Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik heb een speciale angsttandarts. Helemaal niet omdat ik angstig ben ofzo, maar toen we hier kwamen wonen 7 jaar terug werd ons die aangeraden. Nu ik getrouwd ben, heb ik deze maar gewoon gehouden, maar ik ben al anderhalf jaar niet meer geweest ofzo. Ik vind het wel best. Ik heb een prima gebit, en als er een gaatje zit, zittie er over een half jaartje nog wel, en ga ik dan wel een keer. maar het is wel echt een fijne man. Dus Evelien, als je ver wilt rijden, dan is dit een goeie
MissF schreef:Ik heb een speciale angsttandarts. Helemaal niet omdat ik angstig ben ofzo, maar toen we hier kwamen wonen 7 jaar terug werd ons die aangeraden. Nu ik getrouwd ben, heb ik deze maar gewoon gehouden, maar ik ben al anderhalf jaar niet meer geweest ofzo. Ik vind het wel best. Ik heb een prima gebit, en als er een gaatje zit, zittie er over een half jaartje nog wel, en ga ik dan wel een keer. maar het is wel echt een fijne man. Dus Evelien, als je ver wilt rijden, dan is dit een goeie
Lorijntje schreef:MissF schreef:Ik heb een speciale angsttandarts. Helemaal niet omdat ik angstig ben ofzo, maar toen we hier kwamen wonen 7 jaar terug werd ons die aangeraden. Nu ik getrouwd ben, heb ik deze maar gewoon gehouden, maar ik ben al anderhalf jaar niet meer geweest ofzo. Ik vind het wel best. Ik heb een prima gebit, en als er een gaatje zit, zittie er over een half jaartje nog wel, en ga ik dan wel een keer. maar het is wel echt een fijne man. Dus Evelien, als je ver wilt rijden, dan is dit een goeie
Als je te weinig gaat krijg je vaak problemen met de verzekering. Die gaan namelijk niets uitkeren als je eens in de 3 jaar gaat ofzo en dan wat ergs blijkt te hebben
Mrgreet schreef:Ik vind het ook meevallen, dus een geruststellend verhaal.
Mijn bovenste twee verstandskiezen zijn getrokken (schijnt verschil te maken of het boven gebeurt of onder, boven schijnt makkelijker te zijn). T was huppa, spuitje, trekken, gaasje erop en binnen een half uur was het bloeden gestopt en toen de verdoving uitgewerkt was ook echt helemaal niks gevoeld. Dus ik laat liever trekken dan boren.
Mijn tandarts heeft het gedaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten