Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Maar dan kan het echt een shock zijn als je ineens 2 weken constant bij elkaar bent toch? Ik vind dat echt wel anders dan 1,5 dagje...
Mijn moeder vindt dat je zeker 3 keer met elkaar op vakantie moet voor je gaat trouwen, dan weet je in ieder geval of je het na al die dagen nog steeds leuk vindt. Daar zit best wel wat in denk ik
Napoleon schreef:Hippieblijhoofd schreef:MissF schreef:Maar als je nu jong trouwt, dan gaat op kamers wonen niet meer.
Dat waag ik tegen te spreken. Als ik en mijn vriend gaan trouwen, en hij krijgt een baan hier in de buurt, gaan wij wellicht in een studentenflat wonen met z'n tweeen. Dan zouden we hetzelfde wonen als dat mijn vriend nu met zijn twee huisgenotes woont, niets anders aan. Ik snap niet waarom 'trouwen' ook altijd zoveel beperkingen met zich mee zou moeten brengen. En aangezien ik nog wel even studeer, kan ik dan ook gewoon naar borrels en verenigingsactiviteiten en zo ook genieten van het studentenleven. Maar misschien hang ik dan liever burgerlijk bij manlief op de bank. Je weet het nooit natuurlijk..![]()
jullie inschattende zal het wel bankhangen worden, en dan alle realitysoaps kijken![]()
Ik vind het in ieder geval prettig dat ik nu veel kan reizen en andere leuke dingen doen. ik weet wel dat je zulke dingen als je een relatie hebt zeker niet helemaal op hoeft te geven, maar het zal voor mij toch best lastig zijn een eventuele relatie in mijn agenda in te passen
MissF schreef:Niemand is hetzelfde, ook geen enkel stel.
Ik vond het erg fijn om veel samen te zijn geweest tijdens onze verkeringstijd. Ik denk dat mede daardoor de overgang naar altijd samenwonen niet zo groot was,
Mijn zus en zwager zagen elkaar alleen de weekenden, maar zijn nu, getrouwd, ook super gelukkig hoor. Al denk ik wel dat zij iets langer moesten wennen aan het op elkaars lip zitten. Maar geen stel is hetzelfde denk ik. De ‚‚n heeft meer tijd nodig met elkaar dan de ander.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten