Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor LauraC » 02 jul 2010 20:14

vpk schreef:meen je dat nu? =P~

Jawel ::)) \:D/ En zo'n heerlijke bries :) Ik had het warempel koud vanochtend!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2010 06:56

Ach, mijn kind is een echte Hollander, en heeft last van de warmte. Hij slaapt slecht, overdag. Nogal logisch, zijn kamer is echt bloedheet. We hadden gisteravond een bruiloft (arm bruidspaar), en Jurian sliep bij mijn schoonouders. Wij zijn toen zelf om 11 uur 's avonds nog even daar het zwembad in gedoken, en ik wilde bijna Jurian ook nog even meenemen, maar hij lag zo lekker te slapen, dus hem toch maar gelaten. Maar volgens mij is dat de enige manier, flink het water in met hem
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 03 jul 2010 09:31

Ik heb vele luiers uitgeprobeert maar vind pampers echt het fijnste. Lekker zacht en soepel. nu heb ik bumblies en die vind k wel gaan maar een beetje hard.

Ht zal ook wel per kind verschillend zijn wat fijner is of niet? -moeders van meerdere kinderen-?

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 03 jul 2010 18:20

Hier ook -helaas voor de portemonnee- alleen pampers. Heb ook een pak vernieuwde Aldi-luiers liggen en ik moet zeggen dat die best gaan. Kruidvat luiers vind ik niks, hoewel ik die nieuwe dunne nog niet heb geprobeerd. Jammer dat ze geen probeerverpakking hebben, want anders zit je met zo'n groot pak als ze niet bevallen.

Ik koop de luiers ook vaak bij de Makro als het een "winstpakker" is, daar word je ook wel blij van!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2010 18:29

Ze hadden wel probeerverpakkingen hoor, van Kruidvat luiers. Een pakje met 2 gewone luiers en 1 luierbroekje. Die kon je zo gratis meenemen.
maar nadeel vind ik vaak ook dat je meteen een heel pak moet kopen, dan zit je er mooi mee. Ik hoop nu toch maar dattie snel zindelijk is ;)

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 03 jul 2010 21:36

Ik vind huggys fijn.
Bij de Trekpleister. 2 halen 1 betalen. Dan neem ik gewoon weer 8 pakken :mrgreen:
En anders C1000 merk. Komen het beste uit de test en ik vind ze erg fijn.
Time flies when you have none!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 jul 2010 21:48

Ik vind de Bumblies ook helemaal niets, zijn erg stijf. Kruidvat is een goed merk, Huggies vind ik ook fijn, en Pampers ook wel. Voorkeur gaat op dit moment uit naar Huggies en Pampers.
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 03 jul 2010 21:52

'k moest vpk nog even antwoorden op vraag uit een ander topic ;) : Hannah kan idd zitten, alleen kukelt ze soms nog wel eens naar de zijkant. en als ze helemaal enthousiast is en de armen omhoog gooit dan valt ze naar achteren. dus helemaal alleen lukt het nog niet. ( binnenkort wel als ze haar helmpje heeft, kan ze d'r hoofdje niet meer stoten) zo heeft elk nadeel ook z'n voordeel :D
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 jul 2010 22:00

hier absoluut geen huggies! ik koop nu altijd aldi-luiers, maar hiervoor gebruikten we bumblies! allebei goede luiers vind ik! nooit last van doorlekken of iets!

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 05 jul 2010 09:08

jeepeecee schreef:'k moest vpk nog even antwoorden op vraag uit een ander topic ;) : Hannah kan idd zitten, alleen kukelt ze soms nog wel eens naar de zijkant. en als ze helemaal enthousiast is en de armen omhoog gooit dan valt ze naar achteren. dus helemaal alleen lukt het nog niet. ( binnenkort wel als ze haar helmpje heeft, kan ze d'r hoofdje niet meer stoten) zo heeft elk nadeel ook z'n voordeel :D

Idd dat is dan weer een voordeel van zo'n helmpje! :wink: Want Lieke kan ook zitten, maar kukelt nogal eens om en dan stoot ze dr hoofdje weer tegen de box. Maar ze gaat wel steeds beter zitten, en steeds langer ook. We hebben de box nu naar beneden gedaan, want ze gaat zich al optrekken. Nog ff en ze gaat staan..

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 05 jul 2010 09:09

De eerste maanden heb ik alleen pampers gebruikt, en nu gebruik ik bumblies, ze bevallen mij best, maar zijn idd wat aan de harde kant!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jul 2010 11:25

Ik had blijkbaar een pak gewone Kruidvatluiers gehaald, niet di extra dunne, maar ik vind ze echt niet fijn. Die dunne zijn toch veel fijner voor Jurian, zo lekker dun :D

Hij is volgens mij weer helemaal beter. Na bijna een week veel gejammer en gehuil en veel te weinig slapen, sliep hij vannacht eindelijk weer eens lang, van 9 tot 9, heerlijk :D Weer eens uitslapen. en hij heeft zowaar zeker een half uur alleen gespeeld. Afgelopen week gebeurde dat nog geen minuut, dan was het weer:' mamaaaaa' en gejammer. Op deze manier vind ik hem toch vele malen leuker ;)
De waterpokken zijn ook overgegaan in korstjes, en die van zijn gezicht zijn er zelfs al weer afgevallen, waardoor hij er veel beter uitziet. Hij heeft weinig last van jeuk gehad, dus het is allemaal wel weer meegevallen

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 05 jul 2010 12:47

Fijn dat het goed gaat wat betreft de pokken, MissF!
Ilona heeft altijd nog een littekentje boven haar wenkbrauw van de pokken, een jaar geleden.
Dat gaat nooit meer weg, gok ik.

Luiers heb ik van de AH of C1000. Werken prima, en lekker goedkoop in de aanbieding.
Maargoed, er gaan hier gelukkig amper meer luiers doorheen, ook 's nachts is ze de laatste tijd zowat altijd droog. :D

Wij zijn weer terug van vakantie.
Lekker weer gehad.. soms wel een beetje te warm.. Maar goed, 't was heerlijk!
Ilona heeft genoten! .. We zaten in een tent op een Landal-park in Duitsland.
Laatst gewijzigd door AikonGirl op 10 jul 2010 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 05 jul 2010 12:56

Wat een lieve foto's van je dochtertje AG! Ze heeft echt al lang haar! Hoe oud is ze nu?
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 05 jul 2010 13:25

Ze is nu 2,5 jaar. :)

Terug naar “Archief”