Engelse test (al genoemd):
Your Type is
INTP
Introverted Intuitive Thinking Perceiving
Strength of the preferences %
44 38 12 22
Nederlandse:
IN(T/F)P
Introverted Intuitive Thinking/Feeling Perceiving
Percentages:
90 70 50 65
De manier van percentages toekennen werkt bij beide tests anders, maar relatief gezien komen de Engelse en de Nederlandse uitslagen bij mij aardig overeen - de volgorde van de grootte van de percentages is i.i.g. precies hetzelfde.

De engelse vragen vind ik wel duidelijker.
Nederlandse beschrijvingen:
# INTP De Denker
Logisch, origineel, creatieve denkers. Kunnen erg enthousiast raken over theorieën en ideeën. Uitzonderlijk bedreven en gedreven om theorieën om te zetten in duidelijk begrijpelijke taal. Waarderen kennis, kunde en logica in hoge mate. Rustig en gereserveerd, moeilijk om goed te leren kennen. Individualistisch, hebben geen interesse in het leiden of volgen van anderen. Als levenspartners passen zij goed bij type ENTJ of ESTJ.
# INFP De Idealist
Rustig, reflectief en idealistisch. Geïnteresseerd in het dienen van de mensheid. Zij streven ernaar om hun leven te leiden in overeenstemming met goed ontwikkelde normen en waarden. Uitzonderlijk loyaal. Zich snel aanpassend en 'relaxed' totdat een gekoesterde waarde wordt bedreigd. Gewoonlijk getalenteerde schrijvers. Geestelijk snel en zien vaak mogelijkheden. Geïnteresseerd in het begrijpen en helpen van mensen. Als levenspartners passen zij goed bij type
ENFJ of ESFJ.
Wel grappig, volgens mij zit ik inderdaad wel ergens tussen beide beschrijvingen in.