Moderator: Moderafo's
Pauline schreef:ik vind het heel goed dat ie een schorsing heeft aangevraagd.
Flappie schreef:ik bedoel dat het natuurlijk buitengewoon mooi zou zijn als op dit gebied geen verschil van inzicht bestond.
Zareb schreef:Pauline schreef:ik vind het heel goed dat ie een schorsing heeft aangevraagd.
Even voor de duidelijkheid. Ophoff heeft geen schorsing gevraagd! Hij heeft een verzoek tot ontheffing ingediend. En aangezien dat in het kerkrecht van het betrokken kerkgenoodschap niet mogelijk is heeft de kerkeraad hem geschorst in afwachting van een definitieve beslissing.
biamarth schreef:Ik weet haast ook wel zeker dat het niet aan de leeftijd ligt. Dit ligt aan de manier van opvoeden. Deze denkwijze heeft deze jongen van huis uit meegekregen. Hij weet gewoon niet beter.
Boekenlezer schreef:Wat zou je anders willen?
Als je als kerk op grond van de Bijbel tegen homoseksuele relaties bent, zul je niet anders kunnen. En je kunt op grond van de Bijbel moeilijk voor homoseksuele relaties zijn.
Dit besluit moet gezien worden als een bemoediging voor homofiele broeders en zusters die de weg van onthouding hebben gekozen en daartoe een zware strijd voeren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten