Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 06 mar 2008 09:20

een afdruk van de handjes, of redden ze dat niet op 15 bij 15 :-k tis ook niet echt groot ofzo...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 mar 2008 22:08

*Annet* schreef:
LeChat schreef:Hé Annet, waar op Flakkee heb je een Action? Of heb je 't buiten 't eiland gezocht? :mrgreen:

Drama vanzelf, maar ik hoorde dat ie in Goes zat! Als ik weer wat wil pb ik jouw wel ff.
Prima hoor, ik wist vroeger idd glad niet van het bestaan van de Action, dat krijg je als Flakkeese - haha- maar je hebt er allemaal voordelige leuke dingen.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 10 mar 2008 22:54

smArtjan schreef:Het zijn wel de vrouwen en hun hobby's die dit topic domineren..... Komen de mannen van deze vrouwen ook nog aan hun hobby's toe.....?

Wat het uitoefenen van hobby's betreft ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben, ik doe gewoon waar ik zin in heb (qua hobby's) en ik koop wat ik nodig vind voor mn hobby's. Dat houdt dus in dat er elk jaar een nieuwe pc wordt gebouwd en de nodige pc-games worden aangeschaft, dat ik op een schietvereniging zit en binnenkort mn 1e eigen vuurwapen kan gaan kopen, dat ik een hovercraft kan bouwen, een radiografische heli kan vliegen etc. en dat alles zonder ook maar de minste tegenstribbeling van wie dan ook maar :P :wink:

Kortom: waarom zou je trouwen?!?!? :wink: :mrgreen:

Afbeelding

Ik heb 7 jaar op een schietvereniging gezeten. Heb 3 wapens gehad. Een erma em1 .22 karabijn, een .22 anschütz geweer enkelschots, en een militair pistool kaliber .45.

Heb er allemaal nog foto's van ook. Vond toevallig afgelopen avond deze bekers!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 mar 2008 06:55

Markie schreef:
smArtjan schreef:Het zijn wel de vrouwen en hun hobby's die dit topic domineren..... Komen de mannen van deze vrouwen ook nog aan hun hobby's toe.....?

Wat het uitoefenen van hobby's betreft ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben, ik doe gewoon waar ik zin in heb (qua hobby's) en ik koop wat ik nodig vind voor mn hobby's. Dat houdt dus in dat er elk jaar een nieuwe pc wordt gebouwd en de nodige pc-games worden aangeschaft, dat ik op een schietvereniging zit en binnenkort mn 1e eigen vuurwapen kan gaan kopen, dat ik een hovercraft kan bouwen, een radiografische heli kan vliegen etc. en dat alles zonder ook maar de minste tegenstribbeling van wie dan ook maar :P :wink:

Kortom: waarom zou je trouwen?!?!? :wink: :mrgreen:

hardstikke stoer, maar het is misschien ook leuk om deze hobbie te delen!

Afbeelding

Ik heb 7 jaar op een schietvereniging gezeten. Heb 3 wapens gehad. Een erma em1 .22 karabijn, een .22 anschütz geweer enkelschots, en een militair pistool kaliber .45.

Heb er allemaal nog foto's van ook. Vond toevallig afgelopen avond deze bekers!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 mar 2008 08:58

pol schreef:
rosekapje schreef:kheb gisteren een nieuwe naaimachine gekregen :yahoooo:

Wauw.... wat voor een?

brother anniversary (kan zo snel geen plaatje vinden)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 mar 2008 12:07

Ik heb hopelijk ook een nieuwe hobby gevonden!! Mijn vriendin en ik maken een kussen voor op de bank. Mijn kussen met tijgerprint is aan de zijkant helemaal opengescheurd en het ziet er niet uit! (ze waren ook extreem goedkoop dus ik wist dat het geen dure kwaliteit was). We zijn al een tijdje bezig, maar ik hoop dat het van de grond komt :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 mar 2008 15:15

@kwebbel: en, wat voor soort kussen wordt het?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 19 mar 2008 18:00

Tsja,
Hobby's te over.

Op het moment beperkt het zich vooral tot gitaarspelen, gitaar- en luitbouw, lezen, technisch tekenen en werk voor de plaatselijke rommelmarkt.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 18:41

*annet* u vraagt wij typen!!

je neemt een stuk stof van de afmeting van het hoofdje plus tien cm extra, daar naai je een stook van, even omkeren, zodat het naadje netjes aan de binnenkant zit, vervolgens de zijkanten langroetsjen zo met de naaimachine dat tie plat blijft.

vervolgens stuk elastiek, zo dunne, wat breder kan ook,. die doe je in die strook, en trek je uit, even vast rijgen, vervolgens trek je aan de stof, doe je de stand van je naaigaren op het langst en roetsj je een keer heen en klaar,

dan de beide uiteinden in elkaar maken, en klaar is je bandje.

Je kan er ook een stikje op maken, even wat proberen... dat lukt vast wel!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 apr 2008 19:12

Al een hele tijd vinden mijn schoonzus en moeder dat ik best wel eens kan leren naaien. Maar ik vond het altijd onzin en stom.
Maar de kriebels zijn toch een beetje gekomen.
Dus krijg ik voor mijn verjaardag een naaimachine enzo. En ga ik het maar leren vanuit een boekje ofzo.
Mijn moeder en schoonzus kunnen erg goed naaien, dus als iets niet lukt kan ik altijd naar hen.
In de hoop op een eigen kindje ooit of nichtjes en neefjes, kan ik lekker frobelen :)
Ben benieuwd hoe ik het ga vinden
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 apr 2008 20:21

gewoon lekker beginnen met iets heeel simpels! ik ben begonnen met een speldenkussen, eigen ontwerp! en toen de lakens van julia! lekkr makkelijk, recht toe recht aan!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 13 apr 2008 21:03

Ik maak zelf sieraden.. heerlijk ontspannen, alleen worden het er een beetje veel, en draag ze lang neit allemaal.. 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 13 apr 2008 22:20

Gaaf!
Edelsmeden lijkt me echt super om nog eens te leren. 8)

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 13 apr 2008 23:06

jans1 schreef:Ik maak zelf sieraden.. heerlijk ontspannen, alleen worden het er een beetje veel, en draag ze lang neit allemaal.. 8)

heb jij dat nou ook al ;-) zal ff reclame voor ons maken : sieradenshop.hyves.nl (moet je wel weer lid van hyves voor wezen, maar goed ;-) Daar staan een gedeelte van de sieraden van Jans1 en mij op ;-)

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 14 apr 2008 12:01

meissie88 schreef:
jans1 schreef:Ik maak zelf sieraden.. heerlijk ontspannen, alleen worden het er een beetje veel, en draag ze lang neit allemaal.. 8)

heb jij dat nou ook al ;-) zal ff reclame voor ons maken : sieradenshop.hyves.nl (moet je wel weer lid van hyves voor wezen, maar goed ;-) Daar staan een gedeelte van de sieraden van Jans1 en mij op ;-)

:mrgreen:

En binnenkort: www.freewebs.com/kralenjans
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Terug naar “Archief”