Wel lekker als je weinig kwalen hebt, heb gelukkig bij Sarah ook weinig last gehad! Als het aan mij lag en aan de zwangerschap kan ik nog wel 10 keer zwanger zijn. De bevalling was wat minder, maar zelfs dat was goed te overzien

Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:10 dagen overtijd ja.... blech, was het zat, niet omdat ik ergens last van had maar omdat je je wel afvraagt wat het nu voor baby is wat er in die dikke buik verstopt is.
Wel lekker als je weinig kwalen hebt, heb gelukkig bij Sarah ook weinig last gehad! Als het aan mij lag en aan de zwangerschap kan ik nog wel 10 keer zwanger zijn. De bevalling was wat minder, maar zelfs dat was goed te overzien
liefje schreef:bloempie21 schreef:paprikameisje2 schreef:oké...komt dan nog een keer... ben inmiddels toch wel et een en ander afgevallen.....
Toen ik op het eind liep, schaamde ik me er eerlijk gezegd ook wel voor dat ik zo dik was, vooral omdat ik ook wist dat er wel wat extra kilo's vet bij zaten. Maar als ik nu terugkijk naar de buik die ik op het laatst had, ben ik er helemaal trots op, zo mooi als dat ik em vind!
Ik zou het daarom als ik jouw was niet nalaten om foto's te blijven maken!
Kriebelt het nog niet weer Bloempie
Maaikje schreef:Gezinsplanning vind ik ook niet christelijk. Je probeert je leven zelf in te plannen, terwijl we juist helemaal afhankelijk zijn van God!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten