Daarom neemt Israel dit oa. ook zo hoog op dat een ander souverein land hen aanvalt, ze houden immers Libanon verantwoordelijk. Israel is niet begonnen.
Haifa is nu ook geraakt door katjoesjas.
bah wat een toestand.

Moderator: Moderafo's
Ook de inwoners van het iets noordelijker gelegen Acre moeten zichzelf in veiligheid brengen. In verscheidene plaatsen in Noord-Israël geldt al sinds woensdag het dwingende advies in schuilkelders te blijven, zoals in Nahariya en Safed. Bron: nu.nl
Dreamster schreef:Ik vind het maar engMn vriendin gaat over 2 weken er waarschijnlijk heen
Yael schreef:Dreamster schreef:Ik vind het maar engMn vriendin gaat over 2 weken er waarschijnlijk heen
Gaat die reis wel door? Of gaan ze dan niet naar het Noorden toe.
Is ook wel een goede site:
http://www.ynetnews.com/home/0,7340,L-3083,00.html
Ze zitten in hun land, dat is wat anders dan onderdak geven dat is 'ach kom maar lief klein Hezbollaatje', ik vind dat hetzelfde als dat wanneer wij Spanje en Ierland zouden aanvallen wat ze geven de Eta (wijlen) en de Ira onderdak (ook deels-wijlen).Yael schreef:Dat VN Lidmaat geeft wel onderdak aan de Hizbollah.
Dat klopt, en dat is ontstaan door de 'junta' van dat fijne Syrische leger wat daar Hezbollah de handen boven het hoofd hield. Libanon kan nou eenmaal weinig doen, het is klein, slapjes en heeft geen slagkracht.Het is vervelend voor ze, maar ze ervaren nu de consequentie van niet aanpakken van zo'n terroristische organisatie. Die zgn. baardmensen hebben anders wel (zuid) Libanon in d'r greep.
En dat klopt dus niet, Libanon heeft Israel in dit 'conflict' nog niets gedaan of misdaan. Het is Hezbollah en ja die zitten in Israel. Net als 'de Joden' Christus niet vermoorden, is het ook niet zo dat Libanon dit deed.Daarom neemt Israel dit oa. ook zo hoog op dat een ander souverein land hen aanvalt, ze houden immers Libanon verantwoordelijk. Israel is niet begonnen.
Klopt, net als op zoveel plaatsen op de aarde. We hoeven geen Joden dood te knuffelen, ze hebben hun sores het is erg vervelend en naar. Het is een langlopend conflict. Maar ik kan mij even meer ergeren aan het gedrag van Rusland jegens Tsjetsjenië en van China jegens het gannexeerde Tibet.bah wat een toestand.
Raido schreef:Ze zitten in hun land, dat is wat anders dan onderdak geven dat is 'ach kom maar lief klein Hezbollaatje', ik vind dat hetzelfde als dat wanneer wij Spanje en Ierland zouden aanvallen wat ze geven de Eta (wijlen) en de Ira onderdak (ook deels-wijlen).Yael schreef:Dat VN Lidmaat geeft wel onderdak aan de Hizbollah.
Dat klopt, en dat is ontstaan door de 'junta' van dat fijne Syrische leger wat daar Hezbollah de handen boven het hoofd hield. Libanon kan nou eenmaal weinig doen, het is klein, slapjes en heeft geen slagkracht.Het is vervelend voor ze, maar ze ervaren nu de consequentie van niet aanpakken van zo'n terroristische organisatie. Die zgn. baardmensen hebben anders wel (zuid) Libanon in d'r greep.
En dat klopt dus niet, Libanon heeft Israel in dit 'conflict' nog niets gedaan of misdaan. Het is Hezbollah en ja die zitten in Israel. Net als 'de Joden' Christus niet vermoorden, is het ook niet zo dat Libanon dit deed.Daarom neemt Israel dit oa. ook zo hoog op dat een ander souverein land hen aanvalt, ze houden immers Libanon verantwoordelijk. Israel is niet begonnen.
Klopt, net als op zoveel plaatsen op de aarde. We hoeven geen Joden dood te knuffelen,bah wat een toestand.
ze hebben hun sores het is erg vervelend en naar. Het is een langlopend conflict.
Maar ik kan mij even meer ergeren aan het gedrag van Rusland jegens Tsjetsjenië en van China jegens het gannexeerde Tibet.
P.S. ik kijk altijd bij Arutz Sheva
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 383 gasten