Wat zijn jouw favoriete tijdschriften?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 28 nov 2006 17:33

Daphne schreef:Ik denk dat een eindredacteur meer iemand is, die de spelling controleert en kijkt of alles netjes geplaatst is en dergelijke.

ja dat sowieso, maar tevens ook eindverantwoordelijke voor heel het project, zou dat logisch zijn?

sela

Berichtdoor sela » 28 nov 2006 17:42

en tgt erg gemotiveerd is tov het project. er helemaal in geloofd. in de noodzaak ervan.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 28 nov 2006 17:44

sela schreef:en tgt erg gemotiveerd is tov het project. er helemaal in geloofd. in de noodzaak ervan.

INderdaad, ik zou bv niet geschikt zijn, ik ben iemand die herinnert moet worden aan deadlines en afspraken. :mrgreen:
(ik geloof dat ik mijn eigen opgestarte topic aan het verofftopicen ben)

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 28 nov 2006 18:41

Wat hebben jullie nog nodig? Ik kan niet zo snel iets verzinnen, maar maak maar eens een lijstje. Misschien kan ik dan ook wel wat betekenen.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

sela

Berichtdoor sela » 28 nov 2006 18:52

meschianza schreef:
sela schreef:en tgt erg gemotiveerd is tov het project. er helemaal in geloofd. in de noodzaak ervan.

INderdaad, ik zou bv niet geschikt zijn, ik ben iemand die herinnert moet worden aan deadlines en afspraken. :mrgreen:
(ik geloof dat ik mijn eigen opgestarte topic aan het verofftopicen ben)

misschien kunnen we een officiele advertentie voor de vacature bij elkaar posten?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 28 nov 2006 19:26

ik wil best af en toe een fotootje schieten, o.i.d. collumns schrijven ligt me dan weer wat minder :)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 28 nov 2006 19:49

*meld zich als scribent*

het probleem bij garfunkel is dat de mensen daar allemaal een andere baan hebben of studie. een vriend van mij schrijft ook voor garfunkel, maar sinds kort voor 8weekly

daar miste je iemand die echt de kar trekt. dus dat lijkt mij evident.
zelf wil ik wel boeken recenseren en wel maatschappij-kritische dingen schrijven :wink:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 29 nov 2006 09:44

meschianza schreef:
Daphne schreef:Ik denk dat een eindredacteur meer iemand is, die de spelling controleert en kijkt of alles netjes geplaatst is en dergelijke.

ja dat sowieso, maar tevens ook eindverantwoordelijke voor heel het project, zou dat logisch zijn?

Dat kan. Iemand die jan-en-alleman achter de broek aan zit, om er voor te zorgen dat artikelen op tijd geplaatst kunnen worden. Maar ook iemand die het totaalplaatje bewaakt. Een soort projectleider-achtig iemand dus. Dat valt, zeker in het begin, wel te combineren met eindredactie. Punt is alleen dat je dan iemand nodig hebt die een of twee dagen in de week hieraan kan besteden...

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 29 nov 2006 14:52

Ik vond een nieuwe site die eigenlijk perfect weergeeft wat ik inmiddels in m'n hoofd had. Zo zou het kunnen worden, maar dan voor christenjongeren...

http://www.verspers.nl/

rafaell

Berichtdoor rafaell » 29 nov 2006 14:59

Ik ben lid geworden van CV Koers (krijg je een liedboek voor de kerken met NBV en psalmen in oude en nieuwe berijming in leer, die is meer waard dan een jaar lidmaatschap voor studenten kost. Verder heb je natuurlijk ook gewoon een mooi opinieblad om te lezen :) ) Elsevier, HP de Tijd en Voetbal International mag ik ook graag lezen.

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 29 nov 2006 15:28

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Wat hebben jullie nog nodig? Ik kan niet zo snel iets verzinnen, maar maak maar eens een lijstje. Misschien kan ik dan ook wel wat betekenen.

Ze zoeken nog een bezorger Abdij!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 nov 2006 17:01

Ha wat grappig, mooie ideeën weer :)

Het vergt wel enorm veel (vrije) tijd..maar wellicht is dat het waard :wink:

Als er iets is wat ik kan doen, ge zegt het maar. Overigens; Een brainstormsessie..goed excuus voor een gezellige meeting 8) Al ben ik dan niet goed in één van de door Meschianza genoemde 'vacatures', een rondje geven kan altijd :mrgreen:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 29 nov 2006 17:32

Smurffie schreef:Ha wat grappig, mooie ideeën weer :)

Als er iets is wat ik kan doen, ge zegt het maar. Overigens; Een brainstormsessie..goed excuus voor een gezellige meeting 8) Al ben ik dan niet goed in één van de door Meschianza genoemde 'vacatures', een rondje geven kan altijd :mrgreen:

Gaan we eerst stevig drinken, daar schijnen de beste ideeen van te komen :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 nov 2006 17:35

meschianza schreef:
Smurffie schreef:Ha wat grappig, mooie ideeën weer :)

Gaan we eerst stevig drinken, daar schijnen de beste ideeen van te komen :mrgreen:

Misschien moeten we al blowend Fear and Laothing in Las Vegas kijken en dán (voor zover nog mogelijk) brainstormen..dan krijg je best een exclusief tijdschrift denk ik 8)

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 nov 2006 18:35

TheShadow schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Wat hebben jullie nog nodig? Ik kan niet zo snel iets verzinnen, maar maak maar eens een lijstje. Misschien kan ik dan ook wel wat betekenen.

Ze zoeken nog een bezorger Abdij!

Als het maar schuift :mrgreen:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Terug naar “Archief”