ajl schreef:die 4 dochters komen voor hun 18e het huis niet uit en daarna worden ze uitgehuwelijkt.

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Wij willen zeker wel graag kinderen, maar zeker geen 10! Dat lijkt mij persoonlijk helemaal niets. Ik wil namelijk ook blijven werken ( heb namelijk niet voor niets gestudeerd)en dat is met 10 kinderen zeker niet mogelijk. Mijn man roept altijd dat hij 4 dochters wil. Eerst nog maar zien of een eerste kindje kunnen krijgen.
Gerdien B. schreef:Wij hebben wel een droombeeld van de toekomst. Een gezinnetje met ongeveer 3 kinderen. Ik weet nu al dat ik 10 kinderen niet ga trekken. Dat zou van mij echt te veel vragen.
Eerst maar is trouwen e.d., dan maar is kijken of we een eerste kindje kunnen krijgen en daarna zien we wel weer verder.
rhodé1986 schreef:We gaan wel off topic, want het gaat hier over het aantal en ik denk dat de topicstarter dan doelt op het verschil tussen een gezin van 2 of 3 kinderen of een gezin van 10 kinderen.
inderdaad, en hoe je daarmee omgaat, t.o.v van anticonceptie.
jamillah schreef:Leuk Bloempie! Ik zou ook graag een puppy willen, maar mijn man is absoluut tegen. Vreselijk bang voor krassen op de vloer en haren overal...
marjo schreef:Ik heb een zoon van twee jaar. Mijn zwangerschap is enorm zwaar geweest. Mijn zoon had een slechte start. We hebben nu het gevoel dat alles eindelijk in evenwicht aan het komen is. Ik weet me vaak met mijn gevoelens geen raad. Ik zou graag een tweede willen, maar ik ben ook bang voor wat er komen gaat. De druk uit de omgeving is best groot. En ik wil ook heel graag vertrouwen hebben in hoe het lopen gaat. Maar hoe het gaat lopen, weet ik op dit moment niet.
rhodé1986 schreef:Lalage schreef:Rhode, mag ik vragen waarom je hierover piekert op je 21ste...
Inderdaad, zoals lammetje zegt, op je 21e kun je ook moeder zijn!![]()
Ik geniet met volle teugen, maar snel alweer één lijkt me te zwaar.
Dit vind ik zo erg. Waar halen mensen toch het lef vandaan om daar opmerkingen over te maken. Als je zoiets vraagt aan een vriendin of (schoon)zus waar je heel goed mee kent, oke, maar verder heeft daar niemand toch wat mee te maken? Voor het oog kan het er allemaal prima uit zien maar ze zien niet hoe jij je van binnen voelt. Misschien ben jij pas aan een volgende toe als je zoontje 5 is, nou ja, boeie. Je kind(eren) is/zijn meer gebaat bij een moeder die goed in hun vel zit dan een moeder die zich net een sloofje voelt omdat ze het niet aan kan!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten