gebroken pols

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Berichten: 591
Lid geworden op: 21 okt 2004 13:06
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 06 mei 2008 17:57

MrSokkie schreef:Nu ben ik mijn baan ook nog kwijt...

Ik zie het even helemaal niet meer zitten.


Toch maar een reservebril dan? :wink:

Maar serieus, ik weet hoe het voelt.
Sterkte!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 06 mei 2008 18:37

Mijn bril is in ieder geval weer gemaakt, dat scheelt al enorm. Nou nog even hopen op goed nieuws vrijdag (geen operatie hopelijk). Verder heb ik vanaad het werk gebeld, ze gingen nog overleggen maar waarschijnlijk sta ik bovenaan de lijst mensen die ze gaan bellen als er weer een vacature vrij komt.

Gebruikersavatar
Gershwin
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 23 sep 2002 20:25
Locatie: Leiden
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 06 mei 2008 21:14

Gast, wat enorm beroerd man... Sterkte!

* Hug *
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 06 mei 2008 21:21

Ah, wat balen joh! Sterkte!

Gebruikersavatar
keessie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 492
Lid geworden op: 07 jun 2007 14:33
Locatie: A beautiful place on earth

Berichtdoor keessie » 07 mei 2008 14:32

Balen joh! Sterkte
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 07 mei 2008 20:18

Jammer Sokkie, nog erger dan 'terug bij af' lijkt het mij.

Waar verblijf je momenteel? Nog een beetje in de buurt? Anders moest ik je maar es op een pilsje trakteren 8)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 07 mei 2008 22:05

Giovannino schreef:Jammer Sokkie, nog erger dan 'terug bij af' lijkt het mij.

Waar verblijf je momenteel? Nog een beetje in de buurt? Anders moest ik je maar es op een pilsje trakteren 8)


ik zit weer bij mijn ouders zodat mijn moeder mijn boterhammetjes kan smeren en snijden. Het is echt niks als je rechterhand het niet meer doet. Maar ik kan wel een keer naar Leiden komen, het is niet alsof ik iets anders te doen heb ofzo...

haring
Kapitein
Kapitein
Berichten: 786
Lid geworden op: 14 mar 2008 01:21

Berichtdoor haring » 07 mei 2008 23:09

MrSokkie schreef:Nu ben ik mijn baan ook nog kwijt...

Ik zie het even helemaal niet meer zitten.


Waarom ben je je baan kwijt dan :shock: :? Alleen omdat je je pols gebroken hebt? Ik vind het wel erg voor je hoor :cry:
*onderschrift verwijderd door moderator*

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 09 mei 2008 15:23

Vandaag foto's laten nemen en de boel staat op zich goed. Als het zo blijft staan hoeft er niet geopereerd te worden. Ook deze arts zei dat het wel een hele lelijke breuk was waar ik wel last van zal blijven houden op langere termijn. Ach, ik hoef er niet mee te tenissen, als ik maar weer gewoon kan typen en gamen. Ik heb maar niet gevraagd of het nog problemen gaat geven met polsbondages. Daar kom ik tegen die tijd wel achter. :mrgreen:

Afbeelding

Dit is de rontgenfoto voordat de boel gezet was. Normaal staat de pols op het uiteinde van je onderarm-botten en niet er naast.



Afbeelding

Dit is de blauwe plek op mijn andere arm.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 09 mei 2008 15:30

nou, die bloeduitstorting ziet er ook geinig uit. Wordt daar wat aan gedaan? Ik heb regelmatig kleine plekken op mijn armen door het boksen en ik begreep laatst dat échte (niet die van mij, maar die van jou bijvoorbeeld) ook problemen kunnen geven als het bloed niet uitgezogen wordt. Als ze tussen de spieren zitten, kan er uiteindlijk kraakbeemvorming optreden.
http://aryo2000sporttherapie.web-log.nl ... ortin.html

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 09 mei 2008 15:32

Giovannino schreef:nou, die bloeduitstorting ziet er ook geinig uit. Wordt daar wat aan gedaan? Ik heb regelmatig kleine plekken op mijn armen door het boksen en ik begreep laatst dat échte (niet die van mij, maar die van jou bijvoorbeeld) ook problemen kunnen geven als het bloed niet uitgezogen wordt. Als ze tussen de spieren zitten, kan er uiteindlijk kraakbeemvorming optreden.
http://aryo2000sporttherapie.web-log.nl ... ortin.html


Nee, ik heb er nog niemand over gehoord. Het wordt ook al minder en zit zo te zien goed aan de oppervlakte en niet in een spier.

ik ben trouwens van de paracetemol af, dus kan weer aan het wit bier ergens op een terras in Leiden. De komende 6 tot acht weken zit ik er nog wel even mee namelijk...

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 09 mei 2008 19:02

Bleh..ziet er niet heel fijn uit inderdaad :| Maarrr..al een pluspunt dat er waarschijnlijk niet geopereerd hoeft te worden :wink:

M'n moeder heeft een enorm ontstoken pink, waar ze vannacht dus ook van wakker heeft gelegen, zo zeer deed het. Vanmorgen toch maar naar de dokter geweest en die heeft het verbonden, ze heeft een peneceline (hoe schrijf je dat, geen zin om te zoeken 8) ) gekregen en 3 dagen in een eh..dinges. M....(Ook geen zin om op te zoeken 8) ) De dokter zei dat hij er ook een sneetje in kon geven, maar dat hij dacht dat m'n moeder dat waarschijnlijk niet zag zitten. Nee, dat deed ze inderdaad niet. Nou, ik had het mooi laten doen..is de druk eraf, want volgens mij was het één en al vocht wat eronder zat. Het is in ieder geval knap vervelend als je maar 1 arm kunt gebruiken zag ik vandaag :shock: Dus sterkte weer verder!

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 mei 2008 22:04

Die foto (beter gezegd: pols) ziet er beroerd uit!! :shock:
Fijn dat er niet geopereerd hoeft te worden. Laten we de moed er in houden dat het zo blijft staan. Staat nu al ruim een week zo, dus zal toch wel vreemd zijn als het nu opeens toch allemaal gaat verschuiven.

Die blauwe plek is wel enorm groot zeg!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 11 mei 2008 19:02

Ze bedoelen het goed hoor, maar waar ik ondertussen zó moe van wordt zijn mensen die zeggen: Oh, dat moet je dit doen of dan moet je dat doen.

Ik kan op dit moment nog niet zo veel, maar als ik niet al te veel beweeg doet het in ieder geval geen zeer. Maar goed, als mensen vragen hoe het gaat zeg ik dus dat ik me verveel omdat ik bijvoorbeeld niet kan lezen omdat ik mijn boeken niet kan vasthouden. "Oh, maar dan moet je een boekenstandaard nemen, of een muziekstandaard ofzo." Als ik dan uitleg dat ik daar al aan gedacht heb maar dat het geen optie is, krijg ik meteen een - vind ik - hele vervelende reactie, dan gaan ze me proberen te overtuigen. Dat heeft als effect dat ik het gevoel heb dat ik niet gehoord wordt. Het maakt niet uit wat ik zeg en dat is een heel erg vervelend gevoel.

Het is ook niet zo dat ik per sé moet lezen; ik zoek dingen om me af te leiden en dan ga ik dus niet staand met een standaard of ongemakkelijk aan tafel met een boek lopen hannesen. De krant gaat ondertussen gelukkig al wel.

Gebruikersavatar
Lorijntje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 25 feb 2004 11:55
Locatie: Leiden

Berichtdoor Lorijntje » 12 mei 2008 19:01

waaah, die foto is heeel interessant, sterker nog, de meest interessante foto van dit hele forum. Toevallig heb ik hier een tentamen over vrijdag :S
maar sterkte iig.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 124 gasten