Moderator: Moderafo's
mw schreef:Siloah
Koningskind (van de GKV)
Helpende handen
Philadelphia
niet allemaal refo, maar wel christelijk
jan10e schreef:Adullam
Haai schreef:Of kijk eens op www.mijnzorg.nl
Gerdien B. schreef:Wil je echt perse in een refo instelling, of is christelijk ook goed?
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de rednen waarom mensen voor die bepaalde instelling kiezen qua achtergrond
lammetje schreef:sterkte liefje!!
Ik moet zeggen dat ik een refo bedrijf niet altijd even prettig vind werken. Maar 2 weken terug moest ik dus 3 nachten werken bij een oude man die niet meer verder kon en wilde leven. Ik moest hem dus medicatie geven, maar ik wist niet precies waarom. niemand kon mij dit nu precies vertellen, hij was terminaal en kon niet meer. Kreeg dus slaapmedicatie wat ik moest geven. Tijdens de 2de nacht kwam ik er dus achter dat meneer een euthanasiewens had. Waar ik het dus niet mee eens ben, al heb ik hem nu wel een beetje geholpen... door de medicatie was hij in slaap en rustig (werd nml onrustig) maar daardoor kon hij ook niet meer eten en drinken, wat dus leidt tot de dood. Eten en drinken deed hij zowieso weinig, maar tot hij die medicatie kreeg ging het nog wel. Vind dit dan toch weer zo'n dilemma, heb er aan mee gewerkt, maar eigenlijk heb ik er geen goed gevoel bij. Ga de volgende keer dus niet meer zomaar naar iemand toe, vraag wel even wat voor medicatie en waarom dat gegeven wordt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten