Moderator: Moderafo's
Gershwin schreef:Gershwin hoorde een nummer in een café, en kan slecht omschrijven hoe het gaat, want hij herinnert zich alleen de frase "Boogie boogie boogie boogie woogie", of iets in die geest. Niet letterlijk zo, want in dat geval geeft ons aller Google nul op het rekest. Het klonk lekker meeslepend, was volgens mij rock, en alleen de laatste 2 lettergrepen waren een halve toon hoger, de rest op gelijke hoogte. Wie het weet, mag het zeggen.
phox schreef:Gershwin schreef:Gershwin hoorde een nummer in een café, en kan slecht omschrijven hoe het gaat, want hij herinnert zich alleen de frase "Boogie boogie boogie boogie woogie", of iets in die geest. Niet letterlijk zo, want in dat geval geeft ons aller Google nul op het rekest. Het klonk lekker meeslepend, was volgens mij rock, en alleen de laatste 2 lettergrepen waren een halve toon hoger, de rest op gelijke hoogte. Wie het weet, mag het zeggen.
Kaiser Chiefs - Ruby
Ruby lijkt met wat fantasie wel enigszins op Boogie en wat je met die toonhoogtes zegt, komt hier wel in voor... En 't is onvervalste rock!
Gershwin schreef:phox schreef:Gershwin schreef:Gershwin hoorde een nummer in een café, en kan slecht omschrijven hoe het gaat, want hij herinnert zich alleen de frase "Boogie boogie boogie boogie woogie", of iets in die geest. Niet letterlijk zo, want in dat geval geeft ons aller Google nul op het rekest. Het klonk lekker meeslepend, was volgens mij rock, en alleen de laatste 2 lettergrepen waren een halve toon hoger, de rest op gelijke hoogte. Wie het weet, mag het zeggen.
Kaiser Chiefs - Ruby
Ruby lijkt met wat fantasie wel enigszins op Boogie en wat je met die toonhoogtes zegt, komt hier wel in voor... En 't is onvervalste rock!![]()
Ik moet de volgende keer eerst mijn nieuwe downloads maar eens luisteren voor ik zoiets vraag...
Dank je, Phox
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten