Help! Ik zoek een nummer. [Deel 1]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 mar 2007 13:49

Ja, of boogie-woogie. 8)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 07 mar 2007 16:46

You're so ****ing brilliant, man 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 mar 2007 17:24

Oh.. please stop it, darling! 8-[

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 07 mar 2007 17:45

hm . . ik heb wel een lied in mijn hoofd dat regelmatig langskomt op Arrow-jazz. Het voldoet aan de boogie-woogie herhaling. In de herhaling is er echter steeds nog een zin voor te horen.

Daarnaast is het niet echt rock&roll achtig. Eerder een R&B/soulfull nummer met een laag tempo.

Mocht dit het nummer zijn dan weet ik niet wie het is. Maar dan vindt je "heaven" van Marc de Clive Lowe wel mooi (zit tussen m'n youtube fav's)

groet, Scape

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 07 mar 2007 17:57

Heerlijk relaxte muziek (fijne clip ook overigens), hoewel het idd totaal niet in de buurt komt van wat ik zoek :) (ook niet qua sound)

Goodbye.

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 07 mar 2007 20:03

Gershwin schreef:Gershwin hoorde een nummer in een café, en kan slecht omschrijven hoe het gaat, want hij herinnert zich alleen de frase "Boogie boogie boogie boogie woogie", of iets in die geest. Niet letterlijk zo, want in dat geval geeft ons aller Google nul op het rekest. Het klonk lekker meeslepend, was volgens mij rock, en alleen de laatste 2 lettergrepen waren een halve toon hoger, de rest op gelijke hoogte. Wie het weet, mag het zeggen.

Kaiser Chiefs - Ruby

Ruby lijkt met wat fantasie wel enigszins op Boogie en wat je met die toonhoogtes zegt, komt hier wel in voor... En 't is onvervalste rock!
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 07 mar 2007 21:41

Ik zoek bladmuziek van het gospelnummer:

Light of the world (here I am to worship)

Kan iemand mij hieraan helpen?!
Time flies when you have none!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 08 mar 2007 08:54

Hij staat ook in Opwekking. Licht van de Wereld :wink:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 08 mar 2007 18:23

phox schreef:
Gershwin schreef:Gershwin hoorde een nummer in een café, en kan slecht omschrijven hoe het gaat, want hij herinnert zich alleen de frase "Boogie boogie boogie boogie woogie", of iets in die geest. Niet letterlijk zo, want in dat geval geeft ons aller Google nul op het rekest. Het klonk lekker meeslepend, was volgens mij rock, en alleen de laatste 2 lettergrepen waren een halve toon hoger, de rest op gelijke hoogte. Wie het weet, mag het zeggen.

Kaiser Chiefs - Ruby

Ruby lijkt met wat fantasie wel enigszins op Boogie en wat je met die toonhoogtes zegt, komt hier wel in voor... En 't is onvervalste rock!
#-o
Ik moet de volgende keer eerst mijn nieuwe downloads maar eens luisteren voor ik zoiets vraag...

Dank je, Phox :)

Goodbye.

Pylk
Verkenner
Verkenner

lied

Berichtdoor Pylk » 20 mar 2007 00:45

Ik ben op zoek naar het lied dat begint met de zin:
"Oh, Lord, at the end of the evening"
Het zou iets van Niel Young of the Eagles kunnen zijn, helaas ik kan het niet vinden.
Wie heeft een suggestie?
Een boog moet buigen om kracht te winnen.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 20 mar 2007 15:17

Gershwin schreef:
phox schreef:

Kaiser Chiefs - Ruby

#-o
Ik moet de volgende keer eerst mijn nieuwe downloads maar eens luisteren voor ik zoiets vraag...

Dank je, Phox :)

Ghehe, daar zat ik ook aan te denken. Alleen was ik in de veronderstelling dat ie van de Red Hot Chilli Peppers was.
What a wonderfull girl!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mar 2007 15:19

Ik heb de rest van Yours Truly, Angry Mob nog niet geluisterd, maar ik had niet verwacht dat ze zo sterk terug zouden komen met dit nummer. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 mar 2007 17:08

hm, ik hoorde vanmorgen bij de super de Boer in de winkel zo'n sentimenteel maar toch wel lekker (en volgens mij ook vrij bekend) nummer. Hij begint met ''I promise myseeelf'' , de volgende zin ''I promise to wait for you''.

Iemand al enig idee? 8)

En zo ja, gaarne binnen 2 werkdagen afleveren :P

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 20 mar 2007 17:48

Ja die is van Abba danwel van de Abba Teens.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 mar 2007 17:58

Sure? Jeugdsentiment namelijk :P

Bedankt! :)

Terug naar “Archief”