Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor LauraC » 20 jun 2011 11:29

paprikameisje2 schreef:niet allemaal hoor! marijn kan denk ik zo naast michael... hou me hart vast wat me nog te wachten staat.

off topique-smile Ik pb je wel wat handige aanwijzingen :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 jun 2011 11:46

beloofde foto's:
Afbeelding

Afbeelding

vind dat zwart/witte contrast wel leuk :)
ben hier 35,5 weken zwanger.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jun 2011 11:59

@Lammetje, een mooi buikje. Mooi naar voren ook.

Ik heb een foto van 25 weken:

Afbeelding

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 20 jun 2011 12:11

@ Evelien; leuk die wieg!

Weer mooie buikfoto's zijn er!

@ Dippie; jullie babykamer zetten jullie gelijk in elkaar half juli? Lekker op tijd!! Wij zijn zo ver nog niet, maar komt vast nog wel ;-)

@ Ajl; kan het geen bandenpijn zijn? Maar waarschijnlijk weet je wel hoe dit voelt....

Hier alles wel oké. Alleen last van darmen en bandenpijn. Nu zo'n speciaal broekje daarvoor gekocht maar of het helpt?? :-k

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 jun 2011 12:16

Leuke foto's! Die zwart/witte is inderdaad mooi met dat contrast!

@juffiejuf Volgens mij is het geen bandenpijn. Ik heb dat de eerste weken wel heel erg gehad, maar nu niet meer. Het is meer een zeurend gevoel in mn onderbuik. Volgens mij gaan jij, Dippie en ik een beetje gelijk op, of niet? Wanneer ben jij ook al weer uitgerekend? hebben jullie al een datum voor de echo?

Ik merk de laatste dagen ook dat ik weer kortademig begin te worden....ook zoiets leuks :mrgreen:

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 20 jun 2011 12:18

@ ajl; we lopen gelijk op ja ;-) Ben 23 november uitgerekend. Idd dan maar ff vragen wat het kan zijn. 20 weken echo staat gepland op 12 juli, maar volgens mij is dat te laat bedenk ik nu.... Ga er ff naar kijken.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jun 2011 12:22

Als je 12 juli de 20 weken echo heb dan ben je toch 20 weken? Volgens mij niet te laat (ff snel gerekend hoor).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 jun 2011 12:53

Wauw wat een mooie buikfoto's!

Ik ga zo nog maar even op pad voor flesspenen en een pak flesvoeding. Bij Jurian had ik helemaal verkeerde spenen en geen flesvoeding, terwijl ik toen sowieso al geen borstvoeding zou geven. Lekker dom ;) Mijn man hielp het me even herinneren gisteren en zou het toch wel fijn vinden als dat ook allemaal in orde is. Ik las op een ander forum van iemand die 12 pakken luiers op voorraad had. Toen dacht ik: wie is er nou gek, diegene of ik? Ik heb nl 1 pakje newborn luiers, omdat die er nog lagen van Jurian. Zou dat te weinig zijn? Ik denk al snel: mijn man kan toch zo even naar de winkel? En zeker met die eerste luiers weet ik nog niet welk merk goed is voor dit kindje, dan ga ik toch niet meerdere pakken kopen? Of zijn die dingen nu echt zo snel op? Stom is dat, dat weet ik echt niet meer. Jurian gebruikt er nu 3 tot 4 per dag, en ik koop altijd grote pakken, dus daar doen we wel even mee, maar met zo'n ukkie is het natuurlijk weer anders. Raar dat je zulke dingen zo snel weer vergeet.
Hoeveel hebben/hadden jullie eigenlijk op voorraad qua luiers?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 20 jun 2011 12:56

Oef, nu vraag je mij wat. Ik weet het ook niet helemaal meer. Volgens mij had ik 3 of 4 pakken op voorraad. Niet heel veel meer, want uit de newborn nr 1 zijn ze zo uitgegroeid. Wat mij toen wel weer opviel was de enorme hoeveelheid die je gebruikte. Ik geloof in het begin 7 of 8 per dag :shock: Daar moest ik toen wel weer aan wennen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jun 2011 13:02

MissF, lastig he. Als ik voor mezelf praat zal ik ook 1 pak newborns kopen (en ik heb een aantal katoene luiers). Daarnaast zou mijn man ook luiers kunnen kopen als je te weinig heb. Hier zitten de winkels om de hoek, dat scheelt denk ik ook wel.
En een vriendin zei al: als je iets nodig heb gil maar dan haal ik het voor je. :wink: .

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 jun 2011 13:07

haha 12 pakken luiers :lol: sorry maar dat vind ik zelfs overbodig en ik sla graag groots in :)

Ik heb 3 kleine pakken van de kruidvat en wat losse uit de blije doos etc. Haal er misschien nog 1 pak grotere luiers bij van lidl, meer niet hoor. Vind het niet nodig om manlief voor van alles de deur uit te sturen, maar hij kan heus wel wat doen :wink:

Ze gebruiken er in de kraamweek zo'n 8 op een dag volgens mij dus voor 10 dagen zo'n 80 luiers. Maar de kraamzorg verschoont dan ook na iedere voeding. Soms is dat ook echt nodig, soms vond ik het echt overbodig.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 20 jun 2011 14:49

Leuk Evelien 25 weken alweer! :-)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 jun 2011 14:55

Mooie foto's. Leuk, zo'n familiewieg, Evelien!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 20 jun 2011 14:58

Mooie foto's allemaal!

Er is vandaag al zoveel geschreven... nog even over die zuigflescaries, dat ontwikkelen kinderen voornamelijk als ze de hele dag door drinken. Behalve water is het daarom goed om op vaste tijden te drinken, niet de hele dag door een slok heb ik altijd begrepen. Als een kind een fles gewoon normaal in één keer leegdrinkt krijgen ze vast geen caries. :-k

Missf en lammetje: hier ook testweek..........pffff... en als ze straf krijgt, dan gaat ze gewoon heerlijk zitten zingen. Het zal haar een zorg zijn :-oo

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 20 jun 2011 15:49

1 pak luiers is wel wat weinig denk ik. Ze gaan in het begin hard hoor! :)

Terug naar “Archief”