Fijn dat het goed is gegaan verder bij jou mar het kan ook anders gaan.
Zo hoor je wel vaker dat mensen een erfelijke ziekte hebben maar dan aan een andere ziekte overlijden.
Moderator: Moderafo's
Memmem schreef:pol schreef:Memmem schreef:Lalage schreef:Er zijn ook mensen die hun kinderen op een later tijdstip laten inenten dan aanbevolen. Het maffe is dat je de vaccinatie dan zelf moet betalen.
Niet altijd, wij wijken ook van het entingsschema af maar nog nooit zelf betaald.
en wat is de reden om af te wijken als ik vragen mag?
Wij vinden dat er te jong wordt begonnen met inenten. Verder krijgen ze de bmr niet omdat dat, vooral op jonge leeftijd, vrij onschuldige kinderziektes zijn.
Dippie schreef:Gerdien B. schreef:Fijn dat het goed is gegaan verder bij jou mar het kan ook anders gaan.
Zo hoor je wel vaker dat mensen een erfelijke ziekte hebben maar dan aan een andere ziekte overlijden.
En aan welke erfelijke ziekte denk je dan en welke andere ziekte waaraan ze overlijden?
Gerdien B. schreef:Dippie schreef:Gerdien B. schreef:Fijn dat het goed is gegaan verder bij jou mar het kan ook anders gaan.
En aan welke erfelijke ziekte denk je dan en welke andere ziekte waaraan ze overlijden?
er zijn verschillende. Te denken valt aan luchtwegproblemen, spierziektes, hartafwijkingen.
Ik zeg niet dat het altijd zo is maar het komt wel voor. Daarom vind ik het wat apart geredeneerd dat je niet inent, omdat er toch een erfelijkeziekte in de familie zit. (niet verkeerd bedoeld deze opmerking, maar ik volg je redenatie niet en probeer hem juist wel te begrijpen)
Dippie schreef:Gershwin schreef:Autogordels aan, Dippie?
Zoiets had ik idd verwacht ja, maar dat versta ik niet onder een medicijn. Veiligheid is iets heel anders dan vooraf bv al 'rotzooi' inspuiten, om vervolgens later er geen last meer van te krijgen.
pol schreef:Dippie schreef:Gershwin schreef:Autogordels aan, Dippie?
Zoiets had ik idd verwacht ja, maar dat versta ik niet onder een medicijn. Veiligheid is iets heel anders dan vooraf bv al 'rotzooi' inspuiten, om vervolgens later er geen last meer van te krijgen.
Soms moeten mensen na het verwijderen van kanker, chemotherapie doen en bestralen. Hoe kijk je daar tegenaan, want dat is ook vaak preventief.
Dippie schreef:pol schreef:Dippie schreef:Gershwin schreef:Autogordels aan, Dippie?
Soms moeten mensen na het verwijderen van kanker, chemotherapie doen en bestralen. Hoe kijk je daar tegenaan, want dat is ook vaak preventief.
Dan heb je al kanker gehad en is het dus niet helemaal preventief.
Dippie schreef:Gershwin schreef:Autogordels aan, Dippie?
pol schreef:Dippie schreef:pol schreef:Dippie schreef:Gershwin schreef:Autogordels aan, Dippie?
Dan heb je al kanker gehad en is het dus niet helemaal preventief.
ok, maar het is wel voorzorg!
Je krijgt geen rotzooi ingespoten, hoor. Mensen die medicatie of in dit geval een injectie rotzooi noemen heb ik altijd wat moeite mee.Dippie schreef:Gershwin schreef:Autogordels aan, Dippie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten