Moderator: Moderafo's
rafaell schreef:Ach Nico Dijkshoorn heeft dan misschien een christenfobie, ieder ander heeft wel weer een andere fobie;/
Saskia schreef:Volgens mij zijn de foto's nog helemaal niet gepubliceerd. Ik begreep dat de Eo-directeur ze ook helemaal niet gezien heeft en alleen op Arie's opmerking 'dat hij niet heel veel aanheeft' de beslissing heeft genomen om te schorsen.
Saskia schreef:Volgens mij zijn de foto's nog helemaal niet gepubliceerd. Ik begreep dat de Eo-directeur ze ook helemaal niet gezien heeft en alleen op Arie's opmerking 'dat hij niet heel veel aanheeft' de beslissing heeft genomen om te schorsen.
rafaell schreef:Boekenlezer schreef:em_ma schreef:Net las ik dit:
http://www.nu.nl/column/1927422/jezus-d ... ekpak.html
Zeer smakeloos en respectloos!
Hoe ik die schrijver zie n.a.v. dit artikel: een arrogante kwast, die enorm met zichzelf ingenomen is. Die denkt alles te weten en te kunnen beoordelen, zonder te beseffen hoe dom hij wel is. "Wat niet weet, wat niet deert", nietwaar?
Dat is wat het bij mij oproept. Ik heb er weinig respect voor, figuren die zo schrijven en dat blijkbaar van voldoende niveau achten om het wereldkundig te maken. Een dergelijk artikel maakt geen enkele indruk op mij, en kan wat mij betreft als volstrekt onbeduidend terzijde worden geschoven. Het is immers toch geschreven met een IQ van 0.
Het is satire Boekenlezer. Bij de gayparade zeikt hij net zo hard af, dan vind jij het waarschijnlijk 'sterk' en 'to the point'. Maar je schijnt nogal allergisch te zijn voor mensen die iets anders vinden dan jij. Daarnaast kom je op mij eerlijk gezegd net zo goed over als een arrogante kwast met een homofobie.
Boekenlezer schreef:alsof hij dat homogedoe wel prima vindt
em_ma schreef: Omdat de foto 's voor een homoglossy zijn, zal Arie vast niet in driedelig kostuum lopen.
Zo nuchter moeten we er wel in zijn.
Dat ken je van me: ik reageer vrij primair maar wel to the point!em_ma schreef:Jammer dat je zo verhit reageert Denkertje!
Aan welke vruchten? Vruchten die wij vorm geven? JIJ vindt het nu magertjes? JIj vindt dat hij meer moet uitdragen dat hij christen is? JIJ beoordeelt zijn levenswandel en gedrag?em_ma schreef:Alleen Arie mag in de toekomst meer uitdragen dat hij christen is, ik vind dat nu behoorlijk magertjes, conform zijn levenswandel en gedrag. Aan de vruchten zul je de boom kennen, dat geldt voor mij, maar ook voor jou en Arie.
Denkertje21 schreef:Dat ken je van me: ik reageer vrij primair maar wel to the point!em_ma schreef:Jammer dat je zo verhit reageert Denkertje!Aan welke vruchten? Vruchten die wij vorm geven? JIJ vindt het nu magertjes? JIj vindt dat hij meer moet uitdragen dat hij christen is? JIJ beoordeelt zijn levenswandel en gedrag?em_ma schreef:Alleen Arie mag in de toekomst meer uitdragen dat hij christen is, ik vind dat nu behoorlijk magertjes, conform zijn levenswandel en gedrag. Aan de vruchten zul je de boom kennen, dat geldt voor mij, maar ook voor jou en Arie.
Ik durf te stellen dat Arie, ook door zijn positie veel meer mensen naar Jezus heeft geleid dan jij en ik. God werkt niet alleen op onze manier. Soms denk ik wel eens dat Hij JUIST niet op onze manier werkt!
em_ma schreef: Ik ben het totaal niet met je eens. Als christenen onderling mag je elkaar niet meer bekritiseren en dat is een heel gevaarlijke ontwikkeling.
em_ma schreef: Ik heb diverse programma 's van Arie gezien, maar er nog nooit in gehoord dat Jezus de Weg de Waarheid en het Leven is. En dat hoor ik wel bij een man als Henk Binnendijk. Ze werken toch beide voor de EO, maar Arie is zo oppervalkkig.
En ik mag Arie 's levenswandel naast de Bijbel leggen en dan kom ik wel wat tegen waar God ons voor gewaarschuwd heeft en neit blij van wordt.
em_ma schreef:@ Harm-J: Arie werkt voor de EO, daar mag je dan toch wat van verwachten? Overigens komt hij ook uit mn oude woonplaats, dus hij is mij wel redelijk bekend.
Ik heb al uitgelegd welke meetlat ik gebruik, je moet mn vorige posts maar eens goed doorlezen, en dat dit niet gekoppeld is aan een gemeente.
Dit kan een oeverloze discussie worden en daar heb ik niet zoveel zin in eerlijk gezegd. Jij en Denkertje vinden dat ik mijn mede-christenen niet mag bekritiseren. Ik denk daar anders over. Zullen we het hierbij laten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten