kan, dan maak je het jezelf wel extra moeilijk. En onnodig moeilijk.
En dat ligt heus niet aan de leeftijd of de hormonen.
Toen mijn man en ik verkering kregen waren we 22 en 26 jaar en ook wij vonden het moeilijk.
En ik denk dat het tegenwordig niet anders is.
Mariamagdalena schreef:[.
![]()
Ik ben er ook voor om te wachten........... maarrr ikke was net 18 en toen moest ik trouwen........... toen ik 22 was had ik al onze 2de
![]()
![]()
En daarna nog een derde.........
Zondig, maar ik zou het niemand aanraden, desalniettemin heb ik een schat van een man.......... en ben ik heel happy...........
Slecht voorbeeld ben ik voor deze jongeren....... word ik nou gebanned?
Ik ben er ook voor om te wachten........... maarrr ikke was net 18 en toen moest ik trouwen........... toen ik 22 was had ik al onze 2de En daarna nog een derde.........
Zondig, maar ik zou het niemand aanraden, desalniettemin heb ik een schat van een man.......... en ben ik heel happy...........
Slecht voorbeeld ben ik voor deze jongeren....... word ik nou gebanned?
joepie schreef:Nou ik zou dus ook niet goed vinden dat jullie dan overdag samen op zijn kamer zouden zitten. Dan maar elk weekend bij ons, of bij iemand van de kerk. Of wat voor oplossing er zou moeten komen. Want ik vind het slapen dan nog niet eens zo erg, dan slaap je en gebeurt er niets. Maar de tijd dat je wakker bent en alleen.
joepie schreef:Nou ik zou dus ook niet goed vinden dat jullie dan overdag samen op zijn kamer zouden zitten. Dan maar elk weekend bij ons, of bij iemand van de kerk. Of wat voor oplossing er zou moeten komen. Want ik vind het slapen dan nog niet eens zo erg, dan slaap je en gebeurt er niets. Maar de tijd dat je wakker bent en alleen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten