Berichtdoor Jantjes » 02 jun 2007 19:00
1Nu u met Christus bent opgestaan uit de dood, moet u zich bezighouden met hemelse zaken. Want Christus zit daar nu op de allerhoogste plaats aan de rechterhand van God.
2Richt daarom uw gedachten op de dingen van de hemel en niet op die van de aarde.
3U bent immers al gestorven en uw leven is nu, samen met Christus, verborgen in God.
4Eens wanneer Christus, Die ons leven is, zichtbaar voor iedereen zal terugkomen, zal blijken dat ook u deel hebt aan Zijn glorierijke macht.
5Weg dan met alle aardse zonden, zoals sexuele zonden, vuiligheid, hartstocht, slechte verlangens en hebzucht. Door altijd maar meer te willen hebben, aanbidt u een afgod.
6Gods vreselijke straf komt over hen, die deze dingen doen.
Bovenstaande is een kleinstukje uit ‘het boek’ wat ik eerder aanhaalde uit de SV.
Lijk mij toch heel duidelijk dat prostitutie geen dankbaar maatschappelijk werk kan zijn.
Nog duidelijker lijkt het mij dat als iemand seksuele verlangens heeft om er dan maar een hoer bij te halen totaal onbijbels is.
Iemand in dit topic schreef dat het een oplossing was anders pakt hij mij.
Een vrouw is dusdanig geschapen dat zij seksuele verlangens van een man van zich kan afhouden, ook al zij het verstandelijk gehandicapten.