Ze zochten een chauffeur

Ben heel benieuwd!
Moderator: Moderafo's
Is er al een datum bekend dan? Die was toch uitgesteld?StillAwake schreef:Binnenkort komt Noah uit, en wij gaan met een cathechesatiegroep naar de bios...
Ze zochten een chauffeur
Ben heel benieuwd!
Jvslooten schreef:
Is er al een datum bekend dan? Die was toch uitgesteld?
Rozijn schreef:Pas was ik in de ark in Dordrecht, daar zag ik de trailer. Zo ik al van plan was geweest om te gaan, dan zou ik nu zeker wegblijven...
Rozijn schreef:De hele sfeer, dat allereerst.
Daarnaast:
- Er komt een heel leger tevoorschijn op een gegeven moment, wat er precies speelt is niet duidelijk, maar ik vind er geen enkele grond voor, evenals een aanval op de ark.
- Op den duur steekt iemand een stok in de grond, met als gevolg een grote vuurzee. Pure fantasie om het verhaal wat boeiender te maken.
Daarnaast:
- Er komt een heel leger tevoorschijn op een gegeven moment, wat er precies speelt is niet duidelijk, maar ik vind er geen enkele grond voor, evenals een aanval op de ark.
- Op den duur steekt iemand een stok in de grond, met als gevolg een grote vuurzee. Pure fantasie om het verhaal wat boeiender te maken.
schelpje3 schreef:Ik zou er toch niet heen gaan, heb sowieso moeite met Bijbelse films.
Het verhaal op zich is kennelijk visueel niet spannend genoeg voor een film. Het is tegenwoordig geloof ik een eitje om zoals als een zondvloed na te bootsen, d.m.v. computeranimaties.
Dat was ook de reden dat ie uitgesteld werd.. de filmmakers zaten namelijk in een dubio wat ik ervan begreep; óf een bijbelgetrouwe film, of een spectaculair fantasyachtig gebeuren.Rozijn schreef:De hele sfeer, dat allereerst.
Daarnaast:
Misschien ga ik 'm ook kijken.. wacht eerst de recensies wel afStillAwake schreef:Ik ga me pas een definitieve mening vormen als ik de film gezien heb, en sta er voor die tijd gespannen-kritisch tegenover.
Daarnaast:
Jvslooten schreef:Dat was ook de reden dat ie uitgesteld werd.. de filmmakers zaten namelijk in een dubio wat ik ervan begreep; óf een bijbelgetrouwe film, of een spectaculair fantasyachtig gebeuren.
Jvslooten schreef:Is er al een datum bekend dan? Die was toch uitgesteld?
Marnix schreef:Toch verwacht ik geen bijbelgetrouwe film maar vooral een spektakel. Of dat per definitie fout is vraag ik me af, zolang je maar weet dat het geen Bijbelgetrouwe film is...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 27 gasten