bij de eerste had ik een hele fijne kraamhulp en een stagiare , en een piepkleinhuisje

,dus alles glom en blonk, ze hebben zelfs kaartjes gevouwen en in de envelop gedaan, dat was wel grappig, ze waren echt op zoek naar werk zeg maar.
prettig waren ze en rustig en niet te opdringerig.
van een gewoon buro in de woonplaats, ik heb de hele week dezelfde hulpen gehad
bij de tweede, hadden we 2 hulpen 1 ste was er bij de bevalling en de dag er na, daarna een andere dame, opzich prima, maar ze bemoede zich de hele tijd met het gesprek van de visite, dat vond ik niet echt prettig, ze kon gelukkig wel goed met peuter nr1 opschieten (want vrienden van ons hadden ook net een baby gehad, en die hulp was erg raar en peuterbroer, heeft de kraamtijd bij moeder op bed doorgebracht, omdat hij bang was voor de hulp

)
nr 3 was een erge aardige leuke vrouw, prettig in gesprek, behulpzaam, respect voor chritendom, allleen hadden we helaas de pech om door drukte erg weinig uren te krijgen.
nr 4 waren we net particulier verzekerd, dus hebben we gekozen voor een kraambedrag, daarvoor hadden we 5uur hulp ingekocht en de bevalling, de dame die we kregen was een echt oude stomp in het vak, ze zag het aan en zag dat het prima ging en ging weer weg, we wilden eigenlijk helmaal geen kraamhulp maar dat mocht niet van de vk.
en de rest is mijn moeder geweest, heerlijk, ze was vertrouwd met de kinderen, kookte haalde de kids uit school
echt genieten