Smurffie schreef:rosalie83 schreef:kwebbel schreef:Ben en ik hebben het er wel vaak over: Wat zou je doen als een collega je ineens begint te zoenen of iets?
Ineens begint te zoenen? Hoe gaat dat? Je moet sowieso erg dicht bij elkaar staan wil iemand daarvoor de mogelijkheid hebben. En als je al zo dicht bij elkaar staat dan ben je zelf denk ik ook één van de bieden die daar zo is gaan staan
Uiteraard is er al een tijdje een bepaalde aantrekkingskracht tot elkaar en heb je de situatie denk ik toch bewust opgezocht. Verlangens doen veel met een mens. Je moet dan heel sterk in je schoenen staan, wil je er niet aan toegeven. En dan kan het dus gebeuren dat je plotseling staat te zoenen ja. Dat plotseling is niet zo plotseling want je hebt er zelf op aangestuurd. Zo zie ik dat zo'n beetje voor me.
hmm er zijn ook van die situaties dat je het zelf echt niet door hebt totdat je opeens een tong bij je mond voelt, terwijl die jongen/dat meisje er vijf seconden geleden toch echt nog niet stond

het zal wel niet enorm veel voorkomen maar op zo'n moment ben je wel totaal overdonderd. het gaat er dan wel om wat je ermee doet.. ga je ermee verder of geef je die gozer een knietje/duw je de meid weg (knietje geven kan ook