Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maaike

Berichtdoor Maaike » 26 okt 2005 13:45

Raido schreef:
Maaikje schreef:
Raido schreef:als man moet je gewoon toegeven aan de willen des vrouwsch ;-)

Goedzo!! Jij snapt et!!!!!
Nee ik wil niet met je trouwen :)

Yes!

Maaruh, ik probeerde aan te geven dat jij et gewoon snapt dat een man de vrouw onderdaning moet zijn :)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 okt 2005 14:01

Raido schreef:Verder vind ik een auto ook wel leuk, maar zou een mooie bakfiets of een kronan-legerfiets ook briljant zijn (hmm, Gersh jij mag rijden als ik in een auto trouw, jij past daarbij).

Zo'n riksja is ook wel origineel (en leuk)!

Raido schreef:Voor de wet trouwen, inzegenen in de kerk, dan een feest (gewoon dat hoort), dan naar huus inderdaad en dan naar Israel :)

Waarom dat land?
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 26 okt 2005 14:04

We gaan beide in een keurig pak. Zwart vind ik wel mooi :)
En dan gaan we naar de kerk rond een uur of 11:00 en vragen daar met heel de gemeente en de dominee een zegen over deze relatie.

Daarna mooie foto's maken op het strand. En op andere mooie plekken. En dan, als afsluiting, een prachtige receptie :D
- Home is in my head -

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 26 okt 2005 14:08

Waarom dat land?

1. Omdat ik daar altijd nog eens heen wil.
2. Het me gewoon heel briliant lijkt om daar samen heen te gaan.

Maar grote kans dat ik voordat ik trouw al eens naar Israel ben geweest, maar dan wil in naar de Nordkapp, of naar Finland (Oulu)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 okt 2005 14:14

Raido schreef:of naar Finland (Oulu)

Ah, het land van de duizend meren. Finland is ongelofelijk mooi, zelf nog nooit geweest helaas, maar vrienden van mij wel. Die ongerepte natuur en zo... echt heel bloedstollend mooi! Ook Ierland heeft nog van die woeste stukken natuur (ja, ik ben een enorm natuurmens :)), dat soort landen zijn mijn ideale huwelijksreis-locaties.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 26 okt 2005 14:18

Debor@ schreef:

Ah, het land van de duizend meren. Finland is ongelofelijk mooi, zelf nog nooit geweest helaas, maar vrienden van mij wel. Die ongerepte natuur en zo... echt heel bloedstollend mooi! Ook Ierland heeft nog van die woeste stukken natuur (ja, ik ben een enorm natuurmens :)), dat soort landen zijn mijn ideale huwelijksreis-locaties.
Ierland en Schotland moet ik ook nog steeds naartoe, heh dat komt gewoon door mijn keltische achtergrond :)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 okt 2005 14:18

Raido schreef:
Debor@ schreef:

Ierland en Schotland moet ik ook nog steeds naartoe, heh dat komt gewoon door mijn keltische achtergrond :)

Nou, dan trouwen we toch gewoon :wink: :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 okt 2005 14:21

huwelijksreis... ook zoiets. 't Lijkt mij heel leuk om verrast te worden, dat je geen idee hebt waar je naartoe gaat enzo. Er zijn tegenwoordig toch reisbureaus die zoiets organiseren?

Een kennis van mij houdt erg van (Bijbelse) geschiedenis en wilde dus graag naar een plaats met historische waarde, zijn aanstaande hield juist van strand - zijn ze naar Cyprus gegaan. 'k Weet eigenlijk niet hoe ze 't verder ingedeeld hebben: hij op ontdekkingstocht, zij bakken op 't strand??? Zou gezellig begin van 't huwelijk zijn. :mrgreen:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 26 okt 2005 14:22

Wij hebben op onze honeymoon Terschelling aangedaan. Da's ook een aanrader, al klinkt het niet zo exotisch :D

Onze eerste echte vakantie was overigens wel naar Schotland. Geweldig. Ik wil absoluut nog een keer terug, vooral naar Isle of Skye.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 26 okt 2005 14:32

Hmm, als er nog meer gegadigden zijn kunnen we natuurlijk een keer met een aantal refowebbers richting onze presbyteriaanse geloofsgenoten trekken ;)

Pieter
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pieter » 26 okt 2005 14:40

Schotse (vrije) presbyterianen zijn uitermate gastvrij, hebben we gemerkt.

Dat komt natuurlijk omdat daar geen kip in de kerk zit, en ze blij zijn dat ze eindelijk een keer gasten hebben, maar dat terzijde :D

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 okt 2005 14:52

*gaat mee naar Schotland*

Met 'n huwelijksreis lijkt het me idd heel leuk om verrast te worden. Alleen is vooraf overleg dan wel heel erg nodig. Zo ben ik absoluut geen voorstander van bv een strandvakantie in Spanje. Als mn vent me daar mee verrast... het zal geen invloed hebben op de liefde, althans, dat hoop ik, maar echt léuk is anders!

Maaike

Berichtdoor Maaike » 26 okt 2005 14:56

*gaat dan ook mee naar Schotland*

Tis echt super mooi daaro, en Engels kan ik tenminste nog een beetje, andere talen niet, behalve Nederlands dan..

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 okt 2005 15:02

Ik ken trouwens een rasechte Schot, een bagpipe player, die hier zn brood verdient met spelen. Toen ik nog een kleine meid was, kwamen we hem eens tegen op een markt in de stad en ik kreeg een foto van hem, met handtekening. Ik was blij, alleen vond ik die muziek afschuwelijk.
Later ben ik het gaan waarderen - en dat doe ik nog steeds. Ik krijg compleet kippenvel als ik het hoor. Steve is inmiddels flink wat ouder, maar hij wil vast de gids zijn als we nog eens naar Schotland reizen :).

Komen we gelijk op de muziek: ik wil graag live muziek van bv Jan Vayne, of dat drukke aapje, die Wibi Soerjadi. Het moet iig rustige muziek zijn en geen al te drukke stukken.

(Ex-collega wilde dolgraag Rammstein op dr bruiloft, dat lijkt me nou écht niks!)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 26 okt 2005 15:18

Liefst instrumentaal in elk geval ja, dan is de kans iets kleiner dat alle gasten gaan meeblèren... :roll:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”