reform schreef:zahra schreef:oke dus ik mag wel neerzetten dat ik moslima ben
Van mij mag je.....we zijn ook niet de beroerdste
Wat zijn we toch eensgezind als mods.

Moderator: Moderafo's
reform schreef:zahra schreef:oke dus ik mag wel neerzetten dat ik moslima ben
Van mij mag je.....we zijn ook niet de beroerdste
Collateral schreef:
Dat Refoweb de fout heeft gemaakt om het onderschrift te (laten) verwijderen - notabene naar aanleiding van een klacht van een van Refowebs grootste huilebalken - doet daar niets aan af.
Moet Refoweb geen voorbeeld nemen aan Jezus Christus? Die veegde bij tijd en wijle de vloer aan met zijn achterban (de Joden). En dat alles uit liefde. Met 'iedereen tevreden houden', 'mensen zich thuis laten voelen in instemming met hun ongefundeerde meningen' en andere vormen van Job Cohen-achtige hypocrisie had hij weinig op, volgens mij. Hij streed met een open vizier en spaarde niemand als het ging om de waarheid. Dat mis ik hier soms een beetje.
Daarbij: beide onderschriften zijn niet in strijd met de Bijbelse leer. Aragorn beschrijft zichzelf, en dat is niet in strijd met de Bijbelse leer. Zahra zei: 'Ik getuig...' enz., en dat is eveneens een feit dat niet in strijd is met de Bijbelse leer. Als er 'Mohammed is Gods profeet' had gestaan, dan was dat wel zo geweest, en dan had ik er wat meer begrip voor gehad dat haar onderschrift is verwijderd.
Sabra schreef:Collateral schreef:
Dat Refoweb de fout heeft gemaakt om het onderschrift te (laten) verwijderen - notabene naar aanleiding van een klacht van een van Refowebs grootste huilebalken - doet daar niets aan af.
In welke zin ben ik een grote huilebalk?Moet Refoweb geen voorbeeld nemen aan Jezus Christus? Die veegde bij tijd en wijle de vloer aan met zijn achterban (de Joden). En dat alles uit liefde. Met 'iedereen tevreden houden', 'mensen zich thuis laten voelen in instemming met hun ongefundeerde meningen' en andere vormen van Job Cohen-achtige hypocrisie had hij weinig op, volgens mij. Hij streed met een open vizier en spaarde niemand als het ging om de waarheid. Dat mis ik hier soms een beetje.
Als er hier iemand een navolger is van Cohen, dan is het je coole vriendje Aragorn wel, die geen kwaad woord wil horen over de islam.
Het is juist zo dat Refoweb op komt voor de waarheid door deze islamitische getuigenis te verwijderen, Refoweb heeft kleur bekend.Daarbij: beide onderschriften zijn niet in strijd met de Bijbelse leer. Aragorn beschrijft zichzelf, en dat is niet in strijd met de Bijbelse leer. Zahra zei: 'Ik getuig...' enz., en dat is eveneens een feit dat niet in strijd is met de Bijbelse leer. Als er 'Mohammed is Gods profeet' had gestaan, dan was dat wel zo geweest, en dan had ik er wat meer begrip voor gehad dat haar onderschrift is verwijderd.
Misschien zou jij je eerst eens wat meer moeten verdiepen in de betekenis van de shahada, voordat je zomaar wat roept.
Je bovenstaande bewering is namelijk feitelijk onjuist. Het is wel in strijd met de bijbelse leer, daar Mohammad in de bijbel niet wordt gezien als de profeet van God.
zahra schreef:
Wat ga je doen als je dochter of zoon besluit moslim te worden, ga je hem/haar dan ook de deur uitzetten, omdat ze in tegenspraak zijn met de Bijbelse leer..en jij er dus last van hebt
Sabra schreef:Collateral schreef:Dat Refoweb de fout heeft gemaakt om het onderschrift te (laten) verwijderen - notabene naar aanleiding van een klacht van een van Refowebs grootste huilebalken - doet daar niets aan af.
In welke zin ben ik een grote huilebalk?
Als er hier iemand een navolger is van Cohen, dan is het je coole vriendje Aragorn wel, die geen kwaad woord wil horen over de islam.
Het is juist zo dat Refoweb op komt voor de waarheid door deze islamitische getuigenis te verwijderen, Refoweb heeft kleur bekend.
Daarbij: beide onderschriften zijn niet in strijd met de Bijbelse leer. Aragorn beschrijft zichzelf, en dat is niet in strijd met de Bijbelse leer. Zahra zei: 'Ik getuig...' enz., en dat is eveneens een feit dat niet in strijd is met de Bijbelse leer. Als er 'Mohammed is Gods profeet' had gestaan, dan was dat wel zo geweest, en dan had ik er wat meer begrip voor gehad dat haar onderschrift is verwijderd.
Misschien zou jij je eerst eens wat meer moeten verdiepen in de betekenis van de shahada, voordat je zomaar wat roept.
... daar Mohammad in de bijbel niet wordt gezien als de profeet van God.
Othello schreef:Daar ben ik me niet van bewust. Begrijp me goed, ik verwijt niemand iets. Alleen snap ik niet waarom iemand wel mag verklaren agnost te zijn, terwijl iemand anders niet zijn geloof in de islam mag belijden. Laten we het er dan maar op houden dat dat aan mij ligt. Ik heb verder ook geen behoefte aan een discussie die nergens toe leidt.
henkie schreef:Othello schreef:Daar ben ik me niet van bewust. Begrijp me goed, ik verwijt niemand iets. Alleen snap ik niet waarom iemand wel mag verklaren agnost te zijn, terwijl iemand anders niet zijn geloof in de islam mag belijden. Laten we het er dan maar op houden dat dat aan mij ligt. Ik heb verder ook geen behoefte aan een discussie die nergens toe leidt.
Net zoals ik niet mag veronderstellen dat het feit dat ik geen reactie van jullie krijg op foute onderschriften betekent dat jullie het er mee eens zijn, mag jij geen conclusies verbinden aan het feit dat een bepaald onderschrift er nog staat. Ik lees toch dat je denkt dat het een wel mag omdat het er nog staat. Nergens voor nodig
Stuur gewoon een bericht als je vindt dat iets niet kan. Ieder weldenkend mens snapt dat zoiets dynamisch als een onderschrift niet volledig in de hand is te houden.
Markie schreef:Wat is een juist beeld volgens jou dan? Iemand die opgevoed is in bepaalde tradities heeft er in elk geval een beter beeld van dan jij en ik lijkt me, niet?
De wens is zeker de vader van de gedachte dat je over Maarten 't Hart begint?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten