Smurffie schreef:essieee schreef:Als ik eerlijk ben, knap ik finaal af op mannen die make-up dragen!
Moet je er per sé voor vallen dan?
Smurf....

Daar gaat het niet om..ik vind het gewoon...terrible.....

Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Smurffie schreef:essieee schreef:Als ik eerlijk ben, knap ik finaal af op mannen die make-up dragen!
Moet je er per sé voor vallen dan?
Smurf....![]()
![]()
Daar gaat het niet om..ik vind het gewoon...terrible.....
bloob schreef:Aragorn schreef:Gewoon, jezelf verzorgen, jezelf letterlijk opmaken. Dat is mijns inziens hetzelfde als smorgens je haar kammen en mooie kleren aan doen. Ben je dan niet tevreden met hoe je haar van nature zit? Vast niet, maar dat lijkt me ook geen enkel probleem.
Of vind jij dat je ook geen oksel-, schaam- of baardhaar zou moeten scheren?
Hoe vind je deze vergelijking nou zelf? Je vergelijkt dingen die van een andere orde zijn.
Je hoort er gewoon verzorgd uit te zien. God wil dat wij ook voor ons lichaam zorgen. Dat is een stukje lichaamsverzorging en da's heel normaal.
Ik voor mij vind het echter niet nodig om er nog enige versiering aan toe te voegen. (En voor je het vraagt: idd ik draag bijna geen sierraden)
Voor mij heeft make-up geen enkele meerwaarde. Ik zie niet in op wat voor manier dat deel uit zou maken van mijn lichaamsverzorging. ik zou Ime dr hoogst ongemakkelijk onder voelen.
Aragorn schreef:Ik heb nergens de bedoeling gehad om jou persoonlijk erbij te betrekken, dus als je het wel zo opgevat hebt spijt me dat voor je. Waar het mij wel om gaat zijn de argumenten die je gebruikt, als zouden mensen die het wel gebruiken niet tevreden zijn met hun uiterlijk en hun ware aard verbergen. Dat is namelijk simpelweg niet waar en dat probeer ik een beetje duidelijk te maken.
Dat jij daar niet voor kiest vind ik heel prima, de een houdt daar meer van dan de ander, maar dat betekent niet dat mensen die het wel doen allemaal verkeerd bezig zijn.
Dreamster schreef:Trouwens, kan iemand mij vertellen hoe je goed eyeliner op kan doen, mijn ogen staan denk ik iets te bol ofzo om het mooi op te doen...of ligt dat aan mij?
LeChat schreef:Haha, waar internet al niet goed voor is![]()
Gebruiken jullie eigenlijk foundation? Ik heb 't een hele tijd gebruikt, toen ik last had van acne, in combinatie met zo'n camouflagestick. Inmiddels heb ik (gelukkig) een gavere huid en vind ik zo'n laag niet nodig en 't voelt ook niet echt prettig, vind ik... Af en toe gebruik ik nog wel m'n camouflagestick en verder altijd blusher omdat ik anders geheid (hoe schrijf je dat??) te horen krijg dat ik zo bleek zie en of ik toch niet ziek ben...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten