Cisca schreef:Muppet schreef:Hmm waarom doet het zo veel met je? Waar ben je bang voor dan?
De doemsenarios zijn toch wel bekend? Homosexuelen schijnen bij veel mensen gedoemt te zijn tot hel, niet inziende dat ze zelf ook zondigen. Vele christenen hebben ook nogal moeite een scheidingt e zien tussen iemand die gevoelens heeft en iemand die daar ook iets mee doet. Iemand die niks tegen de wil van God doet, heeft niets te vrezen.
Heb je bewust mijn posting overgeslagen of zo![]()
Jij hebt hier amper gepost, en oordeelt direct, neem van mij aan dat Essiee niet is zoals jij denkt, ze kan prima met hen omgaan, en zet ze echt niet in de hel, onze grootste vriend is homo, we gaan al een paar jaar met elkaar om, dat zou niet kunnen als je iemand in de hel zou plaatsen, vandaag komt hij weer terug van vakantie, wij blij, wij hebben hem echt gemist de afgelopen weken.
En nu stoppen met het onnodig aanvallen van Essiee, daar is ze veel te goed voor
Lief dat je het voor me opneemt, maar ik ga er zelf nog even op in!
Waar ik bang voor ben?? Alles wat ze qua omgeving staan te wachten, ik weet uit mn eigen omgeving dat het enorm moeilijk is om hierin staande te blijven!
Waarom het zoveel met me doet?
Omdat ik van mening ben dat het lijnrecht tegen God's woord in gaat en God het afkeurt!
Laten we geen discussie gaan houden nu of je het eens ben, of niet

Daarom zie ik dit ook andersom! Ik bedoel hiermee niet dat eeen homo meer te vrezen heeft dan ik in al mijn zonden!Ik heb in mijn vriendenkring meerdere homo's. Ik vind dit een enorm moeilijk punt, maar ga die vriendschappen er niet voor uit de weg ofso....Iemand die niks tegen de wil van God doet, heeft niets te vrezen