Moderator: Moderafo's
Ze zullen wel moeten, anders zijn de SGP-Jongeren opeens wel wat kleiner, en de CU Jongeren opeens wat groter..Wullimpie schreef:Ik ben ook bang dat de SGP zichzelf opblaast met zo´n houding.
Ik ben benieuwd hoelang de vrouwen in de SGP-jongeren nog worden getolereed door het hoofdbestuur.
Wullimpie schreef:Ik ben ook bang dat de SGP zichzelf opblaast met zo´n houding.
Ik ben benieuwd hoelang de vrouwen in de SGP-jongeren nog worden getolereed door het hoofdbestuur.
Aragorn schreef:Wullimpie schreef:Ik ben ook bang dat de SGP zichzelf opblaast met zo´n houding.
Die hebben onlangs juist meer ruimte gekregen.. ik begrijp ook niet waarom zo'n besluit nu genomen moest worden terwijl het al jarenlang gewoon gebeurde dat men lijstverbintenissen met de CU aanging.
Bestuursleden SGP weg om vrouwenstandpunt.
Twee leden van de SGP zijn uit het hoofdbestuur van de partij gestapt. Het gaat om de bestuursleden burgemeester J. van Belzen van de gemeente Barendrecht en predikant J. van Daalen uit Nijkerk. Zij zijn het niet eens met het hoofdbestuur, dat weigerde vier gezamenlijke kieslijsten van de SGP met de Christen Unie goed te keuren omdat daar vrouwen op een verkiesbare plaats staan.
Eerder op de dag maakte de Gorinchemse SGP-wethouder H.Akkerman bekend dat hij zijn lidmaatschap op de partij had opgezegd om dezelfde reden.
Wullimpie schreef:Aragorn schreef:Wullimpie schreef:Ik ben ook bang dat de SGP zichzelf opblaast met zo´n houding.
Die hebben onlangs juist meer ruimte gekregen.. ik begrijp ook niet waarom zo'n besluit nu genomen moest worden terwijl het al jarenlang gewoon gebeurde dat men lijstverbintenissen met de CU aanging.
Het is toch vreemd dat binnen de eigen jongeren partij de vrouw meer ruimte krijgt, maar dat je dan valt over de vrouw in een andere partij.
En hoe moet dat dan met al die meiden/vrouwen in de SGP jongeren als 28 worden? worden ze dan ineens weer teruggezet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten