Moderator: Moderafo's
mealybug schreef:Dat je een menselijk hulpmiddel nodig hebt...In plaats van je te verheugen in beproeving, wordt je sterker van!
en weet dat ik de uitknop slecht kan vinden
Dus, ik ben blij dat er zoiets bestaat als kliksafe, zéker ook als je kinderen hebt op te voeden
Boaz schreef:Ik was er ook blij mee. Tot mijn jongens ontdekten hoe ze het konden kraken..
Ayla schreef:Hoewel ik snap dat ouders hun kinderen willen beschermen en daarom een filter op hun internet nemen denk ik dat het ook wel belangrijk is om te beseffen dat deze kinderen ook ooit de wijde wereld in zullen trekken waar ze overal open internet tegen zullen komen. Ik denk daarom dat het beter is om in plaats van de mogelijk van open internet van ze te ontnemen ze te leren hoe ermee om te gaan, de juiste keuzes te maken. (Ik heb geen kinderen dus ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan).
Ayla schreef: (Ik heb geen kinderen dus ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan).
james schreef:
Ik las net in een ander onderwerp een link naar een artikel in Trouw, dat erover gaat dat de opkomst van internet ten koste gaat van het Christelijk geloof.
Dus of het echt zo verstandig is om onze kinderen open internet te bieden? Ik ben geneigd om nee te zeggen.
jamillah schreef:
Idd. Ondervonden dat het beter is gefilterd internet te hebben. Juist vanwege het filter komen er vragen over waarom iets wel en iets niet bekeken mag worden.
Toen we open internet hadden bedachten we vaak achteraf: 'Oeps dat was misschien niet zo handig om ze daarna te laten kijken...' Of 'dat spelletje is geloof ik minder vredelievend dan het er uit ziet..'
Ik heb een nichtje van bijna 3 die ongeveer alles met haar grote broers meekijkt. Die werd snachts huilend wakker want ze was bang dat ze doodgemaakt werd![]()
Voel je m?
jamillah schreef:Ik heb een nichtje van bijna 3 die ongeveer alles met haar grote broers meekijkt. Die werd snachts huilend wakker want ze was bang dat ze doodgemaakt werd![]()
Voel je m?
mealybug schreef:Mijn nichtje had dat ook, die droomde dat de wolf van roodkapje haar kwam verslinden.
Marnix schreef:Yup. Je krijgt een melding dat de site niet goed is gekeurd wegens een bepaalde reden.... en dus de site niet te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten