Dromen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lina
Verkenner
Verkenner

Enge dromen

Berichtdoor Lina » 09 jan 2007 16:46

Ik droom de laatste tijd vaak, dat er mensen sterven in mijn buurt. Dat is erg vervelend. Dat wordt ik huilend wakker. En ook vaak dat ik overleden ben. En dan een soort van portaal kom waar er twee deuren zijn. Super eng. ik durf bijna niet te gaan slapen. iemand ervaring?

er zijn natuurlijk ook nachten dat ik gewoon lekker slaap en leuke dromen droom. :D
Als je spijt hebt van gisteren, bang bent voor morgen, wees dan vandaag gelukkig.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 09 jan 2007 17:02

Zulke dingen droom ik gelukkig niet. Ikzelf droom al wel een week of drie naar en slaap erg onrustig. Er gebeuren dan allerlei dingen in de dromen die helemaal niet (kunnen) gebeuren. Ik kan niet eens een voorbeeld opnoemen, want als ik wakker word ben ik het al weer vergeten. Ik denk dat het door de stress komt.
Afbeelding

Lina
Verkenner
Verkenner

dromen

Berichtdoor Lina » 09 jan 2007 17:10

das ook vervelend als je het niet meer kan vertellen, waar je over gedroomd heb.
Ik weet het meestal wel, een daardoor weet ik ook waar ik gewoon heel bang voor ben. dat merk je wel. voor de Dood!!
Als je spijt hebt van gisteren, bang bent voor morgen, wees dan vandaag gelukkig.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 09 jan 2007 19:19

Ik droomde dat ik messen ging gooien met lindsay lohan vannacht...

hmmm, hoe kom ik dáár nou bij...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 09 jan 2007 20:25

Ik heb altijd het probleem dat ik met ijskoude voeten niet kan slapen, en met sokken aan ga dromen. Ik ga trouwens ook altijd dromen als ik te diep onder het dekbed lig. Misschien is dat een idee tegen dromen?
Ik probeer alle warmtebronnen te vermijden en slaap heerlijk de nacht rond.

zussie
Mineur
Mineur

Berichtdoor zussie » 09 jan 2007 20:33

[quote="Tobbe"]Ik heb altijd het probleem dat ik met ijskoude voeten niet kan slapen, en met sokken aan ga dromen.quote]

Grappig om te lezen, ik heb dat precies hetzelfde, maar dacht altijd das onzin...
Ieder heeft recht op zijn mening. Respect is belangrijk

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 jan 2007 09:21

Dat heb ik wel eens vaker gehoord ja, dat hoe warmer je bent als je slaapt, je kunt gaan dromen en je echt niet lekker kunt gaan voelen.

Helaas droom ik ook nog naar als ik bovenop mijn dekbed lig en het ijskoud heb :(

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Enge dromen

Berichtdoor Jannoek » 10 jan 2007 13:07

Lina schreef:Ik droom de laatste tijd vaak, dat er mensen sterven in mijn buurt. Dat is erg vervelend. Dat wordt ik huilend wakker. En ook vaak dat ik overleden ben. En dan een soort van portaal kom waar er twee deuren zijn. Super eng. ik durf bijna niet te gaan slapen. iemand ervaring?

er zijn natuurlijk ook nachten dat ik gewoon lekker slaap en leuke dromen droom. :D

Vervelend!
en herkenbaar... Ik droom ook erg vaak over sterven de laatste tijd. Ook heb ik al een paar keer gedroomd dat ik heel erg ziek ben en geopereerd moest worden en dat ik dan bijna zeker wist dat ik het niet zou halen... vreselijk naar en onrustig word ik ervan.

Misschien is het een soort van verwerken of zo? De laatste tijd was bij mij iig behoorlijk heftig. Veel (betrekkelijk jonge) mensen die overleden, ik moest zelf plotseling in het ziekenhuis worden opgenomen en geopereerd. Waarschijnlijk heeft dat toch meer impact dan ik zelf dacht... Normaal gesproken droom ik namelijk nooit naar, dus vermoed dat er wel een relatie is tussen droom - gebeurtenissen... :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 jan 2007 17:46

Ja, natuurlijk is die relatie er. :) Dromen worden gecreëerd door je eigen geest en wat er niet in zit kan er ook niet uitkomen.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 jan 2007 18:26

maar die relatie merk ik zelf niet tussen leuke gebeurtenissen - dromen.

Of, iig, dan herinner ik ze niet :D

Terug naar “Archief”