flirten in de chat

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 jul 2003 12:48

Omega schreef:Henkie heeft gelijk over het niet melden van klachten. Zonder melding is het onmogelijk om wat aan irritaties doen. De betreffende personen worden altijd op hun gedrag aangesproken en bij herhaling verwijderd. Zo blijft het voor iedereen gezellig. P2P is overigens wel een goede manier om elkaar wat beter te leren kennen.

ja maar er zijn ook mensen die dan onder een andere naam weer terugkomen... en wat doe je dan?

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 12 jul 2003 23:25

trijntjejohanna schreef:ja maar er zijn ook mensen die dan onder een andere naam weer terugkomen... en wat doe je dan?

Dan ignoor je die toch?
Refoweb is van ons allemaal :p

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 jul 2003 14:59

Liesl schreef:
trijntjejohanna schreef:ja maar er zijn ook mensen die dan onder een andere naam weer terugkomen... en wat doe je dan?

Dan ignoor je die toch?

het zijn juist mensen die anderen lastig vallen, en dan wil ik juist voorkomen dat ze het ook bij anderen doen!

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 14 jul 2003 15:17

trijntjejohanna schreef:
Liesl schreef:

Dan ignoor je die toch?

het zijn juist mensen die anderen lastig vallen, en dan wil ik juist voorkomen dat ze het ook bij anderen doen!

Moderators zien wat meer gegevens over personen dan normale chatters.
Daarom kan het niet zo snel voorkomen dat mensen die voorheen verwijderd zijn onder een andere naam terugkomen.
Er kan een enkele keer iemand doorheen glippen, maar dat komt als er goed gekeken wordt heel weinig voor.

Maar: melding maken van vervelende zaken is o zo belangrijk!!!
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 jul 2003 15:22

Night schreef:
trijntjejohanna schreef:
Liesl schreef:

Dan ignoor je die toch?

Moderators zien wat meer gegevens over personen dan normale chatters.
Daarom kan het niet zo snel voorkomen dat mensen die voorheen verwijderd zijn onder een andere naam terugkomen.
Er kan een enkele keer iemand doorheen glippen, maar dat komt als er goed gekeken wordt heel weinig voor.

Maar: melding maken van vervelende zaken is o zo belangrijk!!!

stel dat je weet dat er iemand weer is, dan kun je dat toch niet doorgeven, want je hebt dan geen bewijs meer watn onder diie naam doet ie dat misschien niet meer...

1979

Berichtdoor 1979 » 14 jul 2003 15:25

Daarom hou ik het liever bij MSN, dan weet je tenminste welk vlees je in de kuip heb!

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 14 jul 2003 22:27

Ik snap best dat het heel vervelend is maar je moet wel begrijpen dat het maar gewoon een chat is. Je moet voorkomen dat je heel persoonlijk gaat worden.

Als jij gewoon iemand om zijn grappen uitlacht zal hij/zij snel stoppen. Niets van aantrekken, het waarschijnlijk een persoon die in het echt een schijterd is maar achter een beeldscherm ineens alles durft.

Of gewoon je medelijden tegenover diegene uitspreken doet het ook altijd erg goed!

Andere beschermen als leek chatters ;-) kunnen wij nu eenmaal moeilijk en dat moeten we aan de moderators overlaten..
Refoweb is van ons allemaal :p

TheEdge
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor TheEdge » 18 sep 2003 12:39

Over flirten gesproken, ik vond op onderstaande sites nog een paar 'Christian pick-up lines'....

http://inlovewithgod.com/pickup.php

Weer eens wat anders dan "ken ik jou ergens van", of "heb je een vuurtje?" *brede grijns*
TheEdge leest voor 't eerst de bijbel van kaft tot kaft.

Tussenstand: Ester 1 (19/08/05)

kwekkie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kwekkie » 16 jul 2004 16:09

iK FLIRT ALTIJD IN CHAT!!!!!!!! VOORAL MET 1 VOLGENS MIJ IS CHATTEN DAARVOOR BEDOELD AHWHWHWHAHHAH! NEE GRAPJE MAAR FLIRTEN IS WEL LACHEN

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 16 jul 2004 16:15

*flirt nooit in de chat! 8)
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

graankorrel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor graankorrel » 16 jul 2004 17:32

* chat nooit *

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 16 jul 2004 18:04

Ik zie vaak in de chat dat mensen heel erg met elkaar aan het flirten zijn, soms ook echt opmerkingen maken die ik niet vind kunnen. IK verbaas me erover dat er een soort respect ontbreekt in het met elkaar omgaan. Het is wel grappig, dat snap ik, maar je verwacht het niet op een christelijke chatbox.

Chaja,

Ik ben er iets makkelijker in. Kun je iets specifieker zijn over de opmerkingen die je niet vindt kunnen? (misschien heb je dat al gedaan, ik heb nog niet vooruit gelezen ;))

Maar aan de andere kant kun je natuurlijk niet verwachten dat christenjongeren alleen maar serieus bezig zijn. Een serieus gesprek voerde ikzelf eigenlijk bijna nooit in de chat. Zie het als wat drinken met vrienden of de pauze op het werk, dat gaat er soortgelijk aan toe.

Wat flirten moet kunnen volgens mij, dat is ook wel leuk als je het goed doet ;) Bij mij persoonlijk zal daar niks achter zitten en dat verwacht ik van anderen ook.

Ook merk ik dat als ik aan het chatten ben dat er meteen een heleboel (vooral) jongens p2p gaan en meteen vragen hoe oud je bent, hoe je er uit ziet, waar je woont en of je al een vriend hebt. Echt heel irritant. Soms ben ik de hele tijd bezig om die dingen weg te klikken, soms ga ik er op in.
herkennen jullie dat?
Persoonlijk vind ik het laag, niet intelligent en smakeloos.

Zeer triest ja. Dit zijn m.i. over het algemeen kansloze figuren die waarschijnlijk pas net met internet in aanraking zijn gekomen. Ik bedoel: beginnen met 'm/v?' is tegenwoordig toch meteen al een enorme afknapper?? Als je dit gedoe wilt voorkomen kun je natuurlijk met /away 'NIET p2p!!' achter je naam zetten. Doet men het wel? Prima, ignorelist..

Zulke figuren moet je ook keihard aanpakken. Het kan natuurlijk niet bij iedereen, dat zou idd teveel werk zijn.
Laag vind ik het trouwens niet, wel bijzonder irritant en smakeloos. Het is natuurlijk enorm kansloos als je dames zó slecht benadert...

Laatst begon er tegen mij ook weer 1: 'm/v?'. Ik was het zat en dacht van ik zal je krijgen..! Ik deed mee en zei dat ik een vrouwtje was. Na zo'n 10 regels vroeg hij al of ik m'n foto op wilde sturen. Dat wilde ik natuurlijk wel, maar hij moest eerst. Na een heel gedoe wilde hij z'n foto sturen, ik dus een mailadres gegeven (zonder m'n naam erin uiteraard) en daar kwam de foto...
Vervolgens heb ik de foto van ee paard naar 'm teruggestuurd.. ;) Ik zal z'n naam maar niet noemen uit privacy-overwegingen ;)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 16 jul 2004 18:32

Cybercurse schreef:Laatst begon er tegen mij ook weer 1: 'm/v?'. Ik was het zat en dacht van ik zal je krijgen..! Ik deed mee en zei dat ik een vrouwtje was. Na zo'n 10 regels vroeg hij al of ik m'n foto op wilde sturen. Dat wilde ik natuurlijk wel, maar hij moest eerst. Na een heel gedoe wilde hij z'n foto sturen, ik dus een mailadres gegeven (zonder m'n naam erin uiteraard) en daar kwam de foto...
Vervolgens heb ik de foto van ee paard naar 'm teruggestuurd.. ;) Ik zal z'n naam maar niet noemen uit privacy-overwegingen ;)

Volgens mij heb ik al wel een idee wie jij bedoelt :mrgreen:. Had het idee dat'ie dat bij wel meer personen 'flikte' en ze dan niet al te nette voorstellen deed.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

snien
Mineur
Mineur
Locatie: Goes (maar de 24 jaar Vlissingen zit ook nog diep in mijn hart)

Berichtdoor snien » 16 jul 2004 18:34

TheShadow schreef:*flirt nooit in de chat! 8)

*trekt heeeeeeel verbaasd de wenkbrauwen op en vraagt zich af of TS dan echt vergeten is hoe hij haar voor zich gewonnen heeft*

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 jul 2004 18:38

Cybercurse, ik dacht dat jij wel alom bekend was op refoweb :)

Heb je nog een reactie terug gehad op je mooie foto?? of wou hij nu ineens geen date meer?? :mrgreen:
Als ik chat (en das bijna nooit) wordt je idd vaak p2p aangeklikt door jongens.. ach ja, veelal pubers, maar oke. Ze willen vanalles weten, maar dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Ik snap die kereltjes trouwens echt niet hoor, vraag me af wat je eraan hebt om van alle meiden op de chat wat te weten en met velen wat (proberen) af te spreken. Maar goed nu gaat het over jongens, meiden zullen er ongetwijfeld ook wat van kunnen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”