Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 jan 2008 20:54

10 dagen overtijd ja.... blech, was het zat, niet omdat ik ergens last van had maar omdat je je wel afvraagt wat het nu voor baby is wat er in die dikke buik verstopt is.
Wel lekker als je weinig kwalen hebt, heb gelukkig bij Sarah ook weinig last gehad! Als het aan mij lag en aan de zwangerschap kan ik nog wel 10 keer zwanger zijn. De bevalling was wat minder, maar zelfs dat was goed te overzien :lol:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 jan 2008 20:59

lammetje schreef:10 dagen overtijd ja.... blech, was het zat, niet omdat ik ergens last van had maar omdat je je wel afvraagt wat het nu voor baby is wat er in die dikke buik verstopt is.
Wel lekker als je weinig kwalen hebt, heb gelukkig bij Sarah ook weinig last gehad! Als het aan mij lag en aan de zwangerschap kan ik nog wel 10 keer zwanger zijn. De bevalling was wat minder, maar zelfs dat was goed te overzien :lol:

k denk zelf dat ik et er ook wel uit kan kijken hoor als ik aan et overlopen ben! iedereen zit dan ook altijd te zaniken.. nog niks... bladiebladieblah....

k heb et zelf ook wel is gedaan... maar tis denk ik neit leuk dat ze zo lopen te zeuren!

als de bevalling zo gaat als ik vannacht gedroomt heb dan wil ik wel duizenden kinderen krijgen... t was nl pijnloos met oplosbare placenta :D

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 03 jan 2008 23:21

paprikameisje2 schreef:.....t was nl pijnloos met oplosbare placenta :D

:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Hoop het voor je, magoed dat zal het denk niet worden.
Was het maar zo, dan hoef ik soms nu ook niet te denken..... oeps :oops:.
Wat de toekomst brengen moge........

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 jan 2008 23:21

Placenta voelde ik helemaal niks van :P

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 04 jan 2008 10:51

Hier alweer 38w1d.
Mag wel komen van mij.

Heb opzich geen klachten, maar ben zo benieuwd. :)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 jan 2008 12:11

liefje schreef:
bloempie21 schreef:
paprikameisje2 schreef:oké...komt dan nog een keer... ben inmiddels toch wel et een en ander afgevallen..... :oops:

Toen ik op het eind liep, schaamde ik me er eerlijk gezegd ook wel voor dat ik zo dik was, vooral omdat ik ook wist dat er wel wat extra kilo's vet bij zaten. Maar als ik nu terugkijk naar de buik die ik op het laatst had, ben ik er helemaal trots op, zo mooi als dat ik em vind!
Ik zou het daarom als ik jouw was niet nalaten om foto's te blijven maken!

Kriebelt het nog niet weer Bloempie :oops:

Soms wel ja, maar dan denk ik van, nu kan ik nog ff lekker genieten van thomas. Ik zie er wel tegenop om weer vier maanden kotsmisselijk te zijn en dan tegelijk voor een kleine zorgen. :? Ik heb echt bewondering voor vrouwen die dat wel doen. Enne... Erg egocentrisch :oops: , maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om dit jaar weer zwanger te zijn in de lente en de zomer. Had er bij thomas ook behoorlijk veel last van, kon bijna niet meer lopen zo opgezet dat ik was van het vocht.... :shock:
Dus ik wil eigenlijk het liefst wachten tot na de zomer... :oops: :oops:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 jan 2008 12:27

wat dat betreft is de winter heeeerlijk! zwangere vrouwen hebben et op et laatst ook altijd warmer.. en dat komt nu prima uit met dat koude weer!!

k heb ook geen last van vocht ofzow.. maar dat verschilt ook per persoon!

spannend hoor aikongirl... k ben ook wel benieuwd wat me telkens schopt!! maar laat et nog meer ffies zitten!

je kan in elk geval nog max vier weken lopen!! als je daar vanuit gaat zal et altijd meevallen!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 jan 2008 12:51

een kerstkindje lijkt mij wel leuk :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 04 jan 2008 14:19

Dan kun je nog een paar maandjes wachten Tj, weet niet of je makkelijk zwanger raakt :o

Maaike

Berichtdoor Maaike » 05 jan 2008 17:28

't Spijt me zeer, maar kríjgen we geen kinderen? Is mss heel persoonlijk, maar als ik dit lees komt het onchristelijk op me over. Net of wíj dat in de hand hebben, wanneer we wel of geen kinderen krijgen/nemen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 jan 2008 17:52

Je moet het ook aan kunnen er zijn genoeg mensen die plannen en ik vindt dat Christelijk ja! Maar ben het wel met je eens dat we kinderen krijgen en niet nemen.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 05 jan 2008 17:54

Gezinsplanning vind ik ook niet christelijk. Je probeert je leven zelf in te plannen, terwijl we juist helemaal afhankelijk zijn van God!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 jan 2008 17:56

Als iemand ernstige psychische problemen heeft, of een ziekte, en langere tijd nodig heeft om na een bevalling te herstellen, zou dat dan niet mogen? of dan toch maar en zien wat er van terecht komt, er worden al genieg kinderen verwaarloosd daardoor :? omdat ze dan "ineens het gezin niet meer aankunnen"

Russell
Mineur
Mineur

Berichtdoor Russell » 05 jan 2008 18:07

Maaikje schreef:Gezinsplanning vind ik ook niet christelijk. Je probeert je leven zelf in te plannen, terwijl we juist helemaal afhankelijk zijn van God!

What about carrièreplanning, kerkdienstplanning en routeplanning? Ook allemaal onchristelijk? Best tof hoor, anarchisme. :clown:
"Weinig wetenschap verwijdert van God, veel wetenschap brengt tot Hem terug." (Francis Bacon)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jan 2008 18:36

Ik geloof niet dat iemand niet aan gezinsplanning doet. Of je moet ze echt oer 9 maanden krijgen.
En dat hoeft niet persé met pil of condoom, maar kan ook door te plannen wanneer je gemeenschap hebt.
Volgens mij is plannen echt niet onchristelijk.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”