Daphne schreef:Ik denk dat een eindredacteur meer iemand is, die de spelling controleert en kijkt of alles netjes geplaatst is en dergelijke.
ja dat sowieso, maar tevens ook eindverantwoordelijke voor heel het project, zou dat logisch zijn?
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:sela schreef:en tgt erg gemotiveerd is tov het project. er helemaal in geloofd. in de noodzaak ervan.
INderdaad, ik zou bv niet geschikt zijn, ik ben iemand die herinnert moet worden aan deadlines en afspraken.
(ik geloof dat ik mijn eigen opgestarte topic aan het verofftopicen ben)
meschianza schreef:Daphne schreef:Ik denk dat een eindredacteur meer iemand is, die de spelling controleert en kijkt of alles netjes geplaatst is en dergelijke.
ja dat sowieso, maar tevens ook eindverantwoordelijke voor heel het project, zou dat logisch zijn?
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Wat hebben jullie nog nodig? Ik kan niet zo snel iets verzinnen, maar maak maar eens een lijstje. Misschien kan ik dan ook wel wat betekenen.
Smurffie schreef:Ha wat grappig, mooie ideeën weer![]()
Het vergt wel enorm veel (vrije) tijd..maar wellicht is dat het waard![]()
Als er iets is wat ik kan doen, ge zegt het maar. Overigens; Een brainstormsessie..goed excuus voor een gezellige meetingAl ben ik dan niet goed in één van de door Meschianza genoemde 'vacatures', een rondje geven kan altijd
meschianza schreef:Smurffie schreef:Ha wat grappig, mooie ideeën weer![]()
Het vergt wel enorm veel (vrije) tijd..maar wellicht is dat het waard![]()
Als er iets is wat ik kan doen, ge zegt het maar. Overigens; Een brainstormsessie..goed excuus voor een gezellige meetingAl ben ik dan niet goed in één van de door Meschianza genoemde 'vacatures', een rondje geven kan altijd
Gaan we eerst stevig drinken, daar schijnen de beste ideeen van te komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten