persoonlijkheidstest

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 apr 2006 18:01

I = 60%
S = 85%
F= 65%
J= 75%

ISFJ De Dienaar Rustig, aardig en gewetensvol. Er kan op hen vertrouwd worden om dingen te vervolmaken. Gewoonlijk maken zij hun behoeftes ondergeschikt aan die van anderen. Stabiel en praktisch, zij hechten waarde aan veiligheid en tradities. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie. Rijke innerlijke wereld bij het observeren van mensen. Uitzonderlijk opmerkzaam voor andermans gevoelens. Geïnteresseerd in het dienen van anderen.

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 07 apr 2006 18:27

E=10% en I=90%
S=55% en N=45%
T=35% en F=65%
J=65% en P=35%

ISFJ De Dienaar Rustig, aardig en gewetensvol. Er kan op hen vertrouwd worden om dingen te vervolmaken. Gewoonlijk maken zij hun behoeftes ondergeschikt aan die van anderen. Stabiel en praktisch, zij hechten waarde aan veiligheid en tradities. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie. Rijke innerlijke wereld bij het observeren van mensen. Uitzonderlijk opmerkzaam voor andermans gevoelens. Geïnteresseerd in het dienen van anderen.

Ik vraag me dan weer af in hoeverre dit klopt heheh...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 07 apr 2006 20:04

Jouw type is: I(S of N)TJ

in meer detail:
E= 0% en I= 100%
S= 50% en N= 50%
T= 80% en F= 20%
J= 80% en P= 20%

ISTJ De Plichtsgetrouwe Serieus en rustig, geïnteresseerd in veiligheid en een vredig bestaan. Uiterst grondig, verantwoordelijk en betrouwbaar. Goed ontwikkelde concentratie. Gewoonlijk geïnteresseerd in de ondersteuning en het uitdragen van tradities en de gevestigde orde. Goed georganiseerd en een harde werker. Zij werken standvastig richting vastgestelde doelen. Ze kunnen gewoonlijk alles bereiken wat zij zich als doel hebben gesteld

INTJ De Wetenschapper Onafhankelijk, origineel, analytisch en vastbesloten. Zij hebben een uitzonderlijk vermogen om theorieën te vertalen in solide actieplannen. Waarderen kennis, kunde en structuur in hoge mate. Gedreven om betekenis te geven aan hun visies. Lange-termijn denkers. Hebben de lat hoog liggen wat betreft hun prestaties en die van anderen. Natuurlijke leiders maar volgen als zij vertrouwen hebben in al aanwezige leiders.

Tja...alles bereiken wat ik me als doel stel gebeurt al zelden haha, maar ik werk wel hard als ik écht iets wil.
Verder klopt wel dat ik de lat altijd erg hoog leg, ik verwacht ook altijd van anderen dat ze net zo hard hun best doen als ikzelf doe.
In grote lijnen klopt t wel geloof ik.
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 07 apr 2006 23:20

nou zeg, op de NL test, is het opeens ISFP ipv INTP

E=20 I=80
S=80 N=20
T=40 F=60
J=20 P=80

ik begrijp er iig uit, dat mijn persoonlijkheid hoogstwaarschijnlijk I..P is :mrgreen:

Bij dit soort testen vind ik het irritante dat er diverse vragen zijn waarbij er niet zomaar een keus voor een bepaald antwoord gemaakt kan worden, soms kun je je juist in beide antwoorden vinden (afhankelijk van situaties) soms ook weer geen van beide...
Maar ja daarvoor is het natuurlijk een simpel iets dat ook weer weinig rekening houd, met het gewicht dat je aan een bepaalde vraag toekent, ik denk dat dat zelf de scores van deze simpeler tests met minder vragen, toch betrouwbaarder zou maken.
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Collateral

Berichtdoor Collateral » 08 apr 2006 00:34

Engelse test (al genoemd):

Your Type is
INTP
Introverted Intuitive Thinking Perceiving
Strength of the preferences %
44 38 12 22

Nederlandse:

IN(T/F)P
Introverted Intuitive Thinking/Feeling Perceiving
Percentages:
90 70 50 65

De manier van percentages toekennen werkt bij beide tests anders, maar relatief gezien komen de Engelse en de Nederlandse uitslagen bij mij aardig overeen - de volgorde van de grootte van de percentages is i.i.g. precies hetzelfde. :) De engelse vragen vind ik wel duidelijker.

Nederlandse beschrijvingen:

# INTP De Denker
Logisch, origineel, creatieve denkers. Kunnen erg enthousiast raken over theorieën en ideeën. Uitzonderlijk bedreven en gedreven om theorieën om te zetten in duidelijk begrijpelijke taal. Waarderen kennis, kunde en logica in hoge mate. Rustig en gereserveerd, moeilijk om goed te leren kennen. Individualistisch, hebben geen interesse in het leiden of volgen van anderen. Als levenspartners passen zij goed bij type ENTJ of ESTJ.

# INFP De Idealist
Rustig, reflectief en idealistisch. Geïnteresseerd in het dienen van de mensheid. Zij streven ernaar om hun leven te leiden in overeenstemming met goed ontwikkelde normen en waarden. Uitzonderlijk loyaal. Zich snel aanpassend en 'relaxed' totdat een gekoesterde waarde wordt bedreigd. Gewoonlijk getalenteerde schrijvers. Geestelijk snel en zien vaak mogelijkheden. Geïnteresseerd in het begrijpen en helpen van mensen. Als levenspartners passen zij goed bij type
ENFJ of ESFJ.

Wel grappig, volgens mij zit ik inderdaad wel ergens tussen beide beschrijvingen in.

André

Berichtdoor André » 08 apr 2006 01:03

Wsl te maken met mijn ietwat beperkte kennis der engelse taal, een andere uitslag :P

Your Type is
INFP
Introverted Intuitive Feeling Perceiving
67 12 25 11

You are:
distinctively expressed introvert
slightly expressed intuitive personality
moderately expressed feeling personality
slightly expressed perceiving personality

LOL, m'n NL en UK varianten passen uitstekend bij elkaar. 8)

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 08 apr 2006 14:16

Your Type is
ISFJ
Introverted Sensing Feeling Judging
44 38 88 1

You are:
moderately expressed introvert
moderately expressed sensing personality
very expressed feeling personality
slightly expressed judging personality

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 08 apr 2006 14:21

JialiKelly schreef:Your Type is
ISFJ
56 38 38 1

Haha Joos, wij lijken wel wat op elkaar!
Ook nog bij twee dingen dezelfde percentages :)

De nederlandse omschrijving voor mij was :

De Dienaar:
Rustig, aardig en gewetensvol. Er kan op hen vertrouwd worden om dingen te vervolmaken. Gewoonlijk maken zij hun behoeftes ondergeschikt aan die van anderen. Stabiel en praktisch, zij hechten waarde aan veiligheid en tradities. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie. Rijke innerlijke wereld bij het observeren van mensen. Uitzonderlijk opmerkzaam voor andermans gevoelens. Geïnteresseerd in het dienen van anderen.

Ik herken mezelf er wel in. Niet op álle punten, maar wel op de meeste.
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 08 apr 2006 14:27

JialiKelly schreef:
JialiKelly schreef:Your Type is
ISFJ
56 38 38 1

Haha Joos, wij lijken wel wat op elkaar!
Ook nog bij twee dingen dezelfde percentages :)

De nederlandse omschrijving voor mij was :

De Dienaar:
Rustig, aardig en gewetensvol. Er kan op hen vertrouwd worden om dingen te vervolmaken. Gewoonlijk maken zij hun behoeftes ondergeschikt aan die van anderen. Stabiel en praktisch, zij hechten waarde aan veiligheid en tradities. Goed ontwikkeld gevoel voor ruimte en functie. Rijke innerlijke wereld bij het observeren van mensen. Uitzonderlijk opmerkzaam voor andermans gevoelens. Geïnteresseerd in het dienen van anderen.

Ik herken mezelf er wel in. Niet op álle punten, maar wel op de meeste.

Haha, ik zag het ook :D Alleen heb ik nog niemand gezien met zo'n extreem hoog percentage voor Feeling! :oops: (nu snap ik alles :wink: )
Herken mezelf ook wel in het meeste. Alleen vraag ik me af of ik werkelijk zo nederig ben :oops: en stabiel al helemaal niet.. :shock:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 08 apr 2006 15:01

ESTJ De Bewaker Praktisch, traditioneel en georganiseerd. Vaak atletisch aangelegd. Niet geïnteresseerd in theorieën of abstractie tenzij ze er het praktische nut van inzien. Hebben een duidelijke visie over hoe dingen zouden moeten zijn. Loyaal en harde werkers. Hebben het graag voor het zeggen. Uitzonderlijk capabel in het organiseren en runnen van activiteiten. 'Goede burgers' die veiligheid en een vredig bestaan waarderen.

Ow,....ben ik dit???

Technico

Berichtdoor Technico » 08 apr 2006 16:25

:lol:

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 09 apr 2006 00:21

ENFP!

Met 78, 25, 50, 44.

Wellicht voorspelbaar.
Het jammere is dat je in je achterhoofd altijd een referentie-kader neemt bij het invullen van de vragen; speelt ongetwijfeld een sterke rol in de beoordeling...
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 09 apr 2006 00:27

Je moet inderdaad bij iedere vraag uitkijken dat je niet kiest voor een antwoord op basis van wie je wilt zijn maar op basis van wie je bent. :)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 09 apr 2006 00:36

Overigens zie ik dat ik mij mag verheugen in het gezelschap van Jeronimuz en Rafaell, iets om trots op te zijn 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 09 apr 2006 14:36

Er kwam INTP uit, bij zowel de Nederlandse áls de engelse test.

Percentages Engelse test:

Introverted 11%
Intuitive 75%
Thinking 38%
Perceiving 22%

You are:
slightly expressed introvert
distinctively expressed intuitive personality
moderately expressed thinking personality
slightly expressed perceiving personality

Percentages Nederlandse Test:
Introverted 70%
Intuitive 75%
Thinking 60%
Perceiving 70%

Ik bevind me ook onder goed gezelschap zoals Socrates, Descartes, Blaise Pascal, Collateral en Newton 8)

Ik denk trouwens dat de beschrijvingen wel redelijk kloppen.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Terug naar “Archief”