Ik weet het, ik zou hem nog steeds moeten negeren maar als ik zulke stupiditeit lees wordt dat te moeilijk.
Zo schreef Kirdneh "De wolf,de hond, de coyote horen volgens onze theorie bij dezelfde basistype".
"Onze" in de zin van koninklijk meervoud of zijn er meer mensen die deze onzin geloven?
En de theorie van het basistype dier wordt dus aangehangen door iemand die de evolutietheorie ongeloofwaardig vind. Volgens de basistype theorie waren er voor de zondvloed dus alleen maar basisdieren. Een basishond baarde voor de zondvloed een basishond, een basispaard een basispaard enz. enz. Na de zondvloed, die overigens al het leven op aarde vernietigde terwijl het oud Egyptische rijk ondertussen vrolijk doordraaide en tezelfdertijd de pyramide van Cheops afbouwde, wisten die basisdieren ineens dat ze pas vanaf dat moment moesten gaan evolueren en dus baarde de basishond een wolf, een coyote en alle hondachtigen die verder nog bestaan.
De basistype dier theorie is denk ik verzonnen door creatievelingen die zich realiseerden dat de zgn. ark van Noach onmogelijk een paar van elk dier op aarde aan boord kon nemen. Dus werd de creatieve duim weer in de creatieve mond gestopt en werd er een nieuwe theorie uitgezogen. Bewijs voor de theorie ontbreekt en zal ook nooit geleverd kunnen worden. Wel grappig als je je bedenkt dat als een basis hondachtige een wolf ter wereld brengt, dat eigenlijk een vorm van de verfoeide macro evolutie is. Waarschijnlijk realiseren creatievelingen zich dit niet want zij denken dat pas sprake is van macro evolutie wanneer bijv. een olifant een muis ter wereld brengt.
Als de mens los staat van de (zoog)dieren en dus niet een resultaat van evolutie is maar zo'n 6,000 jaar geleden is geschapen door een hoger wezen, waarom heeft de man dan tepels? Die hebben immers geen enkele functie. En waarom hebben mannen en vrouwen dan de geslachtskenmerken van andere zoogdieren? Of dacht het opperwezen ten tijde van de schepping van Adam dat het eerder geschapen zoogdier wel een mooi uitgangspunt zou zijn bij het scheppen van Adam? Dan had Hij zich toch moeten realiseren dat het scheppen van een mannetje alleen geen enkel nut heeft....