Smurffie schreef:Nou, als je het tot volgend jaar 24 april hier uithoudt op Refoweb, mag jij een foto van mij in trouwjurk zien. Hou je taai hè
Daar houd ik je aan en kijk er naar uit.
Bedankt
Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:Smurffie schreef:jamillah schreef:Mn zwager is gewoon bang dattie voor aap word gezet, sja, dan moet je net bij mij wezen
Van hem weten jullie toch niet zoveel, dus ik begrijp niet waar hij zich druk om maaktVan mij wel, en ik kan ook wel raden wat er ongeveer gedaan gaat worden, wat er in voor komt in ieder geval
Wij niet nee maar zijn fam en vrienden wel en hij gaf mij de opdracht te zeggen tegen hun dat ze geen stukjes mogen doen![]()
Naja, dat ben ik plotseling vergeten natuurlijk
zeekanter schreef:jamillah schreef:Smurffie schreef:jamillah schreef:Mn zwager is gewoon bang dattie voor aap word gezet, sja, dan moet je net bij mij wezen
Van hem weten jullie toch niet zoveel, dus ik begrijp niet waar hij zich druk om maaktVan mij wel, en ik kan ook wel raden wat er ongeveer gedaan gaat worden, wat er in voor komt in ieder geval
Wij niet nee maar zijn fam en vrienden wel en hij gaf mij de opdracht te zeggen tegen hun dat ze geen stukjes mogen doen![]()
Naja, dat ben ik plotseling vergeten natuurlijk
Wat willen jullie van "hem" weten. Ik heb hem 28 jaar meegemaakt. dus........![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten