Ben er even een dagje tussenuit geweest dus daarom niet gereageerd. Laat ik eerst even voorop stellen dat ik helemaal niet tegen zelfbevrediging op zich ben! Ik vind het alleen (en dit is persoonlijk) een behoorlijk hellend vlak. Kijk, als mijn man 4 maanden in een woestijn zit en om zich heen bommen hoort vallen en hij mist mij (en onze intimiteit) heel erg, dan kan ik er best mee leven hoor, dat hij zichzelf bevredigt.
Maar als ik bv ongesteld ben, en hij wil heel graag, dan kan hij toch best een weekje wachten? Des te beter als het wel weer kan! Maar goed, zo denk ik erover. Ik denk zeker dat het ook per persoon verschilt, de een heeft nu eenmaal een hogere seksdrive dan de ander. Maar goed, dat hellende vlak dus. Ik heb altijd de impressie gehad dat mannen bv niet opeens zin in seks hebben als ze bv de was aan het ophangen zijn

daar moet eerst een prikkel voor komen, toch? Ik zou het niet zo fijn vinden als die prikkel een poster was, of een programma of reclame oid, dan begint het hele gebeuren toch met het begeren van iemand anders? Misschien heb ik er een hele verkeerde kijk op hoor, maar zo denk ik er nu eenmaal over. Correct me if I'm wrong!