Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor LauraC » 06 jun 2011 11:31

Onze 'stakker' krijgt ook eens chocolade :mrgreen:
Afbeelding
Donderdag naar de opticien met hem, ben helemaal niet gerust op zijn ogen. Hij heeft erg veel moeite met scherpstellen en doet vaak 1 oog dicht of kijkt er scheel mee.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 06 jun 2011 11:50

:lol: wat is hij zielig :mrgreen:

Hannah had vorige week de paashaas die ze van iemand gekregen had gevonden. ongeveer zo'n zelfde foto 8)
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 06 jun 2011 12:59

ajl schreef:Nee, dat herken ik niet. Mischien heeft hij meer tijd nodig om te 'vergeten' dat dat gebied niet meer pijnlijk is? Heeft jullie zoon ook fysio voor zijn voorkeurshouding? Dat heeft bij onze dochter erg geholpen, maar daar waren wij vrij vroeg bij ( rond de 5 weken al)

Misschien dat de osteopaat nog fysio adviseert, maar op dit moment probeert hij het op te lossen. Ik heb eigenlijk ook niet het idee dat hij pijn heeft, want hij speelt wel heel lekker. Hij doet het ook sinds hij bij de osteopaat is geweest. Maar even voorleggen aan hem en anders idd maar eens naar de huisarts.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jun 2011 19:22

Onze lieve Nina

Afbeelding

Wat een mooie/leuke foto's staan er weer!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 06 jun 2011 19:53

@ liefie, wat een schatje zeg!!!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jun 2011 20:13

Dankjewel :oops:

Alleen lijkt het wel een jongentje zo haha (ik had 1 lichtroze en 1 lichtblauw rompertje gekocht maar als we een jongen gekregen hadden had ik het roze niet aangedaan maar dit vind ik nog wel kunnen :lol: al zie je zo niet dat het een meisje is vind ik)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jun 2011 20:22

Ooh wat een droppie Liefie! En dat blauw kan prima hoor. Ik vind idd roze voor een jongetje niet zo leuk (nouja, als ze ouder zijn en je goed ziet dat het een knul is wel) maar blauw voor een meisje kan best hoor :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 06 jun 2011 20:46

Thuis rennen naar het potje en direct mega plas. Ik vroeg waarom ze het niet bij de oppas had gedaan. En beide keren: 'krijg ik geen stickers'.

:lol:
Ben ook wel benieuwd wat je bedoelt met katoenen luiers.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jun 2011 21:01

Wat een leuke foto's allemaal. Super leuk.

En geniaal die uitspraak van je dochter Sterretje. :lol: Lekker bij de hand. :mrgreen:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 jun 2011 21:19

Leuke foto's inderdaad! Zal m'n man vragen wat foto's te mailen van Floris, dan kan ik onze prachtzoon ook nog even showen ;-)

@liefie die speen ken ik. :mrgreen: Is hier de favoriete speen van zoonlief!

@Sterretje wat een wijs kind, haha! :lol:

@PPM Fijn dat het beter gaat met Marijn! Geniet! En hopelijk neemt het huilen niet meer toe...

@ Laura, spannend met Michael... Hopelijk valt het mee!

@Stip wat een dametje al! Leuk! :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jun 2011 21:29

@Jannoek die speen was echt nodig toen ze de afgelopen dagen alleen de fles kreeg Nina had gigantische zuigebehoefte. Nu heeft ze vandaag weer heel de dag bij mij gedronken en je merkt gelijk het verschil wil die speen echt voor noodgevallen houden.

Darmkrampjes is hier gelukkig ook verleden tijd ze krijgt 3x per dag druppels van vsm (volgens mij cinebaby) en ze heeft nergens meer last van 1 avond is het heel erg geweest vorige week toen heb ik een potje meegejankt :oops: vond het zo zielig voor haar.

Ben benieuwd naar jullie Floris! Ik vind dat haar zo geweldig!! =D>

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 06 jun 2011 21:40

Leuke foto's zijn er weer geplaatst!

@ppm: fijn dat het nu zoveel beter gaat met Marijn! Hopen dat de buisjes netjes blijven zitten voorlopig...
Sylke moet morgen naar het zkhs voor buisjes, ben benieuwd hoe ze alles oppikt. (ben blij dat ze als eerste op de planning staat, ze is altijd zooooo chagarijnig als ze nog niet ontbeten heeft 8-[ )

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 jun 2011 21:41

Afbeelding

't is geen geweldige foto, want manlief heeft ook nog geen recente foto's op z'n laptop staan. Deze had ik vanmiddag gemaakt met m'n telefoon, Floris zat voor het eerst in z'n kinderstoel toen we gingen eten :)

Zo grappig om te zien wat een eigen koppie een baby direct heeft! Grappig om het verschil met Nina te zien, ze zijn toch bijna even oud ook ;-)

@haai succes morgen!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 jun 2011 21:48

@Jannoek Leuke foto! Maar heeft Floris het niet snel warm? Nina wel die heeft alleen maar een jurkje aan met korte mouwen en blote benen ( nu heeft ze wel sokjes en een legging aan en 's nachts een dun truitje met lange mouwen) maar anders ligt ze echt te huilen van de warmte overdag terwijl wij geen super warm huis hebben
Elke baby ziet er anders uit verbaas ik mij ook altijd over Floris en Nina schelen 4 dagen volgens mij? Nina is 17 mei geboren

Ik wist niet dat baby's van een paar weken oud al geregeld meer dan een uur klaar wakker rond liggen kijken wel erg gezellig want ze gaat steeds meer reageren op geluid en het lijkt ook dat ze af en toe gericht aan het lachen is zo leuk.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 jun 2011 21:54

Floris heeft het ook wel snel warm ja. Zaterdag en gisteren had hij ook wel wat minder aan dan vandaag.
't was hier vanmorgen niet warm, dus vandaar ;-). Vanmiddag wel benauwd, maar hij heeft er vandaag geen last van gehad gelukkig! De kraamzorg zei hier dat je ze altijd het aantal laagjes dat je zelf aan hebt + 1 moet aantrekken, maar zaterdag had hij het met alleen een romper nog heel warm. 8-[
Doe dan ook maar gewoon wat m'n gevoel me ingeeft.

Floris ligt soms ook zomaar wat te kijken, te lachen en geluidjes te maken, super grappig :). Echt bizar ook, hoe snel dat gaat!

Terug naar “Archief”