Uitvaartverzekering hebben we niet. André, je hebt wel een punt inderdaad dat als we allebei komen te overlijden.. Begraven word ook steeds duurder. Ik neem het mee als we om de tafel gaan voor de begroting van 2008..
Giften verschild per maand bij ons. Buiten dat er vaste giften gaan naar Artsen zonder grenzen, VBOK en Alzheimer geven we altijd wat aan elke collecte. Als ik eens geen 50 cent heb gaat er gerust 2 euro in. Niets geven vind ik zo vervelend, daar kom je vooral achter als je zelf met een bus gaat lopen

Als ze met een actie aan de deur komen koop ik ook altijd wel wat. Behalve dan als het een stel studenten zijn die een pak koeken voor 5 euro aan willen smeren die 60 cent kost in de winkel..
De kerk krijgt gewoon wat in de zak, 3 collectes, in elke zak evenveel. Met de extra collecte geef ik een briefje.
Met allerlei acceptgiro's bij het kerkblad ben ik nogal selectief. Ligt een beetje aan mn stemming. Net als acceptgiro's van allerlei doelen die ik niet ken. Het houd wel een keer op.
Ik denk ook niet dat wij 10 procent van ons inkomen weggeven, ben niet zo goed in procenten ook
Oja, dat wij aan 400 euro aan boodschappen zitten dat komt denk door de kinderen. Olvarit, voeding (nu niet meer trouwens) en luiers heb ik daar bij getelt namelijk. En het meeste vlees koop ik bij de slager en we zijn dol op goed beleg. Dat kost wat. Ik geef liever wat meer uit aan de boodschappen dan dat ik veel op vakantie ga of veel kleding koop. Je moet keuzes maken toch?
Afgelopen maand was overigens een dramamaand qua financieeen. Ik durf niet meer terug te kijken naar wat ik allemaal heb weggesmeten met de Sint cadeaus, verjaardagen en een gourmetje voor 10 personen
En mn man zat ook al te klagen dat ik wat moest dimmen want die zit de komende twee maanden binnen en maakt dus geen overuren, hellup!!!