Raido schreef:We gaan in processie om de Arena lopen en hopen dat de muren instorten?
Die suggestie is al eens eerder genoemd hier..
Maar nee, ik denk niet dat dat het doel moet zijn..
Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Afgezien van het feit dat atheisten eigenlijk niet bestaan
zou ik er met een boog omheen lopen en voor ze bidden dat ze toch gaan geloven dat er een God is. Wat moet je anders? Even met alle kerkgangers er op in hakken? Dat lijkt me niet echt gristelijk..
MrSokkie schreef:Corine schreef:Afgezien van het feit dat atheisten eigenlijk niet bestaan
Wauw, ik besta niet.zou ik er met een boog omheen lopen en voor ze bidden dat ze toch gaan geloven dat er een God is. Wat moet je anders? Even met alle kerkgangers er op in hakken? Dat lijkt me niet echt gristelijk..
Nou, Madonna-fans denken waarschijnlijk precies hetzelfde. Er met een boog omheen lopen en of uitlachen of hopen dat ze dat malle geloof nog een keer opgeven.
henkie schreef:Protest aantekenen is toch wel iets anders dan protesteren in de zin waar het in dit topic over gaat. Protest aantekenen geeft in dit geval aan dat en waarom je het er niet mee eens bent. Dat is een vorm van evangeliseren. Hoe moeten mensen anders weten wat er mis mee is? Met zwijgen doe je daar niets aan. Verder gaat het over bidden en vasten.
Overigens is er een wetsartikel die dit soort zaken verbiedt. We staan dus gewoon in ons recht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten