Ik zie vaak in de chat dat mensen heel erg met elkaar aan het flirten zijn, soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen. IK verbaas me erover dat er een soort respect ontbreekt in het met elkaar omgaan. Het is wel grappig, dat snap ik, maar je verwacht het niet op een christelijke chatbox.
Chaja,
Ik ben er iets makkelijker in. Kun je iets specifieker zijn over de opmerkingen die je niet vindt kunnen? (misschien heb je dat al gedaan, ik heb nog niet vooruit gelezen

)
Maar aan de andere kant kun je natuurlijk niet verwachten dat christenjongeren alleen maar serieus bezig zijn. Een serieus gesprek voerde ikzelf eigenlijk bijna nooit in de chat. Zie het als wat drinken met vrienden of de pauze op het werk, dat gaat er soortgelijk aan toe.
Wat flirten moet kunnen volgens mij, dat is ook wel leuk als je het goed doet

Bij mij persoonlijk zal daar niks achter zitten en dat verwacht ik van anderen ook.
Ook merk ik dat als ik aan het chatten ben dat er meteen een heleboel (vooral) jongens p2p gaan en meteen vragen hoe oud je bent, hoe je er uit ziet, waar je woont en of je al een vriend hebt. Echt heel irritant. Soms ben ik de hele tijd bezig om die dingen weg te klikken, soms ga ik er op in.
herkennen jullie dat?
Persoonlijk vind ik het laag, niet intelligent en smakeloos.
Zeer triest ja. Dit zijn m.i. over het algemeen kansloze figuren die waarschijnlijk pas net met internet in aanraking zijn gekomen. Ik bedoel: beginnen met 'm/v?' is tegenwoordig toch meteen al een enorme afknapper?? Als je dit gedoe wilt voorkomen kun je natuurlijk met /away 'NIET p2p!!' achter je naam zetten. Doet men het wel? Prima, ignorelist..
Zulke figuren moet je ook keihard aanpakken. Het kan natuurlijk niet bij iedereen, dat zou idd teveel werk zijn.
Laag vind ik het trouwens niet, wel bijzonder irritant en smakeloos. Het is natuurlijk enorm kansloos als je dames zó slecht benadert...
Laatst begon er tegen mij ook weer 1: 'm/v?'. Ik was het zat en dacht van ik zal je krijgen..! Ik deed mee en zei dat ik een vrouwtje was. Na zo'n 10 regels vroeg hij al of ik m'n foto op wilde sturen. Dat wilde ik natuurlijk wel, maar hij moest eerst. Na een heel gedoe wilde hij z'n foto sturen, ik dus een mailadres gegeven (zonder m'n naam erin uiteraard) en daar kwam de foto...
Vervolgens heb ik de foto van ee paard naar 'm teruggestuurd..

Ik zal z'n naam maar niet noemen uit privacy-overwegingen