Moderator: Moderafo's
Prima hoor, ik wist vroeger idd glad niet van het bestaan van de Action, dat krijg je als Flakkeese - haha- maar je hebt er allemaal voordelige leuke dingen.*Annet* schreef:LeChat schreef:Hé Annet, waar op Flakkee heb je een Action? Of heb je 't buiten 't eiland gezocht?
Drama vanzelf, maar ik hoorde dat ie in Goes zat! Als ik weer wat wil pb ik jouw wel ff.
smArtjan schreef:Het zijn wel de vrouwen en hun hobby's die dit topic domineren..... Komen de mannen van deze vrouwen ook nog aan hun hobby's toe.....?
Wat het uitoefenen van hobby's betreft ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben, ik doe gewoon waar ik zin in heb (qua hobby's) en ik koop wat ik nodig vind voor mn hobby's. Dat houdt dus in dat er elk jaar een nieuwe pc wordt gebouwd en de nodige pc-games worden aangeschaft, dat ik op een schietvereniging zit en binnenkort mn 1e eigen vuurwapen kan gaan kopen, dat ik een hovercraft kan bouwen, een radiografische heli kan vliegen etc. en dat alles zonder ook maar de minste tegenstribbeling van wie dan ook maar![]()
![]()
Kortom: waarom zou je trouwen?!?!?![]()
Markie schreef:smArtjan schreef:Het zijn wel de vrouwen en hun hobby's die dit topic domineren..... Komen de mannen van deze vrouwen ook nog aan hun hobby's toe.....?
Wat het uitoefenen van hobby's betreft ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben, ik doe gewoon waar ik zin in heb (qua hobby's) en ik koop wat ik nodig vind voor mn hobby's. Dat houdt dus in dat er elk jaar een nieuwe pc wordt gebouwd en de nodige pc-games worden aangeschaft, dat ik op een schietvereniging zit en binnenkort mn 1e eigen vuurwapen kan gaan kopen, dat ik een hovercraft kan bouwen, een radiografische heli kan vliegen etc. en dat alles zonder ook maar de minste tegenstribbeling van wie dan ook maar![]()
![]()
Kortom: waarom zou je trouwen?!?!?![]()
hardstikke stoer, maar het is misschien ook leuk om deze hobbie te delen!
Ik heb 7 jaar op een schietvereniging gezeten. Heb 3 wapens gehad. Een erma em1 .22 karabijn, een .22 anschütz geweer enkelschots, en een militair pistool kaliber .45.
Heb er allemaal nog foto's van ook. Vond toevallig afgelopen avond deze bekers!
jans1 schreef:Ik maak zelf sieraden.. heerlijk ontspannen, alleen worden het er een beetje veel, en draag ze lang neit allemaal..
meissie88 schreef:jans1 schreef:Ik maak zelf sieraden.. heerlijk ontspannen, alleen worden het er een beetje veel, en draag ze lang neit allemaal..
heb jij dat nou ook alzal ff reclame voor ons maken : sieradenshop.hyves.nl (moet je wel weer lid van hyves voor wezen, maar goed
Daar staan een gedeelte van de sieraden van Jans1 en mij op
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten