Moderator: Moderafo's
Alsof het hier om het kunstje ging. Jezus was geen clown of zo.redbad schreef:Jezus veranderde water in wijn. Tsja weet je waarom wijn...omdat water in water veranderen niet zo'n kunst is.
Aragorn schreef:Smurffie schreef:sela schreef:Aragorn schreef:Ik kan het me wel voorstellen als je een zware alocholist bent. Dan ben je zonder alchol natuurlijk flink uit je doen en moet er eerst getankt worden alvorens je weer 'normaal' functioneert. Maar of je het dan beter doet dan niet-alcholisten is weer de vraag.
de 1 koffie 's ochtend, de ander eerst 10 biertjes..
Doe dan maar koffie
Ik herinner me anders nog wel een keer dat we ontbeten hebben met een paar koude pilsjes..
Haai schreef:.... Toch denk ik wel dat wij christenen af en toe (?) een beetje hypocriet zijn. Want waarom is drugsgebruik en een drugsverslaving uit den boze en wordt er veel makkelijker gedacht over alcoholgebruik (en evt. verslaving) en vooral roken? Dat lijkt allemaal helemaal geaccepteerd, maar moeten we ons daarover ook niet eens achter de oren gaan krabben??
Aragorn schreef: Maargoed, ik overweeg wel om eens een tijdje te stoppen met drinken en te kijken hoe me dat vergaat. Ben benieuwd.
Riska schreef:Debor@ schreef:Ik wel. Ik ken ze namelijk ook (ook vrachtwagenchauffeurs, en vissers).cire schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik ken overigens ook mensen (waaronder vrachtwagenchauffeurs) die beter presteren als ze een half krat hebben weggedronken. Maar dan ben je wel in een heel ver stadium....
geloof ik niets van
en dat is niet afdeling sterke verhalen - van de chauffeurs wel te verstaan?
sela schreef:Aragorn schreef: Maargoed, ik overweeg wel om eens een tijdje te stoppen met drinken en te kijken hoe me dat vergaat. Ben benieuwd.
ik heb het zelf als een fantastisch ervaren. al is het nu af en toe weer nuttigen van een alcoholische comsuptie ook weer lekker. je proef het veel beter. en je bent sneller verzadigd.
Gerdien B. schreef:Waar heb jij alle tijd gezeten?
Volgens mij is het al lang en breed bewezen dat 1 a 2 glazen wijn op een dag gezond is.
sela schreef:1,5 jaar.
fantastisch is ehh.. in mijn geval dat ik 's ochtends 'm'n bed uitspring. en naar het lijkt veel meer doe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten