Seksuele afwijkingen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 11 sep 2006 15:50

Nog even een paar verhelderende vragen: wordt de bewuste man alléén bevredigd door voeten-seks, en niet door meer reguliere vormen van seks? Heb je enig idee waar de obsessie voor voeten vandaan komt?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 11 sep 2006 15:57

Cisca schreef:
marma schreef:Wat een rotopmerking. Kun je niet over oordelen als je zelf niet weet wat het is.

Ach 'k heb genoeg in m'n leven meegemaakt, om dit niet als een echt probleem te zien.

Dat jij het niet als probleem ziet wil niet zeggen dat een ander dat niet kan.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 15:58

Klopt, dat zeg ik dan ook niet :)

Ik vind het te belachelijk voor woorden, laat staan voor een probleem, uiteraard is dat mijn mening, 'k ga hier niet de mening van iemand anders neerzetten, dat lijkt me logisch.

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 16:06

[quote="Wullimpie"][quote="Cisca"][quote="marma"]Wat een rotopmerking. Kun je niet over oordelen als je zelf niet weet wat het is.[/quote]

Ach 'k heb genoeg in m'n leven meegemaakt, om dit niet als een echt probleem te zien.[/quote]

Dat jij het niet als probleem ziet wil niet zeggen dat een ander dat niet kan.[/quote]

Al heb je nog zoveel meegemaakt; als je dit probleem niet kent, kun je er niks van zeggen. En als zou je het wel kennen: ieder beleeft het toch weer anders.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 16:10

marma schreef:Al heb je nog zoveel meegemaakt; als je dit probleem niet kent, kun je er niks van zeggen. En als zou je het wel kennen: ieder beleeft het toch weer anders.

De meesten die in dit topic reageren hebben dat niet meegemaakt denk ik, in feite is er dan geen reactie mogelijk, dan kan dit topic wel op slot!

ps leer een goed quoten :wink:

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 16:11

Ja, leer me dat eens effe, krijg het niet goed voor elkaar ( ben nieuw...)

Tuurlijk kun je gewoon meediscuseren maar niet oordelen.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 11 sep 2006 16:12

Ja maar lieve Cis, een reactie als 'volslagen belachelijk' voegt denk ik weinig toe aan de inhoudelijke kant van het verhaal ;)

Ik herhaal:

Nog even een paar verhelderende vragen: wordt de bewuste man alléén bevredigd door voeten-seks, en niet door meer reguliere vormen van seks? Heb je enig idee waar de obsessie voor voeten vandaan komt?

Goodbye.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 11 sep 2006 16:13

Vaak heb je toch een oordeel, anders kun je de discussie niet aangaan.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 16:14

Rechts boven in de postings zie je de knop waar quote op staat, als je die aanklikt in de posting waar je op wilt reageren, krijg je een gewone quote :wink:

'k gaf "mijn" mening, dat is wat anders dan oordelen :)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 16:28

Gershwin schreef:Ja maar lieve Cis, een reactie als 'volslagen belachelijk' voegt denk ik weinig toe aan de inhoudelijke kant van het verhaal ;)

Schat, het woord volslagen heb ik niet gebruikt :wink:

Ben jij wel eens werkelijk met de dood bedreigd?
Ben jij geestelijk mishandeld?
Heb jij kanker, waarvan je weet dat het niet te genezen is?

Dat is zo maar een greep uit m'n leven, dan kijk je wel anders de wereld in.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 11 sep 2006 16:31

Ik weet dat wel (van jou), maar dat wil nog niet zeggen dat het in de ogen van degene die ermee te maken heeft geen echt probleem is, toch? Hoewel ik me ook moeilijk in kan denken dat iemand... (etc.) :)

Goodbye.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 16:32

Oké, laat maar 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 11 sep 2006 16:53

Tsja, fetishisme is apart. Voetenseks hoort daar ook bij, maar is wel één van de minst 'schuldige' vormen. Eigenlijk is het helemaal niet zo apart dat een man (OF VROUW) opgewonden raakt van de voeten van de ander. Ik begrijp het probleem niet helemaal. Een relatie - dus ook de seksuele kant daarvan - bestaat uit geven en nemen. En w.b.t. dit specifieke punt vind ik het bijzonder vermakelijk maar niet bepaald vruchtbaar om er over te discussiëren: het is klein, bijna minimaal, what's the problem?

marma
Mineur
Mineur

Berichtdoor marma » 11 sep 2006 17:32

Ok, dat het maar iets kleins is in de ogen van de meeste mensen, daar zijn we het wel over uit. Ben ik het helemaal mee eens.
Waar het mij meer om ging: ik hoorde het verhaal van iemand die fetisjist is en daarin zijn ei niet kwijt kan. Daar werd hij zo gefrustreerd van dat dat er daardoor veel ruzie in hun relatie was: zijn frustraties werden afgereageerd op zijn vrouw.
Toen ik dat verhaal hoorde, dacht ik echt: nah, waar gaat dit over, waarom doe je je man dat aan? Als je zelf die gevoelens/verlangens niet heb, kun je er moeilijk in komen hoe het voelt denk ik. Maar als iemand nou zo in elkaar zit dat hij dat wil; what ever?
Nou vroeg ik me dus af dat óf ik wel erg makkelijk was, óf die vrouw erg bekrompen was. Vandaar dit forum.
'k Zal bekennen: 'k heb één keer m'n voetjes geboden en 't was SUPER! Relaxed, ontspannen, helemaal toppie!

Wie verteld me even hoe ik goed kan Quoten?! :oops:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 sep 2006 17:43

marma schreef:Wie verteld me even hoe ik goed kan Quoten?! :oops:

Scrol even naar boven, daar heb ik het beschreven :wink:

Terug naar “Archief”