Moderator: Moderafo's
em_ma schreef:mw schreef: De arrogantie van een groot deel van de artsen is ook niet echt mijn ding
Nee, inderdaad. Kan mij ook gruwelijk ergeren aan die broekies die net komen kijken en alles onder zich als een slaafje behandelen of alleen maar in het Latijns tegen je kunnen praten.
keessie schreef:em_ma schreef:mw schreef: De arrogantie van een groot deel van de artsen is ook niet echt mijn ding
Nee, inderdaad. Kan mij ook gruwelijk ergeren aan die broekies die net komen kijken en alles onder zich als een slaafje behandelen of alleen maar in het Latijns tegen je kunnen praten.
Praat gewoon in plat dialect terug
loucom schreef:Lerares lijkt me leuk omdat je met jongeren omgaat en ja ieder zo een eigen gedachtengang over dingen heeft. Ja ik weet niet precies uit te leggen maar is een gevoel dat wel leuk maakt.
TheKeimpe schreef:loucom schreef:Lerares lijkt me leuk omdat je met jongeren omgaat en ja ieder zo een eigen gedachtengang over dingen heeft. Ja ik weet niet precies uit te leggen maar is een gevoel dat wel leuk maakt.
Probeer eens of je ergens achterin mag gaan zitten, gewoon een lesje observeren. Dat is echt heel boeiend om een indruk van het mooie vak te krijgen.
Ik kan je het onderwijs van harte aanbevelen!
Maaikje schreef:TheKeimpe schreef:loucom schreef:Lerares lijkt me leuk omdat je met jongeren omgaat en ja ieder zo een eigen gedachtengang over dingen heeft. Ja ik weet niet precies uit te leggen maar is een gevoel dat wel leuk maakt.
Probeer eens of je ergens achterin mag gaan zitten, gewoon een lesje observeren. Dat is echt heel boeiend om een indruk van het mooie vak te krijgen.
Ik kan je het onderwijs van harte aanbevelen!
Je mag ook wel oefenen door mij een lesje te geven over de normale verdeling! In normaal Nederlands alstublieft. Ik begrijp er werkelijk níks van..
Gelukkig heb ik een antwoordenboek bij de hand, zodat ik alles netjes over kan schrijven om toch maar alle sommen af te hebben om mn cijfer terug te krijgen(hoewel ik ongeveer wel weet wat het is: zal wel tussen de 2 en de 3 liggen, ben nl. op mn tentamen na vraag 1 gestopt..)
Lovely schreef:dE bAdEeND schreef:Hoe kan zo'n iemand überhaupt leven?
Wat een nare opmerking, sommige mensen hebben gewoon maar een beperkt verstand waar zij verder niets aan kunnen veranderen, dus een IQ van 55 of minder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten