Berichtdoor MissF » 12 apr 2008 21:36
Gefeliciteerd Lammetje en Vlieger!
Wij hebben gewoon van alles via marktplaats en van de grote zolder van mijn schoonouders. Die zetten alles wat ze krijgen van iedereen gewoon neer, bedden, banken, tafels, stoelen. Dus vonden we daar onze eetkamerstoelen. Verfje, nieuwe bekleding en ze zijn supermooi.
Tafels komen van MP, stoelen en kast ook. Alleen de bank wilde ik persé nieuw, omdat ik stof vies vind van een ander, je weet nooit wat ermee gebeurd is. Dus die kwam van Leen Bakker. En daar hebben we zelfs al de goedkoopste van uitgezocht. Omdat we daar toch geen extreme voorkeur voor hadden.
Het enige waar we minder op bespaard hebben is het bed. We wilden sowieso een boxspring, nieuw. Wel heb ik toen heel internet doorgezocht naar de goedkoopste. Omdat een perfecte boxspring duizenden euro's kost, en tussen de goedkoperen volgens mij amper verschil zit, dus dan maar de goedkoopste.
Eigenlijk raar, ik ben totaal niet geldbewust opgevoed, er was altijd zat enzo en er werd zat uitgegeven. En toch ben ik zelf veel prijsbewuster geworden. Al wordt het nu ik meer verdien ook iets minder. In het begin deed ik nog voor 30 euro p.w. boodschappen, dus redden we dat niet meer (als we willen wel natuurlijk)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...