Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 26 aug 2006 19:19

ik zit nu op -4.9
school gaat weer beginnen dus is weer een voordeel met ut lijnen..
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 26 aug 2006 20:28

Johanne schreef:Zit nu op de - 32 en eh.. er moet gestaagjes nog veel meer af.. dus ja t gaat wel weer redelijk hierr.. :)

Wow, Goed bezig joh.

Als je dr ff over gaat nadenken is 32 kilo echt super veel. Knap hoor!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 27 aug 2006 20:52

Funlover schreef:
Johanne schreef:Zit nu op de - 32 en eh.. er moet gestaagjes nog veel meer af.. dus ja t gaat wel weer redelijk hierr.. :)

Toppie!! Kan je het nog beetje volhouden enzo? En tot hoever ga je?

En - 33 ondertussen :D

De ene keer lukt t volhouden goed, de andere keer eet ik ineens een paar dagen allemaal koekjes en weet ik veel.. Maar tot nu toe compenseert alles elkaar nog goed en ik val nog af.. wel een stuk langzamer, er gaan weken voorbij dat er niks afgaat en dan ineens 2 kg in een week ofzo...

Mn doel was iig 40 kg eraf.. dan zit ik op een goed gezond gewicht (nog iets aan de hoge kant, máar gezond :) ) Ik wil wel proberen om er daarna nog een aantal kg af te krijgen (met een maximum van 10, anders zou ik weer te licht worden voor mn bouw enzo)..

Dus we zien wel waar t eindigt.. :)

Hoe gaat t met de rest..?
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 aug 2006 01:11

Hm, ik heb onlangs geconstateerd dat m'n buik tegenwoordig toch minder strak is dan ongeveer een jaar geleden, dus ik ga denk ik maar eens kickboksen. :)

André

Berichtdoor André » 28 aug 2006 01:18

Aragorn schreef:Hm, ik heb onlangs geconstateerd dat m'n buik tegenwoordig toch minder strak is dan ongeveer een jaar geleden, dus ik ga denk ik maar eens kickboksen. :)
Kickboksen kost geld, minder bier drinken levert geld op. :mrgreen: ;/

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 aug 2006 01:21

Eh.. er zíjn grenzen aan wat een man doet voor z'n uiterlijk. 8)

André

Berichtdoor André » 28 aug 2006 01:29

Aragorn schreef:Eh.. er zíjn grenzen aan wat een man doet voor z'n uiterlijk. 8)
Idd, om nu direct primaire vitaminen enzo overboord te gooien is ook wel wat teveel gevraagd. 8)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 28 aug 2006 05:15

Zaterdag voor het eerst in wéken weer eens een les spinning gedaan, gevolgs door een les bodypump (ook een groepsles van een uur). En nu heb ik dus spierpijn. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, want ik zat alweer een paar weekjes stil, en begon ook weer slechter te eten. Maar ik begin vandaag met mijn nieuwe baan, dus dat betekent waarschijnlijk weer meer regelmaat, dus moet dat sporten ook makkelijker worden.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 28 aug 2006 09:32

Super tof MrSokkie!!!

gefeliciteerd en veel succes!

Ik val op moment ook af. Op moment loopt alles net even anders en ik heb totaal geen ritme doordat ik vakantie heb. Mijn lichaam is daar niet zo heel blij mee en voelt ook niet altijd even goed aan daar door.
Ben vandaag weer met volle moed begonnen om het allemaal weer op orde te krijgen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 aug 2006 09:47

Ik val ook af, door spanning. Ik eet veel minder dan normaal, en de spanning vreet ook energie. Jammer dat de weddenschap met Tactix nog niet begonnen is, die had ik al 10 x gewonnen denk ik.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 28 aug 2006 09:55

Acire schreef:Ik val ook af, door spanning. Ik eet veel minder dan normaal, en de spanning vreet ook energie. Jammer dat de weddenschap met Tactix nog niet begonnen is, die had ik al 10 x gewonnen denk ik.

Hmm dit herken ik!

@Johanne...! Als het er idd maar af gaat. Maar ik weet nog uit ervaring als het even stil ligt, werkt dat niet stimulerend....!
Soms zijn koekjes ook erg verleidelijk enzo...Tis wel eens oneerlijk dat er zoveel lekkere dingen zijn inde wereld.

Maar goed. Ik heb niets meer te klagen. Ik ben eerder te licht!

Enne...succes mensies!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 aug 2006 14:15

Johanne!!! =D>

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 28 aug 2006 15:37

Acire schreef:Ik val ook af, door spanning. Ik eet veel minder dan normaal, en de spanning vreet ook energie. Jammer dat de weddenschap met Tactix nog niet begonnen is, die had ik al 10 x gewonnen denk ik.

vreselijk slopend is het he...
Ik zag dat je ook nog ziek bent. Sterkte! *hug*

@Johanne... je bent goed bezig!!!

voor vandaag heb ik het al weer laten varen. Er loopt teveel niet zoals ik het wil. 'k Heb het alweer helemaal gehad voor vandaag en morgen zien we wel weer verder.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 28 aug 2006 15:46

@ Essieee, hoe gaat t bij jou..?
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 28 aug 2006 17:57

Acire schreef:Ik val ook af, door spanning. Ik eet veel minder dan normaal, en de spanning vreet ook energie.

Ja, bij spanning stop ik ook altijd met eten. Is altijd een goed herkenningspunt om eens goed naar de situatie te kijken, want echt goed is dat niet voor je.

Terug naar “Archief”