Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:MissF schreef:rosalie83 schreef:MissF schreef:Mijn man had met zijn broertje illegaal vuurwerk gekocht, een klein beetje.
Nu suggereer je dat een klein beetje illegaal vuurwerk niet zo erg is. In mijn ogen is illegaal sowieso niet okee.
Huh?
Ik kan dat er totaal niet uit opmaken eigenlijk. Foute interpretatieIk heb alleen gemeld dat hij een klein beetje illegaal vuurwerk heeft gekocht. Dat is alles. Ik vind vuurwerk sowieso grote onzin, om daar geld aan uit te geven. en illegaal vind ik helemaal stom. Maargoed, dat doet er niet toe, het was gewoon 1 feitelijke zin
Okay!
Maar waarom koopt je man illegaal vuurwerk? Jullie zijn toch christen?
kurtyo schreef:Ja, dat ga je. Hoewel je je natuurlijk aan de wet dient te houden, ga je te allen tijde tegen de wet in gedurende je leven; of je nu christen bent of niet. En dan vind ik de aanschaf van illegaal vuurwerk nog een van de minste 'fouten' die je als christen kunt begaan.
MissF schreef:rosalie83 schreef:MissF schreef:rosalie83 schreef:MissF schreef:Mijn man had met zijn broertje illegaal vuurwerk gekocht, een klein beetje.
Nu suggereer je dat een klein beetje illegaal vuurwerk niet zo erg is. In mijn ogen is illegaal sowieso niet okee.
Huh?
Ik kan dat er totaal niet uit opmaken eigenlijk. Foute interpretatieIk heb alleen gemeld dat hij een klein beetje illegaal vuurwerk heeft gekocht. Dat is alles. Ik vind vuurwerk sowieso grote onzin, om daar geld aan uit te geven. en illegaal vind ik helemaal stom. Maargoed, dat doet er niet toe, het was gewoon 1 feitelijke zin
Okay!
Omdat er mensen zijn die Christen zijn geworden na een tijd waarin het tegengesteld was, en het soms onwijs lastig is om daar niets meer van te doen.
En das geen excuus, das de reden denk ik.
Ik vind het sowieso de vraag of je als christen vuurwerk koopt. Net als ik vraagtekens zet bij een christen in een nieuwe mercedes, of een christen die zich veel te dik eet, of een christen die in een enorme villa woont.
Niet dat ik het meteen afkeur, vraagtekens heb ik er wel bij
MissF schreef:Ik vind het sowieso de vraag of je als christen vuurwerk koopt.
Net als ik vraagtekens zet bij een christen in een nieuwe mercedes, of een christen die zich veel te dik eet, of een christen die in een enorme villa woont.
MissF schreef:rosalie83 schreef:MissF schreef:rosalie83 schreef:MissF schreef:Mijn man had met zijn broertje illegaal vuurwerk gekocht, een klein beetje.
Huh?
Okay!
Omdat er mensen zijn die Christen zijn geworden na een tijd waarin het tegengesteld was, en het soms onwijs lastig is om daar niets meer van te doen.
En das geen excuus, das de reden denk ik.
Ik vind het sowieso de vraag of je als christen vuurwerk koopt. Net als ik vraagtekens zet bij een christen in een nieuwe mercedes, of een christen die zich veel te dik eet, of een christen die in een enorme villa woont.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten