Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Als ik ooit ga trouwen worden Gershwin en JialiKelly getuigen. Maar dat heeft zo zo'n redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen.
Aragorn schreef:Harriette schreef:Het is altijd goed om rekening te houden met anderen, zolang je het vanuit liefde doet.
Maar dat geldt ook omgekeerd. Ik houd ook niet van bepaalde soorten muziek, en het zou mij ook pijn doen als mijn kinderen dat op hun bruiloft zouden draaien, net als dat het mij pijn zou doen als ze het nu zouden draaien, maar vanuit mijn liefde voor hen, zou ik er wel overheen kunnen kijken, voor zo'n dag. Het gaat toch om acceptatie van de ander, mét hun keuzes.
Maar zou het op zo'n dag hetzelfde voor je zijn als wanneer ze het gewoon op hun kamer of in hun eigen huis draaien of is het misschien pijnlijker om ermee geconfronteerd te worden als je op een feest bent waar je je niet thuisvoelt?.
Katlheen schreef:Je zou, als je dag verpest wordt door die-hard fundamentalistische christen familie leden, een leuk kaartje als bedankje kunnen sturen.
" Lieve familie, het doet ons deugd dat onze trouwdag voor jullie zo leuk was. Wij vonden het fijn om te zien dat jullie geheel van jullie feestje aan het genieten waren. Er werd weer heel wat bijgekletst, zagen we wel. Woorden als: heb je het al gehoord, wat een schande, wat moet de rest daar wel niet van denken; en nog wat van die achterklap termen, vlogen in het rond.
De goede sfeer zagen we ook terug in de rekening van de drankjes, volgens de uitbater van dat oh zo gezellige zaaltje, had hij nog nooit zoveel alcohol moeten schenken aan een groep van deze grootte. Tevens zijn wij verheugd dat de muziekkeuze geheel en al aansloot bij de wensen van oma en opa. Ja, dat hadden ze natuurlijk niet gedacht, dat hun kleinkind nog orgelmuziek op de bruiloft zou draaien. Het waren trouwens popsongs, maar dan vertolkt door een orgel. Volgens ons had niemand dat door, maar dat terzijde. Ook waren wij verheugd met de gelukswensen van oma en opa, dat ondanks het feit dat wij niet in hun kerkrichting trouwden, ze ons nog een gezellig hel en verdoemis toewensten als we ons niet bekeerden. Kortom lieve familie, het was een zeer geslaagde dag, een lach hier, een kwinkslag daar, een traan op zijn tijd. Wij zijn blij dat JULLIE je hebben vermaakt. Alleen jammer dat nu niemand van jullie ons heeft gevraagd hoe wij het vonden. De chagrijnige gezichten van ons, en onze tranen, moeten jullie in het feestgewoel ontgaan zijn. Enfin, bijgesloten is een rekening voor het feestje. Die willen jullie vast wel betalen, aangezien jullie feestje zo'n succes was. Wij vonden het leuk om het voor jullie te organiseren".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten